Audi A6 40TDI 204KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 DDVF 211KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Do tej pory nic nie słyszałem, ale jeśli tylko upały powrócą, to wyłączę całkowicie radio i będę nasłuchiwał.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 DDVF 211KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Upały powróciły, więc pojeździłem trochę z wyłączonym radiem. Żadnych dziwnych odgłosów sprężarki klimatyzacji nie słychać.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 cze 2020, 22:55
- Imię: roy
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2020
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 DDVF 211KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: PL
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Cześć. Nie mogłem wcześniej odpisać, ponieważ byłem na urlopie.
Dziękuję za informację. Umówiłem się już w serwisie. Przy okazji akcji przywoławczej dotyczącej tylnej osi rzucą okiem na klimatyzację.
Dziękuję za informację. Umówiłem się już w serwisie. Przy okazji akcji przywoławczej dotyczącej tylnej osi rzucą okiem na klimatyzację.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 DDVF 211KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Co to za akcja dotycząca tylnej osi? Dostałeś wezwanie, czy sam zadzwoniłeś?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 131
- Rejestracja: 02 cze 2019, 15:38
- Imię: Nie ma imienia
- Moje auto: Nie znam profilu
- Rocznik: 2022
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Nas to raczej nie dotyczy. Według producenta - chodzi o egzemplarze z 2020-2021:
https://vw-audi.oemdtc.com/994/recall-4 ... -2021-audi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 cze 2020, 22:55
- Imię: roy
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2020
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 DDVF 211KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: PL
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Wedle przesłanych informacji chodzi o nakrętki wahaczy tylnej osi. Mogą pękać, co może skutkować zwiększonym luzem między wahaczem, a wspornikiem piasty, a tym samym zmianę geometrii tylnej osi oraz nagłym, niemożliwym do opanowania "wychyleniem" kół tylnej osi podczas jazdy. W mojej ocenie powinni przy okazji sprawdzić geometrię. W moim egzemplarzu od początku kierownica była nieznacznie przekręcona w lewą stronę.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 DDVF 211KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Gdy czytam co dzieje się obecnie z jakością marek premium, to ręce opadają. Praktycznie nie ma już znaczenia, czy kupujesz auto za 100,300, czy 500tys. Wszystko sypie się tak samo. Właśnie dolałem litr oleju do silnika. Podsumowując, to z braniem oleju przez silnik nie jest najgorzej, ponieważ wyszło mi, że wlałem na 76tys/km 4 litry.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 cze 2020, 22:55
- Imię: roy
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2020
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 DDVF 211KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: PL
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Mi również nieco ubywa oleju, niemniej nie na tyle bym go musiał (póki co), dolewać. Niebawem mam pierwszy przegląd.
Auto mimo wszystko mi się podoba, niemniej jestem ciekawe jak będzie jeździło po wymianie tych nakrętek i - w mojej ocenie niezbędnym - ustawieniu geometrii. Mam nadzieję, że wyeliminują stukanie deski rozdzielczej, które zgłosiłem przy okazji rozmowy nt akcji przywoławczej. Blisko 1500 km w jedną stronę z ciągłym stukaniem w desce rozdzielczej w tle jest "nieco" irytująca. Mam na myśli chwile w których chciałoby się podróżować bez włączonego radia
W kwestii spasowania wnętrza (mam na myśli mój egzemplarz), Audi ma do nadrobienia przysłowiowe lata świetlne do np. takiego Lexusa. Oglądałem RX-a, którym na wakacje jechał kolega. Tam żaden element nie wydaje żadnych dźwięków.
Auto mimo wszystko mi się podoba, niemniej jestem ciekawe jak będzie jeździło po wymianie tych nakrętek i - w mojej ocenie niezbędnym - ustawieniu geometrii. Mam nadzieję, że wyeliminują stukanie deski rozdzielczej, które zgłosiłem przy okazji rozmowy nt akcji przywoławczej. Blisko 1500 km w jedną stronę z ciągłym stukaniem w desce rozdzielczej w tle jest "nieco" irytująca. Mam na myśli chwile w których chciałoby się podróżować bez włączonego radia
W kwestii spasowania wnętrza (mam na myśli mój egzemplarz), Audi ma do nadrobienia przysłowiowe lata świetlne do np. takiego Lexusa. Oglądałem RX-a, którym na wakacje jechał kolega. Tam żaden element nie wydaje żadnych dźwięków.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 DDVF 211KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Jeśli chodzi o jakość wykonania, to opisywałem wcześniej swoje spostrzeżenia po testach Volvo S90. Jakość wykonania wnętrza w Volvo była zdecydowanie lepsza niż w A6. Nawet jadąc po kostce brukowej nic nie trzeszczało we wnętrzu. W lipcu zamierzam przetestować Lexusa ES, żeby osobiście przekonać się o jakości tej marki. Wiem, że silnik w tym modelu jest za słaby, ale interesuje mnie wyciszenie, spalanie i jakość wykonania. Oczywiście czekam z niecierpliwością na premierowy pokaz nowego NX, ale to dopiero w sierpniu. Audi A6, to bardzo fajny samochód, który nigdy mnie nie zawiódł, ale ma dwie nieakceptowalne dla mnie wady; lagi i cenę nieadekwatną do jakości wykonania.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 cze 2020, 22:55
- Imię: roy
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2020
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 DDVF 211KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: PL
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Jednostka napędowa w dotychczasowym NX - ie (mam na myśli hybrydę), była trochę za słaba. Kolega jeździł i narzekał. Po przesiadce do RX -a (również hybrydowego), jest b. zadowolony. W trasie, przy naprawdę dużych prędkościach, spala mu poniżej 10 l. Przy takim aucie, z takim silnikiem, to b. dobry wynik.
Z reguły nie zwracam aż tak wielkiej uwagi na przeróżne dźwięki i trzaski wnętrza w moim aucie ponieważ nie codziennie jeżdżę w nim w b. długie trasy. Jednak dzisiaj jeździłem w trasie z kolegą jego 7. Przesiadka do mojego uświadomiła mi jaka przepaść (w kwestii jakości montażu wnętrza), dzieli te auta.
Z reguły nie zwracam aż tak wielkiej uwagi na przeróżne dźwięki i trzaski wnętrza w moim aucie ponieważ nie codziennie jeżdżę w nim w b. długie trasy. Jednak dzisiaj jeździłem w trasie z kolegą jego 7. Przesiadka do mojego uświadomiła mi jaka przepaść (w kwestii jakości montażu wnętrza), dzieli te auta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 DDVF 211KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Mówisz o A6 C7? Przepaść na którą korzyść?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 DDVF 211KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Samochody marki BMW też nie grzeszą jakością wykonania. Wiem to od znajomych, którzy jeżdżą samochodami tej marki, oraz po przeczytaniu forum BMW. Natomiast zgodzę się z Tobą, że BMW serii 7 jest zdecydowanie lepiej wykonanym samochodem od A6. Co prawda 7 nie jeździłem, ale wielokrotnie siedziałem w salonie. Gdybym miał wybierać pomiędzy serią 7 a Audi A8, to wybrałbym bmw. Udało mi się zarezerwować do testów Lexusa ES. Co prawda nie będzie to jeszcze ES po FL, ponieważ nie ma ich jeszcze w salonach, ale i tak jestem bardzo ciekawy porównania do A6. Będzie to mój pierwszy test samochodu tej marki. Wrażenia z jazdy opiszę w poniedziałek, gdy oddam auto z powrotem do salonu. Volvo S90 poległo przez słabe wyciszenie kabiny. Mam nadzieję, że ES mnie nie rozczaruje.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 cze 2020, 22:55
- Imię: roy
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2020
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 DDVF 211KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: PL
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Myślę, że wnętrze ES-a Cię nie rozczaruje, nie wiem jak jednostka napędowa. Nie jeździłem tym autem. Daj znać czy silnik daje radę.
Poprzednio jeździłem BMW serii 5 (f10). Auto b. fajne, choć we wnętrzu lubiło czasami coś zatrzeszczeć. W nowym modelu problem ten jednak nie występuje. Wielokrotnie jeździłem nową 5-ą (przed i poliftową), różnymi egzemplarzami i w żadnym z nich nic nie trzeszczało.
Poprzednio jeździłem BMW serii 5 (f10). Auto b. fajne, choć we wnętrzu lubiło czasami coś zatrzeszczeć. W nowym modelu problem ten jednak nie występuje. Wielokrotnie jeździłem nową 5-ą (przed i poliftową), różnymi egzemplarzami i w żadnym z nich nic nie trzeszczało.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 09 cze 2021, 08:16
- Imię: Roman
- Moje auto: A7 4K
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wawa
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Ja w swojej a7 tez mam te trzeszczenia deski byłem teraz w serwisie żeby mi to poprawili na gwarancji i coś tam podklejali jakaś taśmę i co się zmieniło nic… trzeszczy jak trzeszczało… poprzednio jeździłem Bmw 6 gran coupe jakość wykonania w środku nie ma co porównywać o wiele lepiej w Bmw. Druga sprawę jaka zgłaszałem to duże drgania z tylu podczas skręconych lekko kołach. I to naprawili, jest na to jakaś akcja ale się do tego nie przyznają, bo nagminnie to się dzieje w quattro ultra a4 q5 a5 a6 a7. Naprawa polega na płukaniu skrzynki quattro czyli wymiana 2 albo 3 razy oleju i kalibracji sprzęgieł. U mnie jak narazie to pomogło zobaczymy jak na długo. Co do brania oleju to te 204 konne biorą olej. Mam ten samochód 3 miesiące a już bym zmienił najchętniej na jakieś 7 bmw.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga