jaki Akumulator do A6 C6 2.4 BDW avant
Witam
Podepnę się pod temat a mianowicie od razu jak kupiłem samochód miałem roczny akumulator z Bosch 110ah 920a lecz już pierwszej zimy jak stał 3 dni to nie odpalał trzeba było Boostera i wszystko ładnie działało do czasu aż stał znów 3 dni. Zawiozłem auto na warsztat przez 2 dni sprawdzali i nic, auto jest ok nic nie pobiera prądu. Stwierdzili że akumulator Bosch jest uszkodzony a dokładnie cela. Dałem do reklamacji w której odesłano że jest dobry. Zakupiłem Varte 110ah 920a oraz Pan podpiął się i wklepał akumulator. Przyszła zima i znów to samo a dokładnie przez 2 zimy. W lato pojechałem nad może auto stało 14 dni podszedłem i odpaliło od razu a było na alarmie, w zimie nie załączam alarmu dodatkowo wyłączyłem oświetlenie ambiente oraz doświetlanie drogi do domu i nic 3 dni i auto nie odpala.
Zakupiłem Varte bo na forum mi tak napisali
Kilka kometarzy od innych
Zapytałem Chcę Vartę lecz brać 110 czy 95 ?
maryjann, Najlepiej taki jaki był czyli 110. C6 lubią mieć prąd z zapasem.
maryjann, moim zdaniem 110 będzie lepszy, bo pojemniejszy... oczywiście kodowanie poprawne, by miał prawidłowe ładowanie itp.
Tydzień temu Boostera chciałem kupić za 500 zł bo czytałem i z nim chodzić bo w zimę strach.
Więc może i u mnie powinien być nie 110 a 80 ?
3 lata mam auto i tylko ten problem.
VIN auta
WAUZZZ4F17N009834
Bardzo proszę o pomoc
Podepnę się pod temat a mianowicie od razu jak kupiłem samochód miałem roczny akumulator z Bosch 110ah 920a lecz już pierwszej zimy jak stał 3 dni to nie odpalał trzeba było Boostera i wszystko ładnie działało do czasu aż stał znów 3 dni. Zawiozłem auto na warsztat przez 2 dni sprawdzali i nic, auto jest ok nic nie pobiera prądu. Stwierdzili że akumulator Bosch jest uszkodzony a dokładnie cela. Dałem do reklamacji w której odesłano że jest dobry. Zakupiłem Varte 110ah 920a oraz Pan podpiął się i wklepał akumulator. Przyszła zima i znów to samo a dokładnie przez 2 zimy. W lato pojechałem nad może auto stało 14 dni podszedłem i odpaliło od razu a było na alarmie, w zimie nie załączam alarmu dodatkowo wyłączyłem oświetlenie ambiente oraz doświetlanie drogi do domu i nic 3 dni i auto nie odpala.
Zakupiłem Varte bo na forum mi tak napisali
Kilka kometarzy od innych
Zapytałem Chcę Vartę lecz brać 110 czy 95 ?
maryjann, Najlepiej taki jaki był czyli 110. C6 lubią mieć prąd z zapasem.
maryjann, moim zdaniem 110 będzie lepszy, bo pojemniejszy... oczywiście kodowanie poprawne, by miał prawidłowe ładowanie itp.
Tydzień temu Boostera chciałem kupić za 500 zł bo czytałem i z nim chodzić bo w zimę strach.
Więc może i u mnie powinien być nie 110 a 80 ?
3 lata mam auto i tylko ten problem.
VIN auta
WAUZZZ4F17N009834
Bardzo proszę o pomoc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Sprawdziłem po VINie i fabrycznie miałeś 110 Ah. Masz możliwość podpięcia auta pod komputer, np. VCDS? Potrzebowałbym kodowanie sterownika akumulatora [61], aby sprawdzić czy jest ono poprawne. Wydaje mi się, że ktoś źle zakodował akumulator i dlatego są takie cyrki.
Jakie masz napięcie na akumulatorze przed odpaleniem po nocnym postoju? Na pewno nie masz lewego poboru prądu?
Jakie masz napięcie na akumulatorze przed odpaleniem po nocnym postoju? Na pewno nie masz lewego poboru prądu?
Jeszcze nie sprawdziłem VCDS bo czekam na weekend ale chce napisać że na wyświetlaczu na środku jak jest wskaźnik akumulatora to zawsze pokazuje mi 100% jak już padnie akumulator i nie odpali i potrzeba pomocy zewnętrznej to pokazuje 10%.
Nie mam tak by pokazało np. 70% czy 30% czy inną wartość zawsze alb o100 albo 10.
Jeszcze jedne dzień i podepnę go i dam zdjęcie z modułu 61
Nie mam tak by pokazało np. 70% czy 30% czy inną wartość zawsze alb o100 albo 10.
Jeszcze jedne dzień i podepnę go i dam zdjęcie z modułu 61
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
To nie jest wskaźnik naładowania akumulatora, tylko jego stan . W sterowniku [61] będzie miał pewno błędów dotyczących niskiego napięcia i kolejnych poziomów spadku napięcia. Obstawiam, że będzie ok. 5 błędów .
Od razu zrób pełen auto-scan, ponieważ błędy z jednego modułu powodują pojawianie się błędów w innych sterownikach.
Od razu zrób pełen auto-scan, ponieważ błędy z jednego modułu powodują pojawianie się błędów w innych sterownikach.
https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/caQ ... U~hyZO~Buu
https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/_AX ... qWRqA8v08i
Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
Part No SW: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Component: J0644 BEM H12 0590
Revision: 00000000 Serial number: 00000000042463
Shop #: WSC 33499 133 61666
VCID: 235DFE777BD50D1A2202511-8076
Subsystem 1 - Part No: 000 915 105 DL
Component: von TU3 1644080116
Coding: 303030393135313035444C54553331363434303830313136
Shop #: WSC 01130 210 66681
5 Faults Found:
01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 3
Reset counter: 62
Mileage: 256119 km
Time Indication: 0
Date: 2018.02.26
Time: 05:31:59
02272 - Quiescent Current Stage 1
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 99
Reset counter: 255
Mileage: 253765 km
Time Indication: 0
Date: 2017.10.31
Time: 17:05:22
02273 - Quiescent Current Stage 2
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 10
Reset counter: 255
Time Indication: 0
Date: 2017.11.18
Time: 13:19:01
02276 - Quiescent Current Stage 5
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 6
Reset counter: 255
Mileage: 254225 km
Time Indication: 0
Date: 2017.11.18
Time: 13:19:58
02277 - Quiescent Current Stage 6
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 255528 km
Time Indication: 0
Date: 2018.01.29
Time: 16:16:54
Coś takiego mam a wszystkie cody wysłałem na priv by tu nie zaśmiecać całą stronę
https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/_AX ... qWRqA8v08i
Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
Part No SW: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Component: J0644 BEM H12 0590
Revision: 00000000 Serial number: 00000000042463
Shop #: WSC 33499 133 61666
VCID: 235DFE777BD50D1A2202511-8076
Subsystem 1 - Part No: 000 915 105 DL
Component: von TU3 1644080116
Coding: 303030393135313035444C54553331363434303830313136
Shop #: WSC 01130 210 66681
5 Faults Found:
01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 3
Reset counter: 62
Mileage: 256119 km
Time Indication: 0
Date: 2018.02.26
Time: 05:31:59
02272 - Quiescent Current Stage 1
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 99
Reset counter: 255
Mileage: 253765 km
Time Indication: 0
Date: 2017.10.31
Time: 17:05:22
02273 - Quiescent Current Stage 2
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 10
Reset counter: 255
Time Indication: 0
Date: 2017.11.18
Time: 13:19:01
02276 - Quiescent Current Stage 5
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 6
Reset counter: 255
Mileage: 254225 km
Time Indication: 0
Date: 2017.11.18
Time: 13:19:58
02277 - Quiescent Current Stage 6
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 255528 km
Time Indication: 0
Date: 2018.01.29
Time: 16:16:54
Coś takiego mam a wszystkie cody wysłałem na priv by tu nie zaśmiecać całą stronę
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga