Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Rozładowuje sie aku po nocy.

Elektryka
ODPOWIEDZ
czarcil
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 29 gru 2013, 09:51
Lokalizacja: choszczno

Post autor: czarcil » 10 gru 2014, 20:59

ok tylko nie wiem czy ten twoj aku przyjmie na aku musisz miec wybity nr do kodowania i jego wklepac pozdrawiam
cezus

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 10 gru 2014, 21:00

Koledzy mam pytanie które nr wprowadzić vcds przy aku Varta Silver Dynamic

Informacje ogólne
Krótki Kod: I1
Europejska Lp. (ETN):: 610 402 092
Numer artykułu: 6104020923162
Barcode: 4016987119587
PL Kod: 020
Dane dotyczące skuteczności
Spenning: 12
Kapasitet: 110
Prąd Cranking: 920 A
Cechy fizyczne
Str. på batterihus: H9/LN6
waga: 24 kg
długość: 393 mm
szerokość: 175 mm
wysokość: 190 mm


<mysli>

zaba84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zaba84 » 10 gru 2014, 21:06

czarcil pisze:ok tylko nie wiem czy ten twoj aku przyjmie na aku musisz miec wybity nr do kodowania i jego wklepac pozdrawiam

A nie da się za pomocą tamtych kodow co wrzuciłem wcześniej?

czarcil
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 29 gru 2013, 09:51
Lokalizacja: choszczno

Post autor: czarcil » 11 gru 2014, 06:46

daniel1997 pisze:Koledzy mam pytanie które nr wprowadzić vcds przy aku Varta Silver Dynamic

Informacje ogólne
Krótki Kod: I1
Europejska Lp. (ETN):: 610 402 092
Numer artykułu: 6104020923162
Barcode: 4016987119587
PL Kod: 020
Dane dotyczące skuteczności
Spenning: 12
Kapasitet: 110
Prąd Cranking: 920 A
Cechy fizyczne
Str. p&#229; batterihus: H9/LN6
waga: 24 kg
długość: 393 mm
szerokość: 175 mm
wysokość: 190 mm
110Ah - 4F0915105D

<mysli>


[ Dodano: 2014-12-11, 06:44 ]
110Ah - 4F0915105D

[ Dodano: 2014-12-11, 06:46 ]
zaba84 pisze:
czarcil pisze:ok tylko nie wiem czy ten twoj aku przyjmie na aku musisz miec wybity nr do kodowania i jego wklepac pozdrawiam

A nie da się za pomocą tamtych kodow co wrzuciłem wcześniej?
cezus

zaba84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zaba84 » 11 gru 2014, 20:20

Dziś W pracy ładowałem aku poza autem, naładował się prawie do końca i jak wło0żyłem go do auta przekręciłem zapłon to pokazało że aku rozładowany :|
Podczas grzenia świec i odpalania napiecie spadło do 11,9V.
Ładowanie aku przy akumulatorze pokazuje 13.1 bez rózniczy czy na obciążeniu czy nie.
Natomiast pod maską na złączu do ładowania na kielichu pokazuje ładowanie 13,8V też bez różnicy czy na obciążeniu czy nie .... Hmmmm....

Nie mam pojecia o co chodzi... <zalamka> Jakieś wizje Panowie???

Awatar użytkownika
pieniek812
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 04 gru 2014, 18:21
Lokalizacja: POZNAŃ and NEDERLAND

Post autor: pieniek812 » 12 gru 2014, 05:50

Rozumiem że zakodowałes dobrze i komputer widzi twój akumulator?/!!!11.9v to mega mało! <mysli> Tak jak napisałem wcześniej moga to być kable.Jakies oczko masz,czyli prad zwiewa po drodze od aku do systemów.Mój elektryk dał dodatkowy kabel w ładnym peszelku od aku do systemów,i teraz mam zawsze 14v!!!! poniewaz wyciąganie kabli zajmuje duzo czasu i nie mało pieniedzy tak jak juz pisałem.Kolego ale czemu nie dasz do elektryka?? <okok> Niech zdjagnozuje chociaz, a jeśli chcesz to sam usuń usterke <okok>Myśle że AKU nie jest trafiony!!!

[ Dodano: 2014-12-12, 05:50 ]
Kurcze ale jeżeli pod maska masz 13,8v to niby jest wmiare dobrze, ale to troche mało wiarygodne że przed samym aku jest 11.9V a za nim juz 13,8V nic nie pokreciłes kolego???

czarcil
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 29 gru 2013, 09:51
Lokalizacja: choszczno

Post autor: czarcil » 12 gru 2014, 08:14

po prostu nie jest aku zaadoptowany na 100 procent ladowanie jest w normie 13,8 a do aku nie idzie jak wlozylem nowy aku od drugiego auta tez pokazywalo 10 procent bo nie byl zaadoptowany w aucie
cezus

zaba84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zaba84 » 12 gru 2014, 14:29

Ide spróbować zakodować ten aku.... zobaczymy co bedzie.... Zakoduje go jako 95Ah bo jest najbardziej zblizony .....

czarcil
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 29 gru 2013, 09:51
Lokalizacja: choszczno

Post autor: czarcil » 12 gru 2014, 15:18

jak zakodujesz daj znac jakie efekty czy cos sie zmienilo
cezus

zaba84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zaba84 » 12 gru 2014, 16:17

Już po kodowaniu ....
Wiec tak.....
W [61 - Battery Regulation] Miałem 4F0 915 105C i jakiś tam nr VAO i oznaczoną Vartę.

W necie znalazłem kodowanie dla Varty 95AH 760A takie : 4F0 915 105C VAO2407210515 i takie wpisałem ponownie. Jedyna różnica to taka że zmieniłem nr VAO. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie. Ale.... ładowanie na aku mam 13.8V i takie samo mam pod maską.
Zobaczymy na dniach czy będzie ok czy nadal to samo jak nadal to samo to ten aku wrzuce gosciowi przez szybe do sklepu.

Oczywiscie zrobiłem od razu SKAN wszystkiego w aucie i była różna masa błędów zaczynających sie od : 00532 - Supply Voltage B+ . Po wykasowaniu wszystkiego i zrobieniu znow skanu zabne bledy nie wyskoczyly....

Wiec mowie zobaczymy co bedzie jutro czy po jutrze. Będę codziennie sprawdzał błedy i ładowanie na aku....

czarcil
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 29 gru 2013, 09:51
Lokalizacja: choszczno

Post autor: czarcil » 12 gru 2014, 16:37

ale z tego co widze cos sie zmienilo bo wczesniej ladowanie miales przy aku 13,1 a teraz 13,8 .powiem ci tak ja kupilem aku taki jak piszesz czyli 95ah varty i jest ok.byc moze musisz miec kodowanie do marki aku ,nie wiem . miejmy nadzieje ze bedzie ok .pozdrawiam
cezus

Awatar użytkownika
pieniek812
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 04 gru 2014, 18:21
Lokalizacja: POZNAŃ and NEDERLAND

Post autor: pieniek812 » 12 gru 2014, 16:41

Napewno musi byc do marki. Tak mi tlumaczyl mój elektryk. W kazdym razie jest cos lepiej. zobaczysz w ptaktyce. <okok>

czarcil
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 29 gru 2013, 09:51
Lokalizacja: choszczno

Post autor: czarcil » 12 gru 2014, 17:41

pieniek tez tak mysle
cezus

zaba84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zaba84 » 13 gru 2014, 10:08

Dziś rano przed odpaleniem sprawdziłem jakie napięcie ma akumulator .... było 12V ale w aucie pokazywało 100%.... Dziś pojezdze i wieczorem podepne kompa ....

Awatar użytkownika
pieniek812
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 04 gru 2014, 18:21
Lokalizacja: POZNAŃ and NEDERLAND

Post autor: pieniek812 » 13 gru 2014, 10:17

NO to malo! A po odoaleniu sprawdziles?U mmnie tez jest troche nizsze napiecie przed odpaleniem ale nie az tyle!!! I w aucie tez mam 100% ale ja co kilka dni jeżdżę .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga