Elektrycznie regulowana kolumna kierownicy
żeby dobrze porównać trzeba by pewnie recaro rozebrać, a te w aucie na razie zamontowane. poszukam może w etce coś znajdę. dzięki. silniczki teoretycznie powinny byc tylko wzbogacone o czujnik położenia jak dobrze kombinuje. no ciekawe. dzięki!
a jeszcze jedno lusterko fotochromatyczne.
10 pinowe powinno być z tego co znalazłem.
jakie kolory odpowiadają za wkład fotochromatyczny w lusterkach bocznych? - znalazłem czarno zielony i czarno szary?
piny tez idą do czarnej wtyczki przy słupkach? oryginalnie?
centralne lusterko wsteczne mam oryginalnie fotochrom - 6 kabli więc wyjście na boczne jest?
a jeszcze jedno lusterko fotochromatyczne.
10 pinowe powinno być z tego co znalazłem.
jakie kolory odpowiadają za wkład fotochromatyczny w lusterkach bocznych? - znalazłem czarno zielony i czarno szary?
piny tez idą do czarnej wtyczki przy słupkach? oryginalnie?
centralne lusterko wsteczne mam oryginalnie fotochrom - 6 kabli więc wyjście na boczne jest?
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Nie dam sobie głowy uciąć, ale jeśli mnie pamięć nie myli kiedyś pisał, że reza pamięć do Recaro:
profiles/7610.htm
profiles/7610.htm
motostacja - części samochodowe.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7159
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Fotochrom ma tylko 6 pinów - pin 4 i 5 to zewnętrzne fotochromy - one idą przez szarą wtyczkę w nogach kierowcy to czarnej wtyczki od lusterka bocznego lewego i prawego
Tu masz parę fotek z montażu mojego , wykorzystałem ori miejsca na piny , przygotowałem wiązki i tylko wpinałem
20mb image hosting
[ Dodano: 2017-03-30, 22:14 ]
Aha ja miałem składane z fabryki i w lustrach były już przewody pod fotochrom , natomiast w wiązce drzwi od lustra były tylko dwa piny wolne
Tu masz parę fotek z montażu mojego , wykorzystałem ori miejsca na piny , przygotowałem wiązki i tylko wpinałem
20mb image hosting
[ Dodano: 2017-03-30, 22:14 ]
Aha ja miałem składane z fabryki i w lustrach były już przewody pod fotochrom , natomiast w wiązce drzwi od lustra były tylko dwa piny wolne
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7159
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Jak masz dawce to pinow i wtyczek masz pod dostatkiem - ja kolorami się nie przejmowałem za bardzo. Wyciągałem z wiązki jaką miałem piny i kabelki długości żeby pasowała , drubości tylko pilnowałem.
Co do stacyjki - są dwie śruby zrywalne , ostry przecinak i odkręcasz pobijając - upierdliwe strasznie
Co do stacyjki - są dwie śruby zrywalne , ostry przecinak i odkręcasz pobijając - upierdliwe strasznie
W końcu mam wszystko gotowe do wkładania, ostatni rzut okiem na else i pojawia się pytanie, czy wyciągając trzpień z kolumny uszkodziłem ją? Nie rozłączałem krzyżaka na dole bo nie mogłem odkręcić tej pioruńskiej śruby, w elsie pisze ze wysunięcie powyżej 5cm może spowodować uszkodzenie?> na aukcjach praktycznie każda kolumna sprzedawana jest z wyciągniętym trzpieniem? czy obracanie śrubą i trzpieniem na który przychodzi kierownica może uszkodzić kolumnę jeżeli taśma airbag jest ściągnięta( bo wiadomo że samą taśmę obracając kierownicą można zerwać) ??
dzięki ! wymienione, kolumna działa, tylko" nie odjezdza" po wyjeciu kluczyka. myslalem ze bedzie pomimo braku pamieci foteli i lusterek sama odjezdzala i wracala w to samo miejsce...
zalożylem odrazu kierownice multifunkcyjną, sterowanie radiem chodzi, ale nie działa podświetlenie, podejrzewam ze to kwestia kodowania bo nie kodowałem.
jest inny problem, auto nie pali:D pewnie immobilaizer sie rozkodował?
niestety nie moge sie podłączyć vagiem - nie wykrywa sterownika... i nie wiem co zrobić?
jest taki jakiś elektryczny ring dookoła stacyjki, czy to jest właśnie immobilaizer? on mi sięluźno daje okręcić, podłączona jest do niego wtyczka na 2 kable. kojarze że oryginalnie był na jakimś plastiku ktory mocował go na sztywno. czy wlaśnie złe ustawienie tego czegoś może blokować odpalenie? samochód kręci. ale nie odpala.
------
1 błąd znaleziony, tester miał uszkodzoną wtyczkę, naprawione. podłączone - silnik zblokowany prze immobilaizer, błąd dał się wykasować. ale nadal nie odpala, błąd już się na pojawia.
jak sie koduje/ sprawdza immobilaizer? moze ten pierścień ma jednak znaczenie w jakim jest położeniu?
zalożylem odrazu kierownice multifunkcyjną, sterowanie radiem chodzi, ale nie działa podświetlenie, podejrzewam ze to kwestia kodowania bo nie kodowałem.
jest inny problem, auto nie pali:D pewnie immobilaizer sie rozkodował?
niestety nie moge sie podłączyć vagiem - nie wykrywa sterownika... i nie wiem co zrobić?
jest taki jakiś elektryczny ring dookoła stacyjki, czy to jest właśnie immobilaizer? on mi sięluźno daje okręcić, podłączona jest do niego wtyczka na 2 kable. kojarze że oryginalnie był na jakimś plastiku ktory mocował go na sztywno. czy wlaśnie złe ustawienie tego czegoś może blokować odpalenie? samochód kręci. ale nie odpala.
------
1 błąd znaleziony, tester miał uszkodzoną wtyczkę, naprawione. podłączone - silnik zblokowany prze immobilaizer, błąd dał się wykasować. ale nadal nie odpala, błąd już się na pojawia.
jak sie koduje/ sprawdza immobilaizer? moze ten pierścień ma jednak znaczenie w jakim jest położeniu?
do okola zupełnie się nie kręci, ale jest możliwości ruchu powiedzmy 60 stopni,
brak błędów w liczniku.
raz tylko się w silniku pokazał wspomniany immo, po wykasowaniu nie powrócił.
chyba nie podpinałem kabelka ze stacyjki.. chociaż. hmm chodzi o czerwony plus? sprawdze rano jak tylko bede przy aucie
[ Dodano: 2018-07-25, 22:21 ]
kabel ze stacyjki - mały czerwony plus jednak podpięty. dla pewności, co to jest styk S w stacyjce?
samochód odpalił ! - stał 2 tygodnie, musi być jakaś mała nieszczelność w układzie paliwowym, gdyż podłączony zewnętrzny akumulator, ze 3 minuty kręcenia i odpalił. - no cudów nie ma, przecież nie miał błędów w vagu
pytanie co z kolumną, czy ma ktoś z WAS elektryczną kolumne bez pamieci foteli? i czy mu sie odsuwa po wyjęciu kluczyka? może trzeba jakoś to kodować? jedyne kable nie podpiete z instalacji sterownika kolumny to wspomniane wczesniej 2 sztuki do kostek w nogach pasażera ale ustaliliśmy że to są połączenia ze sterownikiem pamieci foteli który w tym wypadku nie występuje.
[ Dodano: 2018-07-27, 13:47 ]
macie pomysł co z tą kolumną?
rzeczywiście nawet w instrukcji audi jest że odsuwanie po wyjęciu kluczyka powinno chodzić bez pamięci foteli.
kabel czerwony cienki ze stacyjki do - pin 6 sterownika jest przejście we wtyczkach.
włącznik raczej chodzi, naciśnięcie powoduje przejście między pinami gruby kabel niebiesko żółty z cienkim kablem niebiesko żółtym we wtyczce koło włącznika, przejście do wtyczki sterownika cienki żółty.
brak pomysłów. może jakoś powinno się zaprogramować sterownik? może jak z podnośnikami drzwi, po włożeniu trzeba zaprogramować skrajne pozycje???
nie chciałbym jeszcze raz rozbierać tych wszystkich tapicerek, co jeszcze sprawdzić?
brak błędów w liczniku.
raz tylko się w silniku pokazał wspomniany immo, po wykasowaniu nie powrócił.
chyba nie podpinałem kabelka ze stacyjki.. chociaż. hmm chodzi o czerwony plus? sprawdze rano jak tylko bede przy aucie
[ Dodano: 2018-07-25, 22:21 ]
kabel ze stacyjki - mały czerwony plus jednak podpięty. dla pewności, co to jest styk S w stacyjce?
samochód odpalił ! - stał 2 tygodnie, musi być jakaś mała nieszczelność w układzie paliwowym, gdyż podłączony zewnętrzny akumulator, ze 3 minuty kręcenia i odpalił. - no cudów nie ma, przecież nie miał błędów w vagu
pytanie co z kolumną, czy ma ktoś z WAS elektryczną kolumne bez pamieci foteli? i czy mu sie odsuwa po wyjęciu kluczyka? może trzeba jakoś to kodować? jedyne kable nie podpiete z instalacji sterownika kolumny to wspomniane wczesniej 2 sztuki do kostek w nogach pasażera ale ustaliliśmy że to są połączenia ze sterownikiem pamieci foteli który w tym wypadku nie występuje.
[ Dodano: 2018-07-27, 13:47 ]
macie pomysł co z tą kolumną?
rzeczywiście nawet w instrukcji audi jest że odsuwanie po wyjęciu kluczyka powinno chodzić bez pamięci foteli.
kabel czerwony cienki ze stacyjki do - pin 6 sterownika jest przejście we wtyczkach.
włącznik raczej chodzi, naciśnięcie powoduje przejście między pinami gruby kabel niebiesko żółty z cienkim kablem niebiesko żółtym we wtyczce koło włącznika, przejście do wtyczki sterownika cienki żółty.
brak pomysłów. może jakoś powinno się zaprogramować sterownik? może jak z podnośnikami drzwi, po włożeniu trzeba zaprogramować skrajne pozycje???
nie chciałbym jeszcze raz rozbierać tych wszystkich tapicerek, co jeszcze sprawdzić?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 01 sty 2022, 13:41
- Imię: Marcin
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wadowice
Re: Elektrycznie regulowana kolumna kierownicy
Siema w 2023 Rozwiązałeś może problem z brakiem funkcji cofania kolumny po wyjęciu kluczyka ? Właśnie dokładam do swojego allroad i stoję w miejscu z cofaniem kolumny
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga