A6 C7 - Sprawdzenie dpf
- KKgg
- Moderator
- Posty: 523
- Rejestracja: 19 gru 2018, 15:32
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0.TDI 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom
Re: A6 C7 - Sprawdzenie dpf
Wszystko ok. Sprawdź jeszcze ciśnienie różnicowe. Na biegu jałowym powinno być max 10hpa, 3ci bieg, but w podłogę - nie powinno przekroczyć 350hpa na wypalonym filtrze.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 25 gru 2021, 12:12
- Imię: artur
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: gliwice
Re: A6 C7 - Sprawdzenie dpf
Witam expertów piszecie posty podajecie moim zdaniem
Na zapalonym silniku -jakie obroty i na zgaszonym ,zobaczycie czy czujniki ciśnień są sprawne.
Na rozgrzanym silniku .
Różnica cieśnień na wolnych obrotach ,przy 2500 i test np 3 bieg gaz do końca .
Jakie warunki są potrzebne do wypalania dpf ,temperatura silnika ,sprawdzenie czujników spalin ,jaka różnica ciśnień i ilość zmierzonej sadzy .
Następny test czemu się filtr zapełnia, kto sprawdza wtryski ,bo na korektach w vcds wychodziło mi ok a wtrysk był popsuty i podobno ma to wpływ na
zapchanie filtra ,na zacieranie silnika bo wał się skrzywi i się zaciera -podobno także sprawdzajcie to i nie tylko w Audi.
Kto czyści dolot -jak po 70 tys km zajrzałem w klapę egr to masakra ,poszedł dolot do czyszczenia .
Nie wyczyściłem chłodniczki egr teraz żałuję bo ma tez wpływ z dogrzewaniem się silnika -podobno.
Kto sprawdza jak się silnik dogrzewa i ti na komputerze nie w aucie ,a ma to wpływ z wypalaniem dpf .
Są tez pompki zawory zwrotne w układzie chłodzenia czasami silnik wskazuje ze ma 90 stopni a na vcds 60 i nigdy się nie wypali dpf tak myślę.
I sprawcie czy nie ma jakiś błędów w czujnikach temperatury ,podobno nawet jak jest uwalony czujnik temperatury z Klimy to dpf się nie wypali.
I dbać o podkładki pod tryskami ,jak cyka od razu wymiana bo to tez zapycha dpf.
I może dojdziemy jak walczyć z tymi problemami.
Na zapalonym silniku -jakie obroty i na zgaszonym ,zobaczycie czy czujniki ciśnień są sprawne.
Na rozgrzanym silniku .
Różnica cieśnień na wolnych obrotach ,przy 2500 i test np 3 bieg gaz do końca .
Jakie warunki są potrzebne do wypalania dpf ,temperatura silnika ,sprawdzenie czujników spalin ,jaka różnica ciśnień i ilość zmierzonej sadzy .
Następny test czemu się filtr zapełnia, kto sprawdza wtryski ,bo na korektach w vcds wychodziło mi ok a wtrysk był popsuty i podobno ma to wpływ na
zapchanie filtra ,na zacieranie silnika bo wał się skrzywi i się zaciera -podobno także sprawdzajcie to i nie tylko w Audi.
Kto czyści dolot -jak po 70 tys km zajrzałem w klapę egr to masakra ,poszedł dolot do czyszczenia .
Nie wyczyściłem chłodniczki egr teraz żałuję bo ma tez wpływ z dogrzewaniem się silnika -podobno.
Kto sprawdza jak się silnik dogrzewa i ti na komputerze nie w aucie ,a ma to wpływ z wypalaniem dpf .
Są tez pompki zawory zwrotne w układzie chłodzenia czasami silnik wskazuje ze ma 90 stopni a na vcds 60 i nigdy się nie wypali dpf tak myślę.
I sprawcie czy nie ma jakiś błędów w czujnikach temperatury ,podobno nawet jak jest uwalony czujnik temperatury z Klimy to dpf się nie wypali.
I dbać o podkładki pod tryskami ,jak cyka od razu wymiana bo to tez zapycha dpf.
I może dojdziemy jak walczyć z tymi problemami.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga