Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C5 4.2 V8] Jaka instalacja LPG?

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
borsuk1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
Lokalizacja: niedrzwica duża

Post autor: borsuk1977 » 31 gru 2010, 23:06

fassi silver obsłuży spoko 200 km , termicznie jest sporo lepszy od golda( zapytaj sebastiana )u mnie w 2.8 193 km śmigał bez zarzutu autko sprzedałem koleś do dziś smiga ( co dziwne 110 tyś na valtekach bfc typ 30 )a co do poprawek w magicach... to samo mówili mi czesi że zmienili jest ok itd . 20.11.10 zamówiłem 80 szt magic 3 i po miesiącu 2 szt juz wróciły... tam nie oringi szwankują ,,, tam pęka płaszcz między komorą gazową a wodną...
ja proponuje silvery , jak chcesz dam ci na pw nr do pana Maraza ( z AKME)on przedsawi ci wykład na temat termodynamiki reduktorów kme , to samo zdanie ma kamil s. z ac dobry znajomy sebastiana ( ps wkrótce nowy program ac gaz synchro 7.0 ) pozdrawiam

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 01 sty 2011, 13:44

Sam Sebastian pisał o silverze: A4 2.8 175KM od 5700-5800obr wtryski zapętlone ale sonda bogata więc moim zdaniem przy 193KM nie ma prawa się wyrobić, chyba że dokonasz jego przeróbki to jego potencjał się zwiększa. Co do termiki to MagicIII nie ma konkurentów, tak jak ten reduktor trzyma temperaturę to żaden.
Zresztą w ten sposób można by pisać prawie o wszystkich podzespołach LPG:
Kme może popuszczać wodę uszczelką lub plastikowymi kolankami, w scorpionie może zacinać się tłoczek elektrozaworu i do tego pływające ciśnienie, matrix podatny na syf w polskim gazie i w listwach palą się cewki a w HSach zacinają się blaszki, magic jety brudzą się i wycierają się tłoczki a o waltekach już nie wspomnę że potrafią się rozkalibrować po kilku miesiącach a precyzja nowych nie może stanąć obok żadnych wtryskiwaczy.
Każdy używa takich podzespołów na których polega i auto działa bez zarzutu do końca, chyba że ktoś nastawia się głównie na zarobek i ma gdzieś jak to auto będzie chodzić, byle by chodziło.

borsuk1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
Lokalizacja: niedrzwica duża

Post autor: borsuk1977 » 01 sty 2011, 15:43

myślę ze nie ma co sie licytować, ja proponuje 2xsilver wtryski hana 2000 zielone sterownik staga wg zasobności portfela i uznania zasilenie od wielozaworu super faro fi 8 trójnik , dwa zawory mega . fassi wypowiadając sie na tym forum sugeruje się głównie awaryjnością poszczególnych podzespołów a przetaczam tego spore ilości jeśli awaryjność danej części przekracza 10 % ( na 100 szt sprzedanych 10 wraca )to znaczy że jest coś nie tak ,jeśli chodzi o termikę magica to masz racje jest rewelacyjna... ale jesli ktoś z na moje uwagi dotyczące reduktorów mówi mi "po co mam robić sobie koszty i szukać przyczyn... i tak wszystko schodzi mi na pniu" to powiedz co mam o tym myśleć

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 01 sty 2011, 18:02

Temat morze, można by dyskutować do nieskończoności.

kkarol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 16 lis 2009, 21:40
Lokalizacja: Polska

Post autor: kkarol » 01 sty 2011, 20:24

w zadnym wypadku nie bierz reduktorow magic ani scorpion, wez sprawdzone rozwiazanie 2x zavoli S.
reduktory magic i wtryski magicjet najlepiej dzialaja tym co je sprzedaja!

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 01 sty 2011, 21:23

S6 290KM 2x Zawoli S, ciśnienie robocze 1.1 max but spadek do 0.6, wtryski zapętlone.

Łatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 12 sty 2011, 23:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Łatek » 13 sty 2011, 14:49

Ja mam w swojej A6 4.2 litra zagazowane i nie narzekam. Wszystko naprawde zalezy od dobrej instalacji no i oczywiscie serwisu ktory zajal sie montazem. Autko jezdzi za grosze:> moze koszta instalacji sa znaczne bo do siegaja ponad 5k zł ale rezultat jest wspanialy. Spalanie gazu wieksze o 10-15% maks, auto nie stracilo ani na przyspieszaniu ani na predkosci maxymalnej^^ polecano mi BRC albo wkoncu zdecydowalem sie na Prinsa bo to intalacja z wyzszej polki a nie ma co oszczedzaj na takiej audiolce:) Wszystko robilem w Warszawie na Ostrobramskiej w Energy. Ich rowniez moge polecic, zrobili mi cala instalacje w jeden dzien bez problemu

Awatar użytkownika
Fikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 26 sty 2011, 00:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fikus » 28 lut 2011, 22:38

widze ze temat już troche ma,ale sie podłącze.Mam silvera i magic jet wtryski,i niestety silver nie daje rady na bucie u mnie w Q.Spadek cisnienia na 2 i 3 biegu nawet do 0.2 bara i niestety przełacza sie na Pb bo sie nie odbudowuje szybko,Wiec za tydzien przesiadka na golda.Jesli chodzi o cene ,szybkość to w tych najtanszych magic jest najlepszy.Ale przesiąde sie na matrixy ,albo hana
sprawiedliwie,nie znaczy po równo

było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 28 lut 2011, 23:00

lepiej zacznij od zasilania fazą ciekłą ( wielozawór, miedź, elektrozawór).

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 02 mar 2011, 18:38

Może głupie pytanie, ale może ktoś wyjaśnić mi wskaźnik ilości gazu kiedy jest rezerwa i co się dzieję jak się skończy lpg.. na lpg dopiero pierwszy dzień więc jeszcze nie zczaiłem
jak wracałem od gazownika do domu to zapaliła się czerwona dioda ale i zapiszczało, dioda obok przycisku b/g migała to nie wiem czy już gaz się skończył czy była dopiero rezerwa
sterownik to stag 300+ dzięki wielkie..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 02 mar 2011, 18:53

Jak masz czerwone to masz już rezerwę, jak zapika chyba 2 razy, i dioda nie pali się ciągle, to jedziesz już na Pb.

Awatar użytkownika
sir KENnY XVIII
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 314
Rejestracja: 11 maja 2010, 14:25
Imię: Szymon
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: sir KENnY XVIII » 02 mar 2011, 18:58

dokladnie tak jak -=Rafal=-, pisze

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 02 mar 2011, 19:46

No to chyba ja nie mam rezerwy bo jak zapaliła się czerwona to zapiszczało i dioda obok przycisku zaczęła mrugać...
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 02 mar 2011, 20:39

Do sprawdzenia parę rzeczy.
W ustawieniach Staga powinien być wybrany prawidłowy czujnik, taki jaki jest zamontowany.
Poziom ciśnienia przy jakim ma przełączać na benzynę.
Sposób montażu zbiornika czyli po której stronie zamontowany jest wielozawór na zbiorniku.

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 03 mar 2011, 04:44

fassi1, a może być to że wskaźnik ten co na butli jest odwrotnie założony bo podobno on ma możliwość założenia w 3 pozycjach i po prostu trzeba go obrócić wtedy będzie ok tak powiedział roboform550 z forum lpg zresztą to on montował.. a widać że całkiem obeznany w lpg..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga