[A6 C6] Brak zapłonu, zero reakcji na kluczyk...
masud
witam
Uporalem się z tym. Zdejmujemy plastik pod kolumną. Nie trzeba wymieniać blokady. Wystarczy podpiąć komputer, skasować błąd. Nastepnie odpiac kostkę z 3 kabelkami dająca zasilanie. Są to 2 plusy i jeden minus. Jeden plus daje zasilanie na całe auto a drugi daje zasilanie tylko na blokadę. Gdy go odlaczymy spowodujemy ze blokada będzie cały czas nieaktywna. Sądzę że jest to dobry i tani sposób. Godzina roboty i problem rozwiązany
Uporalem się z tym. Zdejmujemy plastik pod kolumną. Nie trzeba wymieniać blokady. Wystarczy podpiąć komputer, skasować błąd. Nastepnie odpiac kostkę z 3 kabelkami dająca zasilanie. Są to 2 plusy i jeden minus. Jeden plus daje zasilanie na całe auto a drugi daje zasilanie tylko na blokadę. Gdy go odlaczymy spowodujemy ze blokada będzie cały czas nieaktywna. Sądzę że jest to dobry i tani sposób. Godzina roboty i problem rozwiązany
Aurelian
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 04 lis 2014, 20:19
- Lokalizacja: Chełm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
z tego co dzisiaj sie bawilem, co prawda nietestowalem wszystkiego to raczej nie. wystarczy skasowac bledy i samochod ozywa (sic!)rafalski336 pisze:Witam.
Mnie również dopadł ten sam problem,zero reakcji po włożenie kluczyka poza MMI
Mam pytanie czy bez podłączenie pod komputer jest szansa żebym to jakoś usprawnił ?
Z góry dziękuję za poradę
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 04 lis 2014, 20:19
- Lokalizacja: Chełm
Nie wystarczy skasowac blad, poniewaz po pewnym czasie blakada znow nie puszcza. Najlepszym i najtanszym wyjsciem jest zdjac obudowe pod kolumna i odlaczyc jeden kabel z kostki, mianowice plus ktory daje zasilanie tylko na blokade. W kostce sa 3 kable, jeden minus oraz 2 plusy. Oczywiscie przed odlaczeniem trzeba skasowac blad. W ten sposob pozbedziemy sie calkowicie blokady, poniewaz nigdy sie ona nie zalaczy.
Aurelian
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1082
- Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
- Imię: predki
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LEGNICA
Witam koledzy czyli wystarczy tylko obudowe sciagnąć i z kostki co idzie do blokady odłączyć jeden kabel ? Czy może wiecie ktory to bedzie kabelek ?
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
i jestes pewny ze odpiecie kabla wystarczy pytalem sie paru magikow i kazdy mowi ze odpiecie tego kabla na dluzsza mete niczego nie rozwiazuje i dzisiaj albo jutro jade zawiesc auto do goscia ktory w srodku tej puszki ze tak nazwe ma zamiar cos wyjac i to uziemi rygiel to ma rozwiazac problem na zawsze.jak wyjmiesz te kabel to wtedy trzeba wlozyc jakis modulator koszt 300-400zl
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga