jak to przywrócić na kanale IDE00433?tobi71 pisze:Opisywałem to wcześniej, też przez pomyłkę skasowałem bank IDE00433, przed zresetowaniem miałem tam wartośc 0,18L po skasowaniu było 0,00. Po wprowadzeniu nowej wartości jaka była wcześniej wszystko powróciło do normy. Dalej widniała wartośc 0,18L a po zrobieniu dłuższej trasy wartośc się zwiększyła. Jestem pewien że poradzisz sobie z tym problemem.
A6 C7 - Sprawdzenie dpf
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 661
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Kolego bulayooo, to są moje wcześniejsze ustalenia na temat wprowadzania nowej wartości w kanale IDE00433
[ Dodano: 2018-11-21, 10:25 ]
Sterownik nr.1 Silnik - Adaptacja - z listy rozwijanej wybieramy 'Inicjalizacja filtra cząstek stałych' - pojawia się wartośc zapisana, my wprowadzamy wartośc nową (Tkm) - Wykonaj - Powrót.
I po tym zabiegu w polu 'IDE00433' dalej siedzi wartosc 0.18l
ja do mojego przebiegu użyłem wartości Tkm = 77
[ Dodano: 2018-11-21, 10:25 ]
Sterownik nr.1 Silnik - Adaptacja - z listy rozwijanej wybieramy 'Inicjalizacja filtra cząstek stałych' - pojawia się wartośc zapisana, my wprowadzamy wartośc nową (Tkm) - Wykonaj - Powrót.
I po tym zabiegu w polu 'IDE00433' dalej siedzi wartosc 0.18l
ja do mojego przebiegu użyłem wartości Tkm = 77
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
ok, a jaki kod do uprawnień?tobi71 pisze:Kolego bulayooo, to są moje wcześniejsze ustalenia na temat wprowadzania nowej wartości w kanale IDE00433
[ Dodano: 2018-11-21, 10:25 ]
Sterownik nr.1 Silnik - Adaptacja - z listy rozwijanej wybieramy 'Inicjalizacja filtra cząstek stałych' - pojawia się wartośc zapisana, my wprowadzamy wartośc nową (Tkm) - Wykonaj - Powrót.
I po tym zabiegu w polu 'IDE00433' dalej siedzi wartosc 0.18l
ja do mojego przebiegu użyłem wartości Tkm = 77
s
Witam, co sądzicie na temat mojego dpf? wypala mi co 200km wg mnie wszystkie parametry jeszcze w normie. Inni maja wieksza zawartość popiołów i nie ma tak częstego wypalania.. Poniżej zamieszczam wszystkie parametry odczytywane w kilku cyklach wypalania. Strasznie szybko rośnie obliczana masa sadzy... Tylko od czego to zależy jakis czujnik jest z to odpowiedzialny? moze zresetować, zrobić od nowa adaptacje czy coś ? czy to raczej nic nie pomoze i zostaje mi tylko czyszczenie dpf? tylko jest pytanie czy po czyszczeniu dalej nie bedzie sie wypalal co 200km jak sadza obliczana dalej bedzie tak szybko rosnać... korekcje wtrysków, oleju nie przybywa ani nie ubywa 3/4 caly czas.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 361
- Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
- Imię: Artur
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Witkowo
Zastanawia mnie na jakich danych bazuje komputer podając obliczoną masę sadzy, przejechany dystans km.?, zużycie paliwa?. Rozumiem że zmierzona masa sadzy to parametr podany z czujników, ale wartość zmierzona a obliczona znacznie różni się od siebie, dla przykładu zmierzona,3.56g. obliczona,13.76g. W C7 porównując do C6 filtr wypala się znacznie częściej, średnio co ok. 300km. i jest to lekko wkurzające. Przy tym samym stylu jazdy w C6 wypalał się co 800km.
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga