Rozładowuje sie aku po nocy.
Koledzy mam pytanie które nr wprowadzić vcds przy aku Varta Silver Dynamic
Informacje ogólne
Krótki Kod: I1
Europejska Lp. (ETN):: 610 402 092
Numer artykułu: 6104020923162
Barcode: 4016987119587
PL Kod: 020
Dane dotyczące skuteczności
Spenning: 12
Kapasitet: 110
Prąd Cranking: 920 A
Cechy fizyczne
Str. på batterihus: H9/LN6
waga: 24 kg
długość: 393 mm
szerokość: 175 mm
wysokość: 190 mm
Informacje ogólne
Krótki Kod: I1
Europejska Lp. (ETN):: 610 402 092
Numer artykułu: 6104020923162
Barcode: 4016987119587
PL Kod: 020
Dane dotyczące skuteczności
Spenning: 12
Kapasitet: 110
Prąd Cranking: 920 A
Cechy fizyczne
Str. på batterihus: H9/LN6
waga: 24 kg
długość: 393 mm
szerokość: 175 mm
wysokość: 190 mm
daniel1997 pisze:Koledzy mam pytanie które nr wprowadzić vcds przy aku Varta Silver Dynamic
Informacje ogólne
Krótki Kod: I1
Europejska Lp. (ETN):: 610 402 092
Numer artykułu: 6104020923162
Barcode: 4016987119587
PL Kod: 020
Dane dotyczące skuteczności
Spenning: 12
Kapasitet: 110
Prąd Cranking: 920 A
Cechy fizyczne
Str. på batterihus: H9/LN6
waga: 24 kg
długość: 393 mm
szerokość: 175 mm
wysokość: 190 mm
110Ah - 4F0915105D
[ Dodano: 2014-12-11, 06:44 ]
110Ah - 4F0915105D
[ Dodano: 2014-12-11, 06:46 ]
zaba84 pisze:czarcil pisze:ok tylko nie wiem czy ten twoj aku przyjmie na aku musisz miec wybity nr do kodowania i jego wklepac pozdrawiam
A nie da się za pomocą tamtych kodow co wrzuciłem wcześniej?
cezus
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 205
- Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
Dziś W pracy ładowałem aku poza autem, naładował się prawie do końca i jak wło0żyłem go do auta przekręciłem zapłon to pokazało że aku rozładowany
Podczas grzenia świec i odpalania napiecie spadło do 11,9V.
Ładowanie aku przy akumulatorze pokazuje 13.1 bez rózniczy czy na obciążeniu czy nie.
Natomiast pod maską na złączu do ładowania na kielichu pokazuje ładowanie 13,8V też bez różnicy czy na obciążeniu czy nie .... Hmmmm....
Nie mam pojecia o co chodzi... Jakieś wizje Panowie???
Podczas grzenia świec i odpalania napiecie spadło do 11,9V.
Ładowanie aku przy akumulatorze pokazuje 13.1 bez rózniczy czy na obciążeniu czy nie.
Natomiast pod maską na złączu do ładowania na kielichu pokazuje ładowanie 13,8V też bez różnicy czy na obciążeniu czy nie .... Hmmmm....
Nie mam pojecia o co chodzi... Jakieś wizje Panowie???
- pieniek812
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 79
- Rejestracja: 04 gru 2014, 18:21
- Lokalizacja: POZNAŃ and NEDERLAND
Rozumiem że zakodowałes dobrze i komputer widzi twój akumulator?/!!!11.9v to mega mało! Tak jak napisałem wcześniej moga to być kable.Jakies oczko masz,czyli prad zwiewa po drodze od aku do systemów.Mój elektryk dał dodatkowy kabel w ładnym peszelku od aku do systemów,i teraz mam zawsze 14v!!!! poniewaz wyciąganie kabli zajmuje duzo czasu i nie mało pieniedzy tak jak juz pisałem.Kolego ale czemu nie dasz do elektryka?? Niech zdjagnozuje chociaz, a jeśli chcesz to sam usuń usterke <okok>Myśle że AKU nie jest trafiony!!!
[ Dodano: 2014-12-12, 05:50 ]
Kurcze ale jeżeli pod maska masz 13,8v to niby jest wmiare dobrze, ale to troche mało wiarygodne że przed samym aku jest 11.9V a za nim juz 13,8V nic nie pokreciłes kolego???
[ Dodano: 2014-12-12, 05:50 ]
Kurcze ale jeżeli pod maska masz 13,8v to niby jest wmiare dobrze, ale to troche mało wiarygodne że przed samym aku jest 11.9V a za nim juz 13,8V nic nie pokreciłes kolego???
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 205
- Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
Już po kodowaniu ....
Wiec tak.....
W [61 - Battery Regulation] Miałem 4F0 915 105C i jakiś tam nr VAO i oznaczoną Vartę.
W necie znalazłem kodowanie dla Varty 95AH 760A takie : 4F0 915 105C VAO2407210515 i takie wpisałem ponownie. Jedyna różnica to taka że zmieniłem nr VAO. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie. Ale.... ładowanie na aku mam 13.8V i takie samo mam pod maską.
Zobaczymy na dniach czy będzie ok czy nadal to samo jak nadal to samo to ten aku wrzuce gosciowi przez szybe do sklepu.
Oczywiscie zrobiłem od razu SKAN wszystkiego w aucie i była różna masa błędów zaczynających sie od : 00532 - Supply Voltage B+ . Po wykasowaniu wszystkiego i zrobieniu znow skanu zabne bledy nie wyskoczyly....
Wiec mowie zobaczymy co bedzie jutro czy po jutrze. Będę codziennie sprawdzał błedy i ładowanie na aku....
Wiec tak.....
W [61 - Battery Regulation] Miałem 4F0 915 105C i jakiś tam nr VAO i oznaczoną Vartę.
W necie znalazłem kodowanie dla Varty 95AH 760A takie : 4F0 915 105C VAO2407210515 i takie wpisałem ponownie. Jedyna różnica to taka że zmieniłem nr VAO. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie. Ale.... ładowanie na aku mam 13.8V i takie samo mam pod maską.
Zobaczymy na dniach czy będzie ok czy nadal to samo jak nadal to samo to ten aku wrzuce gosciowi przez szybe do sklepu.
Oczywiscie zrobiłem od razu SKAN wszystkiego w aucie i była różna masa błędów zaczynających sie od : 00532 - Supply Voltage B+ . Po wykasowaniu wszystkiego i zrobieniu znow skanu zabne bledy nie wyskoczyly....
Wiec mowie zobaczymy co bedzie jutro czy po jutrze. Będę codziennie sprawdzał błedy i ładowanie na aku....
- pieniek812
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 79
- Rejestracja: 04 gru 2014, 18:21
- Lokalizacja: POZNAŃ and NEDERLAND
- pieniek812
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 79
- Rejestracja: 04 gru 2014, 18:21
- Lokalizacja: POZNAŃ and NEDERLAND
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga