toom_ek pisze:Tak tylko ciekawe jakie miałeś AFR przy pełnym bucie w tym 4.2 kiedy to już korekty paliwowe nic nie mówią jak i zwykła sonda zbyt wiele nie powie.Lechunlx pisze:@toom-ek: zgodze się, że montaż jest najważniejszy, ale Twoje stwierdzenie, że "nic" się nie działo tak naprawde nie wiele daje. To, że auto miało nierówną dawkę paliwa i korekty pewnie szalały to nic? Robiłeś w czasie użytkowania jakies diagnozy choćby samym vag'iem ? witam , byłem raz w roku na przeglądzie i raz w roku na kontrole ,praca na gazie była równa (przed montażem gazu zawsze wymieniałem świece) gazownik podczas mojej wizyty robił korekty ,ale były tak małe że podczas mojej codziennej eksploatacji nic nie odczuwałem , przy maksymalnym bucie nic się nie działo żadnego przeskakiwania na pb ,teraz posiadam kme silver , stag 300 , czerwone valtki i jest .
Porządny gazownik nie założy jednego reduktora do silnika V8, ja bym założył 2 x KME Gold.
Co do czerwonych Valteków to raczej wtryskiwaczami nazwać ich nie można.
[ A6 C5] Drgania na biegu jałowym na gazie.Pomocy
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
miałem to samo, co prawda nie gasł na luzie bo u mnie automat ale przy dojeżdżaniu np do skrzyżowania i zwolnieniu potrafił zgasnąć. na benzynie było ok. dopiero jak podjechałem do gazownika że coś nie tak bo gaśnie, po podłączeniu kompa powiedział że na benzynie jest to samo tylko w mniejszym stopniu odczuwalne ( na obrotomierzu nie było widać falowania, a jako nowy użytkownik nie potrafiłem nic wyczuć)slawq pisze:grzałka, problemem jest przy jeździe po zrzuceniu na luz ( co prawda rzadko to robię bo z reguły hamuję biegami ) spadają do 500 obr i czasami trochę niżej, wtedy raz na jakiś czas zdarza mu się zgasnąć. Jak robię to na postoju bez jazdy to nie gaśnie ( podczas jazdy większe obciążenia, z reguły gaśnie podczas skręcania - obciążenie pompą wspomagania ) ale spadają tak obroty że budą zatrzęsie.
Co do falowania - na benzynie nic, na LPG czuć lekkie wibracje na wolnych obrotach . Może to przez świece - pisza tu że najlepiej jednoelektrodowe do gazu, jak kupowałem przed założeniem instalacji NGK 4-elektrodowe BKR6EQUP PLATINIUM.
Ale... gaśnie od niedawna, drgania na wolnych na LPG są od samego założenia LPG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 131
- Rejestracja: 25 sty 2011, 14:53
- Imię: Sławek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Brzeg
już wiem że raczej trzeba się udać na regulacje LPG, nie bedę sam ruszał ze względu na gwarancję. Spadki obrotów są w momencie skręcania jak obciąża pompa wspomagania, na Pb jest minimalny skok w dół- 100-200 obrotów , na gazie jest większy i do tego dochodzi rozregulowanie LPG, dodatkowy spadek obrotów przez to powoduje gaśnięcie auta podczas skręcania gdy wrzucony jest luz.
Koledzy odgrzebuję trochę temat i proszę o radę.
Silnik 2,4, automat, instalacja lpg-tech
Problem miałem podobnyi na regulacji gazu gazownik powiedział że jest problem na 2 cylindrze. Pojechałem na stację aby kupić świecę i wymienić. Średnio kumata Pani sprawdziła w katalogu i sprzedała mi NGK BKR6EQUP. Świeca 4 elektrodowa. Gdy wykręciłem starą okazało się że była 2 elektrodowa. Objaw drgań i falowania zniknął.
Pytanie: Czy mogę tak jeździć że 5 świec mam 2 elektrodowe a jedną 4 elektrodową? Czy jednak zalecane jest wymienić wszystkie świece na takie same?
Jeśli tak to jakie świece polecacie do 2,4 i LPG?
Silnik 2,4, automat, instalacja lpg-tech
Problem miałem podobnyi na regulacji gazu gazownik powiedział że jest problem na 2 cylindrze. Pojechałem na stację aby kupić świecę i wymienić. Średnio kumata Pani sprawdziła w katalogu i sprzedała mi NGK BKR6EQUP. Świeca 4 elektrodowa. Gdy wykręciłem starą okazało się że była 2 elektrodowa. Objaw drgań i falowania zniknął.
Pytanie: Czy mogę tak jeździć że 5 świec mam 2 elektrodowe a jedną 4 elektrodową? Czy jednak zalecane jest wymienić wszystkie świece na takie same?
Jeśli tak to jakie świece polecacie do 2,4 i LPG?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga