Opony bez oznaczeń ???
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
te oszczędności to pic na wodę są ogromne ale dla producentów dla ciebie nie są zmierzalne ze wzg na błąd pomiaru ok 0.1l/100km .jeśli masz znajomych w branży oponiarskiej zapytaj co sądzą prywatnie o etykietach . papier przyjmie wszystko ale ja nie mam sumienia ściemniać na żywca co innego mój pracownik ten jedzie i zachwala w/g etykiet ale prywatnie ma takie same zdanie jak ja . a symulatory oszczędności - zwykły chamski marketing stan auta i styl jazdy -tu znajdziesz odczywalne a nie wirtualne oszczędności
Nośność musi być odpowiednia tu dużo nie mówmy komforcie, a raczej o bezpieczeństwie Generalnie chodzi o to ile max. może być ciężaru przypadającego na 1 oponkę:) Podstawa to homologowany indeks lub można dać większy.
Co do tematu etykiet to pewnie, że nie są idealne bo są pokazane 3 kryteria a jest w testach zawsze kilkadziesiąt, ale akurat efektywność energetyczna mi się podoba
Co do tematu etykiet to pewnie, że nie są idealne bo są pokazane 3 kryteria a jest w testach zawsze kilkadziesiąt, ale akurat efektywność energetyczna mi się podoba
Przepraszam że tutaj to piszę ale to jakby dotyczy tego tematu
Edytowałem post zgodnie z Regulaminem Forum. Dla ogłoszeń mamy odpowiedni dział. (szalony)
Edytowałem post zgodnie z Regulaminem Forum. Dla ogłoszeń mamy odpowiedni dział. (szalony)
Ostatnio zmieniony 20 maja 2014, 00:02 przez matt4, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
dokładnie tak i niech nikogo nie dziwi fakt żę suma 4 opon jest zawsze dużo większa niż maksymalny ciężar pojazdu z bagażem . bo nie chodzi o obciążenie statyczne na postoju tylko dynamiczne w czasie jazdy -hamowanie dziury zakrętyAlexus pisze:Nośność musi być odpowiednia tu dużo nie mówmy komforcie, a raczej o bezpieczeństwie Generalnie chodzi o to ile max. może być ciężaru przypadającego na 1 oponkę:) Podstawa to homologowany indeks lub można dać większy.
Co do tematu etykiet to pewnie, że nie są idealne bo są pokazane 3 kryteria a jest w testach zawsze kilkadziesiąt, ale akurat efektywność energetyczna mi się podoba
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga