[A6 C6] tempomat dolozenie
- pama
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
- Imię: Forum Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bayern
- Kontakt:
wozio,
no jak tak popatrze teraz na calosc.. to zajeloby mi to nast. razem max. 1h
Co do aktywnego tempomatu... to przeszla mi taka mysl przez glowe, ( o czym nie wiedzialem), jak zaczalem hamowac uzywajac tempomatu.
Dzwignia w dol.. i po ok .1-2sek. auto hamuje samo Zapalaja sie swiatla STOP, auto pieknie wytraca predkosc
no jak tak popatrze teraz na calosc.. to zajeloby mi to nast. razem max. 1h
Co do aktywnego tempomatu... to przeszla mi taka mysl przez glowe, ( o czym nie wiedzialem), jak zaczalem hamowac uzywajac tempomatu.
Dzwignia w dol.. i po ok .1-2sek. auto hamuje samo Zapalaja sie swiatla STOP, auto pieknie wytraca predkosc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 84
- Rejestracja: 01 wrz 2010, 11:58
- Imię: darek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: LUBIN
Panowie pytanko odnośnie kodowania tempomatu
mam kabelek VCDS 10.63 po podłączeniu wchodzę wedłóg opisu seleckt>engine>i dalej zonk nie mam podświetlonej funkcji coding II 11 , może ktoś wie dlaczego tak się dzieje. Wszystko pęknie zamontowałem kabelek pociągnięty kodowanie kiery ok tylko silnik lipa, czy pozostaje mi tylko aso, czy jeżeli jak ja się nie połączyłem to w aso też się nie połączą co jest
nadmienię że chodzi o C6 z 2004 roku 2.4 V6 benzynka kiera multifunkcyjna
bardzo proszę o szybkie odpowiedzi
mam kabelek VCDS 10.63 po podłączeniu wchodzę wedłóg opisu seleckt>engine>i dalej zonk nie mam podświetlonej funkcji coding II 11 , może ktoś wie dlaczego tak się dzieje. Wszystko pęknie zamontowałem kabelek pociągnięty kodowanie kiery ok tylko silnik lipa, czy pozostaje mi tylko aso, czy jeżeli jak ja się nie połączyłem to w aso też się nie połączą co jest
nadmienię że chodzi o C6 z 2004 roku 2.4 V6 benzynka kiera multifunkcyjna
bardzo proszę o szybkie odpowiedzi
spalanie LPG 11,5/100km
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 23 sty 2013, 16:42
- Lokalizacja: Suwałki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 10 lut 2013, 12:20
- Lokalizacja: laois/irlandia
witam serdecznie
mam problem z aktywacja tempo w mojej audi c6 2.4 v6..
wiem ze zaraz odeslecie mnie do wyszukiwarki lecz uprzedze iz przelecialem wszystkie wypowiedzi na temat tempo w naszym forum...lecz
nie znalazlem satysfakcjonujacej mnie odp, moi sie o dieslach gdzie ubgrade jest bardzo prosty itd
mam pare pytani prosze o odp:
1. auto ma kier multister ( c6 2005r ) czy musze ciagnac kabel z komory silnika?
2. auto wola specjalny pin aby dostac sie vagiem do ustawien silnika gdzie go dostac lub czy mozna to obejsc? ( u nas w irl to strasznie drogo kosztuje w serwisie 200e )
3. jakie po koleji czynnosci musze wykonac po umieszczeniu manetki w kolumniekierownicy ( prosze wytlumaczyc punkt po punkcie jak ciemniakowi )
bardzo dziekuje pozdrawiam
mam problem z aktywacja tempo w mojej audi c6 2.4 v6..
wiem ze zaraz odeslecie mnie do wyszukiwarki lecz uprzedze iz przelecialem wszystkie wypowiedzi na temat tempo w naszym forum...lecz
nie znalazlem satysfakcjonujacej mnie odp, moi sie o dieslach gdzie ubgrade jest bardzo prosty itd
mam pare pytani prosze o odp:
1. auto ma kier multister ( c6 2005r ) czy musze ciagnac kabel z komory silnika?
2. auto wola specjalny pin aby dostac sie vagiem do ustawien silnika gdzie go dostac lub czy mozna to obejsc? ( u nas w irl to strasznie drogo kosztuje w serwisie 200e )
3. jakie po koleji czynnosci musze wykonac po umieszczeniu manetki w kolumniekierownicy ( prosze wytlumaczyc punkt po punkcie jak ciemniakowi )
bardzo dziekuje pozdrawiam
Tempomat
Szanowni koledzy. Wszędzie mowa o doposażeniu A6 w tempomat do rocznika 2007. Ja mam A6 4F 2.7TDI z 2010 i nigdzie nie mogę znaleźć informacji czy doposażenie tego modelu w tempomat jest w ogóle możliwe. Mam kierownicę multi super wyposażenie ale brak tempo. Proszę o info czy jest to możliwe, a może ktoś by się podjoł takiej operacji.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 88
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 21:18
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ljungby
Re: Tempomat
Ło matko,a co to za model w tym roczniku bez tempa? Aż trudno uwieżyc że audi chce za to dopłatyslawo40 pisze:Szanowni koledzy. Wszędzie mowa o doposażeniu A6 w tempomat do rocznika 2007. Ja mam A6 4F 2.7TDI z 2010 i nigdzie nie mogę znaleźć informacji czy doposażenie tego modelu w tempomat jest w ogóle możliwe. Mam kierownicę multi super wyposażenie ale brak tempo. Proszę o info czy jest to możliwe, a może ktoś by się podjoł takiej operacji.
ESP masakra ;/
Od wczoraj walczę z czujnikiem kąta skrętu kierownicy. Zamontowałem manetkę z tempomatem (cały nowy moduł) zakodowałem sterownik, ale nie potrafię zakodować sterownika silnika. Korzystam z VAG COMMANDER FULL (swoja droga badziew). Odpuściłem na razie ten sterownik, ale po złożeniu oczywiście świeci się ESP. Niestety nie mogę wykonać opisywanej procedury adaptacji BASIC SETTING bo vag commander jej nie posiada, a sama nie potrafi się zaadaptować. Wcześniej po rozłączeniu aku zrobiłem kilka manewrów kierownica pojeździłem i było OK. Włożyłem więc starą taśmę, na nowy moduł zespolony. Ale bez zmian. Pojechałem dziś do pobliskiego warsztatu z prośbą o zaadaptowanie czujnika, ale po 40 minutach Panowie stwierdzili że coś jest z nim nie tak bo nie pokazuje wartości skrętu = cały czas jest 0 jak ruszają kierownicą. Korzystali z jakiegoś programu w jerzyku polskim ESI. Stwierdzili że czujnik być może jest uszkodzony i nie da się tego zaadaptować. Wywalało błąd czujnika kąta skrętu G85. Zdemontowałem wszystko ponownie, zamontowałem oryginalny moduł zespolony wraz z oryginalną taśma, dołożyłem tylko manetkę od tempomatu od nowego zestawu, zmontowałem i nadal to samo. Z tym że teraz w module ABS wywala jeszcze błąd czujnika poziomowania.
Moje pytanie, czy mogłem coś uszkodzić z ta taśma przy demontażu, byłem ostrożny ale może ma jakiś delikatny punkt? Czytałem też coś o żółtych plamkach w otworach, może coś nie tak założyłem, można to poprzekręcać tak by nie działało? Czy po prostu potrzeba tu VCDS i BASIC SETTING?
Moje pytanie, czy mogłem coś uszkodzić z ta taśma przy demontażu, byłem ostrożny ale może ma jakiś delikatny punkt? Czytałem też coś o żółtych plamkach w otworach, może coś nie tak założyłem, można to poprzekręcać tak by nie działało? Czy po prostu potrzeba tu VCDS i BASIC SETTING?
Witam,klonas pisze:Witam, możecie mi doradzić gdzie w Trójmieście dołoże tempomat? tzn ktoś mi to zrobi ? :D
Chodzi o audi C5 avant. Troche to zagmatwane jak dla mnie.
Może być rejon północny polski .
Podbije pytanie, czy do A6 C6 kogos w Trojmiescie lub na polnocy do dolozenia tempomatu mozecie polecic.
Pozdrawiam.
jest A6 Allroad C6 Quattro 240KM 500Nm do zweryfikowania
był piękny SAAB 9-3 TurboX XWD 300KM 460Nm
był piękny SAAB 9-3 TurboX XWD 300KM 460Nm