Salah Ad-Din pisze:
Po drugie o wyborze - jaki rozmiar felgi itp. decyduje :
- jakim kierowcą jesteś ( czy taka tępa strzała czy rozważny )
- gdzie mieszkasz i jak często i gdzie jeździsz- bo jak we wrocku lub innych dziurawych miastach to współczuję.
Ja jeżdżę dużo i szybko. Sporo na trasie wawa-kato i nie chce przez koła zwalniać do prędkości patrolowej.
Ja mam 19' i większy komfort niż A4 na 18 ( wysokość gumy ) mieszkam w mieście gdzie są w miarę dobre drogi [ jak na ten dziurawy kraj ]
oczywiście że na 16' będzie lepszy komfort ,ale nie chcę aby moja A6 wyglądała jak auto dla Dziadka
Ja też nie chcę stąd pomysł większych kół ale nie kosztem zwalniania przed każdą nierównością. Dlatego też stawiam na dobre felgi, a nie repliki czy chińszczyznę, którą będę prostował co kwartał.
Mam już drugie felgi 19 i nie zamienił bym na inne bo może to i chore ale przynajmniej wyróżniam się z całej tej masy A6 :D a to bezcenne
Każdy ma inną definicję wyróżniania. Lanserzy z golfa II w cenie dobrego zegarka z ultrafioletem pod podwoziem też żyją w przeświadczeniu, że się wyróżniają.
Witam wszystkich forumowiczów!!! To Forum to rewelacja. Jestem na nim od jakiegoś czasu, bardziej anonimowo:) bez żadnej aktywności. Od miesiąca jestem ( uhahanym) posiadaczem A6C6 AVANT 2,7. Też mialem problem z doborem nowych kółek, ktore na wstepie postanowiłem wymienić. Miałem założone oryginały 225/55/16. Komfort jazdy zaj...rąbisty. Jednak wizualnie czegoś brakowało i wymieniłem fele na inne. Czytałem dużo postów i zdecydowałem się na 17". Założyłem nowe felgi i opony ( Continentale ContiSportContact 3) 225/50/17. Komfort jazdy niegorszy niż poprzednio a wizualnie rewelacja. Tym bardziej zdecydowałem się na ten rozmiar, ponieważ taki był zapisany w briefie pojazdu. Dla niezdecydowanych polecam naprawdę 17".
A możesz podesłać jakieś zdjęcia? Nie przekonują mnie 17 - wydaje mi się, że jest niewielka różnica pomiędzy 16 i 17. Jak zobaczę to może zmienię zdanie.
Dzięki z góry.
Sme
Ja też nie chcę stąd pomysł większych kół ale nie kosztem zwalniania przed każdą nierównością. Dlatego też stawiam na dobre felgi, a nie repliki czy chińszczyznę, którą będę prostował co kwartał.
skoro TY się boisz o 16' :D że je pogniesz to gratuluje wyobraźni na drodze :D [ chyba że preferujesz off road ] najlepiej na każdej nierówności ciąć ile się da :D
Mam już drugie felgi 19 i nie zamienił bym na inne bo może to i chore ale przynajmniej wyróżniam się z całej tej masy A6 :D a to bezcenne
Każdy ma inną definicję wyróżniania. Lanserzy z golfa II w cenie dobrego zegarka z ultrafioletem pod podwoziem też żyją w przeświadczeniu, że się wyróżniają.
[/quote]
Porównanie jak z koziej dup.. trąbka :D "lanserzy" , "golf II" itp troszkę prostackie podejście do tematu :D ps. a czemu w golfach widziałem żuka z diodami :D
gembas pisze:No bez przesady tarcze to inna sprawa takie sa i tyle skoro fabryka takie przewidziala i dzialaja jak nalezy a tutaj chodzi o felgi!wiec mozna sobie pokombinowac z wielkosciami!
IMO nie wielkosc sie liczy, ale wyglad calosci
i wielkie felgi (mocno odkryte) z malymi tarczami wygladaja tak sobie
zreszta wlasnie stad sie wzielo powiekszanie felg: zeby wsadzic wieksze hamulce
Nie ma za co Chcę jeszcze przyciemnić troszkę tylne szyby. Poprzednio jeździłem Passatem B5 z fotochromami na tyle. Wg. mnie rewelacja. W A6 tego nie mam. Tak się zastanawiam czy tego nie zrobić? Oklejenie szyb to nie to samo co fotochromy. Nie jestem pewnien czy bedize to ok?
ZelvaBoi
tos kolego popisal.. ale piszesz racje, az milo czytac
Znacz moja hostorie z oponami, szukalem cos co stoi u mnie w BRIEFie.. bo inaczej do TĂźVu musialbym podjechac po homolagacj,e ale Germancy tak dbaja o przepisy,
do rzeczy, tak ciut zaluje, ze zakupilem R17 225/50, na pewno 18' ladniej by wygladaly, po za tym.. ja w 95% jezdze po autostradach, a reszta to moje wlasne podworko
Jednakze, to R18 wymagane sa co najmniej 235/245.. a przy mojej ilosci km.. te opony maja apetyt na paliwo.. i postawilem na ekonomie. Moze to nie wielka ilosc w spalaniu wiecej.. ale .. na tym stanelo :=
Oto moja czarnula, na czarnulkach
Co do opony... sucha nawierzchnia to zadne wyzwanie.. woda to okazja, do pokazania klasy opony
Moje C+ jest na Bridgstonach A050 i tnie wode. Na pusto nie probowalem.. tylko pelen zaladunek 4osoby+bagaz, spisywala sie znakomicie
Co do komfortu.. o czym tu mowic na autostradzie:))9
Ale opona jest rewelacjynie cicha:))
ZelvaBOi,
moje mialy byc zarne.. a sa wpadajace w kolor tytanu, oczywiscie, sa bardzo ciemne.. ale zeby 100% czarne to nie sa.
Jednak i tak mi sie podobaja, jestem zadowolony z nich:))