Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl OC/AC OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Drgania-wibracje na nadwoziu
Autor Wiadomość
michal_sk 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Michał
Dołączył: 17 Kwi 2017
Posty: 44
Skąd: JC
Wysłany: 2019-11-05, 12:25   

Ficek360 napisał/a:
Nie chce mi sie czytac 80 stron wiec zapytam tylko czy amory sprawdzaliscie? Ja mialem to samo, wymienilem amory na bilstein i jak reka odjal.


Tylne amortyzatory+ mocowania + sprężyny wymieniłem na Sachs w wakacje i nic to nie zmieniło.
W ostatni czwartek cały przód i to minimalnie wpłynęło na amplitude tych wibracji.

Niestety jednego dnia te wibracje są minimalne a innego dość intensywne. A codziennie dojeżdzam do pracy tą samą trasą.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Ficek360 


Model: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2009
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Dołączył: 18 Lip 2017
Posty: 24
Skąd: UK
Wysłany: 2019-11-05, 12:30   

A to takie bardziej jak od bijacych kol powiedzmy czy jednostajne jak od silnika? 🤔🤔
 
 
mat695 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDW
Imię: Mateusz
Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 420
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-11-05, 13:15   

Ficek360 napisał/a:
A to takie bardziej jak od bijacych kol powiedzmy czy jednostajne jak od silnika? 🤔🤔


No właśnie jak byś przeczytał chociaż 10 stron to byś wiedział ;)
Drgania całej budy od około 140 km/h do około 160 km/h chociaż i wcześniej coś tam czuć.
Ciekawe o tyle że jadąc prostą drogą pojawiają się na parę sekund by za parę zniknąć i tak w koło.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Ficek360 


Model: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2009
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Dołączył: 18 Lip 2017
Posty: 24
Skąd: UK
Wysłany: 2019-11-05, 14:08   

W pracy jestem, nie mam jak czytac 😂😂 ale poczytam w domu to koze cos madrego wymysle 🤪🤪
 
 
Dawid80A6 


Model: A6 C6
Nadwozie: Hatchback
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CAJA
Imię: Dawid
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2018
Posty: 59
Skąd: Nibylandia
Wysłany: 2019-11-05, 15:32   

Amortyzatory zmienione na nowe sachs tył przód poduszki tez wibracje sa dalej Jedynie co to da sie odczuc ze sa minimalnie mniejsze Przeguby nowe zewnetrzne wewnetrzne Zostało wymienic banany mam kupiony cały zestaw lemfordera na razie lezy moze pod koniec tygodnia lub weekend Fakt zmiany ida w dobrym kierunku bo sie polepsza ale nie jest to efekt jaki by sie człowiek spodziewał Po zmianie przodu zostaje jeszcze tył <mysli>
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 590 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10740
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-11-05, 22:56   

Założyłem nowe amorki, osłony i odboje, poduszki i mocowania (wszystko Sachs) i nic się nie zmieniło, więc to nie amorki są winne.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
bboykoti 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPJ
Imię: Dawid
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 358
Skąd: Solec Kujawski
Wysłany: 2019-11-05, 23:38   

Hej, ja dzisiaj byłem na wyważaniu kół z testem drogowym kół na zimęi okazało się, że jedna opona po jednym sezonie Dunlop Winter Sport 5 ma wariacje siły 170N (dopuszczalne 90N), także opona idzie do reklamacji :( Kombinowali z obracaniem jej na feldze i udało się osiągnąć jedynie 140N,
Pozdrawiam
_________________
Było A6 C5 1.8T: 189KM 280NM :D
Jest A6 C6 2.0T: na razie 215KM 320Nm
 
 
mat695 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDW
Imię: Mateusz
Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 420
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-11-06, 09:46   

bboykoti napisał/a:
Hej, ja dzisiaj byłem na wyważaniu kół z testem drogowym kół na zimęi okazało się, że jedna opona po jednym sezonie Dunlop Winter Sport 5 ma wariacje siły 170N (dopuszczalne 90N), także opona idzie do reklamacji :( Kombinowali z obracaniem jej na feldze i udało się osiągnąć jedynie 140N,
Pozdrawiam


Good for You. Nad tym pracowaliśmy już 60 stron tematu temu :)

Cóż, czekam na dostawę czujników z alliexpress i będę okablowywał auto pod spodem :)
 
 
mrr 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Maro
Dołączył: 09 Mar 2018
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-11-08, 10:15   

bboykoti napisał/a:
Hej, ja dzisiaj byłem na wyważaniu kół z testem drogowym kół na zimęi okazało się, że jedna opona po jednym sezonie Dunlop Winter Sport 5 ma wariacje siły 170N (dopuszczalne 90N), także opona idzie do reklamacji :( Kombinowali z obracaniem jej na feldze i udało się osiągnąć jedynie 140N,
Pozdrawiam


Kolega ma napęd na przód .... a patrząc po wpisach problem dotyczy A6 quattro. Nie zdziwiłbym się gdyby to wał przenosił wibracje na cały samochód, choć to raczej nie on jest tu problemem.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat695 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDW
Imię: Mateusz
Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 420
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-11-08, 16:02   

mrr napisał/a:
bboykoti napisał/a:
Hej, ja dzisiaj byłem na wyważaniu kół z testem drogowym kół na zimęi okazało się, że jedna opona po jednym sezonie Dunlop Winter Sport 5 ma wariacje siły 170N (dopuszczalne 90N), także opona idzie do reklamacji :( Kombinowali z obracaniem jej na feldze i udało się osiągnąć jedynie 140N,
Pozdrawiam


Kolega ma napęd na przód .... a patrząc po wpisach problem dotyczy A6 quattro. Nie zdziwiłbym się gdyby to wał przenosił wibracje na cały samochód, choć to raczej nie on jest tu problemem.


Nie on bo mam nowy - SPIDAN.
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 590 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10740
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-11-08, 21:56   

A mój był regenerowany na częściach GKN.
 
 
michal_sk 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Michał
Dołączył: 17 Kwi 2017
Posty: 44
Skąd: JC
Wysłany: 2019-11-08, 22:01   

mat1324 napisał/a:
A mój był regenerowany na częściach GKN.


Też mam regenerowany na tych podzespołach, ale wyważenie na samochodzie to był krok milowy w poziomie tych wibracji.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat695 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDW
Imię: Mateusz
Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 420
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-11-09, 14:55   

mat1324 rozumiem, że po wymianie sanek szalu nie ma?
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 590 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10740
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-11-09, 18:38   

Nie pisałem, bo chciałem się upewnić, ale drgania do 100 km/h zniknęły w 85%, a samo auto stało się bardziej komfortowe na dziurach. Zachowuje się tak samo jak je kupiłem 4 lata temu i to na 18" kołach. Dzisiaj podrzuciłem zimowe koła do wyważenia, ale dałem na Huntera z testem drogowym i w poniedziałek je sobie założę, bo i tak jest wolne. Za dwa tygodnie mam umowioną geometrię na Hunterze 3D, bo jednak mimo niezdejmowania sanek, to i tak śruby trafiły w inne miejsca.

[ Dodano: 2019-11-09, 18:59 ]
Powyżej 110 km/h pojawiają się delikatne drgania, ale mogą pochodzić od kół, których już dawno nie wyważałem. Akurat jest to zakres prędkości, przy których odzywa się bicie kół.
 
 
ollyon86 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Janusz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-11-10, 11:48   

Przymierzam się do wymaimy paru rzeczy w tylnym zawieszenie , doradźcie jakiej firmy kupić łącznik stabilizatora 4F0505465P , nigdzie nie mogę znaleźć Lemfordera , są Febi, Moog, Monroe, Meyle, Delphi ?
Jakiś sensowny zamiennik do 4F0501529E?
  
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: