[ A6 C5] Drgania na biegu jałowym na gazie.Pomocy
[quote="Lechunlx"]@toom-ek: zgodze się, że montaż jest najważniejszy, ale Twoje stwierdzenie, że "nic" się nie działo tak naprawde nie wiele daje. To, że auto miało nierówną dawkę paliwa i korekty pewnie szalały to nic? Robiłeś w czasie użytkowania jakies diagnozy choćby samym vag'iem ? witam , byłem raz w roku na przeglądzie i raz w roku na kontrole ,praca na gazie była równa (przed montażem gazu zawsze wymieniałem świece) gazownik podczas mojej wizyty robił korekty ,ale były tak małe że podczas mojej codziennej eksploatacji nic nie odczuwałem , przy maksymalnym bucie nic się nie działo żadnego przeskakiwania na pb ,teraz posiadam kme silver , stag 300 , czerwone valtki i jest .
toom_ek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 131
- Rejestracja: 25 sty 2011, 14:53
- Imię: Sławek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Brzeg
hmm, u mnie też lekko trzęsie na wolnych na LPG. Ostatnio doszło przygasanie, jak spada na LPG z wyższych obrotów na wolne to sięga 500, 450 obr.min. Kilka razy zdarzyło się że zgasł i wtedy problem - kierownicą nie idzie ruszyć i w panice szybkie ponowne odpalanie .
Instalacja : Stag 300Plus, Zavoli Zeta S, Valtek V34....
Niestety butla zamontowana do jazdy na wstecznym
Instalacja : Stag 300Plus, Zavoli Zeta S, Valtek V34....
Niestety butla zamontowana do jazdy na wstecznym
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Vag jeszcze nie ma takich możliwości aby uzdrowić twoje lpg.slawq pisze:Jeżeli się skasuje błędy to powinno wszystko wrócić do porządku z gazem, czy trzeba podpiąć jeszcze staga ?
Sczytaj błędy i je podaj. Następnie je skasuj i pojeździj na samej pb aby ecu się zaadoptowało (lpg kategorycznie nie używać w tym czasie).
Podłącz znowu vaga i sprawdź błędy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Cześć
Ja u siebie po założeniu instalacji mocno walczyłem z telepaniem na lpg.
Po roku okazało się, że to wtryskiwacze.
Po wymianie dwóch było już ok. Jak zaczęły się problemy z przełączaniem w zimne dni zmieniłem resztę na nowe i zaczęło znów telepać.
Teraz zmieniłem na inną listwę i testuję.
Wychodzi na to, że jest ok.
Muszę jednak już wymienić świece bo mają 30tyś.
Oczywiście wymieniam wtryski na gwarancji i teraz po testacj jak okaże się, że to wina wtryskiwaczy to wymieniam za dopłatą na Hana. Mam nadzieję, że się uda
Ja u siebie po założeniu instalacji mocno walczyłem z telepaniem na lpg.
Po roku okazało się, że to wtryskiwacze.
Po wymianie dwóch było już ok. Jak zaczęły się problemy z przełączaniem w zimne dni zmieniłem resztę na nowe i zaczęło znów telepać.
Teraz zmieniłem na inną listwę i testuję.
Wychodzi na to, że jest ok.
Muszę jednak już wymienić świece bo mają 30tyś.
Oczywiście wymieniam wtryski na gwarancji i teraz po testacj jak okaże się, że to wina wtryskiwaczy to wymieniam za dopłatą na Hana. Mam nadzieję, że się uda
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 131
- Rejestracja: 25 sty 2011, 14:53
- Imię: Sławek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Brzeg
jutro sprawdzę tą grupę... mowisz o sterowniku silnika ?
Kabelek do STAG'a mam od Viakena , ale cos nie moge sterowników zainstalować, jutro z tym powalcze...
No i trochę niestety mam lęki przed zabraniem się do tego, bo instalacja jeszcze na gwarancji i może być problem jakbym grzebał a pozniej padnie coś... mogą nie uznać gwarancji
Kabelek do STAG'a mam od Viakena , ale cos nie moge sterowników zainstalować, jutro z tym powalcze...
No i trochę niestety mam lęki przed zabraniem się do tego, bo instalacja jeszcze na gwarancji i może być problem jakbym grzebał a pozniej padnie coś... mogą nie uznać gwarancji
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
kolego slawq, przyjrzyj się dokładniej pracy silnika na benzynie, na pewno jest lepiej niż na lpg i może nie zwracasz na to uwagi ale jeśli falują wolne obroty na benzynie to może być po prostu brudna przepustnica. przerabiałem to u siebie. na gazie obroty spadały i rosły, czasem potrafił zgasnąć, na benzynie niby ok. bo nie gasł ale jednak występowało delikatne falowanie i okazało się po czyszczeniu przepustnicy że objawy zniknęły.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 131
- Rejestracja: 25 sty 2011, 14:53
- Imię: Sławek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Brzeg
grzałka, problemem jest przy jeździe po zrzuceniu na luz ( co prawda rzadko to robię bo z reguły hamuję biegami ) spadają do 500 obr i czasami trochę niżej, wtedy raz na jakiś czas zdarza mu się zgasnąć. Jak robię to na postoju bez jazdy to nie gaśnie ( podczas jazdy większe obciążenia, z reguły gaśnie podczas skręcania - obciążenie pompą wspomagania ) ale spadają tak obroty że budą zatrzęsie.
Co do falowania - na benzynie nic, na LPG czuć lekkie wibracje na wolnych obrotach . Może to przez świece - pisza tu że najlepiej jednoelektrodowe do gazu, jak kupowałem przed założeniem instalacji NGK 4-elektrodowe BKR6EQUP PLATINIUM.
Ale... gaśnie od niedawna, drgania na wolnych na LPG są od samego założenia LPG
Co do falowania - na benzynie nic, na LPG czuć lekkie wibracje na wolnych obrotach . Może to przez świece - pisza tu że najlepiej jednoelektrodowe do gazu, jak kupowałem przed założeniem instalacji NGK 4-elektrodowe BKR6EQUP PLATINIUM.
Ale... gaśnie od niedawna, drgania na wolnych na LPG są od samego założenia LPG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga