Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C7 - Sprawdzenie dpf

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ
mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 29 lis 2017, 12:03

<luzik>

Awatar użytkownika
Andrek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 174
Rejestracja: 28 paź 2017, 17:17
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Andrek » 07 sty 2018, 10:35

mat1324 pisze:Jak przejrzysz dostępne pomiary, to znajdziesz :).
No i znalazłem. Offset po odpaleniu niestety nie jest zerowy :[ i co teraz <mysli> wymiana czujnika ??
Inne parametry wydają się OK.... Co Ty na to Mateusz ??
Obrazek

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 07 sty 2018, 10:54

Masz mały offset, który tylko trochę zawyża pomiar zapełnienia filtra. Przykładowo, gdy sterownik pokazuje, że różnica ciśnienia wynosi 20 hPa, to w rzeczywistości jest 17 hPa. Powoduje to tylko to, że filtr będzie się szybciej wypalał. Dopóki nie ma z tym problemu, to temat możesz odpuścić.

Awatar użytkownika
Andrek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 174
Rejestracja: 28 paź 2017, 17:17
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Andrek » 07 sty 2018, 12:47

Czyli ani czujnikiem ani PDF nie ma co się martwić. Tylko zauważyłem, że czasami poziom oleju wskazuje mi na max, ale jest napisane, że stan oleju OK . Po otwarciu i zamknięciu maski poziom oleju spada i jest tak na 2/3 poziomu miarki. Jest czym się martwić ?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 07 sty 2018, 13:08

Kup sobie bagnet serwisowy i sprawdź ile masz naprawdę oleju :).

Awatar użytkownika
Andrek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 174
Rejestracja: 28 paź 2017, 17:17
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Andrek » 07 sty 2018, 14:13

mat1324 pisze:Kup sobie bagnet serwisowy i sprawdź ile masz naprawdę oleju :).
No OK ale co jest przyczyną takich wskazań ??

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 07 sty 2018, 14:50

A w jaki sposób sprawdzasz olej? Poniżej znajduje się fragment z instrukcji do C7:

Obrazek

Nie można otworzyć maski, ponieważ wtedy pomiar jest nie jest aktualizowany i zostanie zapamiętany taki jaki był przed jej otwarciem.

Awatar użytkownika
Andrek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 174
Rejestracja: 28 paź 2017, 17:17
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Andrek » 07 sty 2018, 15:12

Dokładnie tak sprawdzam, ale jak np. po chwili otworzę maskę i ponownie sprawdzam to stan oleju spada.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 07 sty 2018, 15:24

Gdybym miał C7, to pierwsze kupiłbym bagnet serwisowy :). Jedynie do niektórych 3.0 TDI można dokupić zwykły bagnet od VW Touarega lub Audi Q7.

Awatar użytkownika
Andrek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 174
Rejestracja: 28 paź 2017, 17:17
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Andrek » 03 lut 2018, 19:29

Witam
Dzisiaj podczas jazdy po mieście zauważyłem, że zaczął się wypalać DPF. Jak przyjechałem do domu podpiąłem VCDSa. Zmierzona masa sadzy wyszła na "-" :shock:
Czy to normalne <mysli> dlaczego na minusie ??


Obrazek

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 03 lut 2018, 19:31

Myślę, że sterownik jeszcze tego nie przerobił i takie dziwne coś wyszło :). Zobacz czy teraz też tak pokazuje.

Awatar użytkownika
Andrek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 174
Rejestracja: 28 paź 2017, 17:17
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Andrek » 03 lut 2018, 20:06

zobaczę jutro bo teraz drinkes <rotfl> jak to przy sobocie :-) ale i tak cieszę się, że nie mam problemu z DPF <radocha>

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 03 lut 2018, 20:11

W C7 jest już lepiej z DPFem :).

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 03 lut 2018, 23:05

mat1324 pisze:Gdybym miał C7, to pierwsze kupiłbym bagnet serwisowy
mat1324 - a możesz byc tak miły i podać nr bagnetu serwisowego dla silnika CGWB? <kwiatek>

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 03 lut 2018, 23:26

T40178 :). Trzeba go tylko wyregulować pod konkretny silnik.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga