wymienione na jakiś zamiennik-zobaczymy jak będzie-dostęp ciasny ale dało radę-najtrudniej było wtyczkę wypiąć
odkręciłem płytkę z podciśnieniami-inaczej bez szans
okazało się,ze zwalony czujnik odpowiadał dodatkowo za wyłanczanie się kompresora klimatyzacji-tak mi podpowiedział chłopak w serwisie i trafione
czujnik oszukiwał ECU,że niby silnik się przegrzewa,wyłączał kompresor,odpalał wiatrak elektryczny i chciał schłodzić silnik
Czujnik G62 czujnik temperatury płynu chłodzącego 2,4 benzyn
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7165
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Ja tylko odłączyłem tą karbowaną rurę dolotu , śrubokrętem klips , czujnik z kabelkiem w górę - wtedy łatwo wtyczkę wypiąć , ostrym grotem wyciągnąłem stary oring . Nowy czujnik z nowym oringiem włożyłem z powrotem , docisnąłem śrubokrętem z góry i wcisnąłem klips.
Nic więcej nie demontowałem , ale ręce lekko poharatane :D
Mi z kolei strasznie mulił , i korekty uciekały jakby był zalewany - po wymianie auto pełne wigoru i płynniej chodzi na jałowym biegu.
Nic więcej nie demontowałem , ale ręce lekko poharatane :D
Mi z kolei strasznie mulił , i korekty uciekały jakby był zalewany - po wymianie auto pełne wigoru i płynniej chodzi na jałowym biegu.
Odgrzeję kotleta bo szkoda zakładać 2gi temat. U siebie w 2.7 bi mam 2 czujniki. Jeden ten zielony 4 piny i po drugiej stronie głowicy czujnik 2 piny czarny, za co odpowiada ten czujnik ?
Link jak wygląda: https://www.iparts.pl/czesc/wlacznik-te ... tml#100334
Link jak wygląda: https://www.iparts.pl/czesc/wlacznik-te ... tml#100334
Fontesen pisze:nie wiem czy to przypadek czy jak, ale jak kupiłem czujnik ze Skody ori z ASO to bardzo długo wchodzil mi na 90 stopni. niby palił dobrze, ale jednak coś było nie tak. Wsadziłem stary i wbujał sę 2x szybciej.xoslox pisze:Kliknij Tu masz na allegro oryginalny. Wyprzedają ASO i zawsze trochę taniej.
Witam ja mam podobny problem ponieważ jest to już mój trzeci czujnik temperatury pierwszy nie dociągał do 90 stopni potem kolejny też kupiłem orginał ten wchodził bez problemu na 90 stopni ale po pół roku zaczął pokazywać bzdury na sterownik silnika i nie bylo można odpalić auta. Nio i teraz trzeci auto pali i chodzi bardzo dobrze ale odczyt temperatury na zegarach to juz inna bajka nie dociąga to jedno ale żeby w ogóle ruszył to muszę zrobić prawie 20 km. tak wychodzi mi na to że coś mam pecha do orginalnych czujników. Więc co robić znowu wymian tylko pytanie na jaki? ma ktoś jakiś pomysł?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga