Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi A6 40TDI 204KM

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 02 lut 2019, 18:13

TomekC8 pisze:Diagnoza, to nieszczelność kamery poprzez uszkodzenie mechaniczne od uderzenia kamyczków
To już zakrawa o skandal!
Jak kamyczki mogły rozszczelnić kamerę nie uszkadzając soczewki? Uderzały z boku?
Jeśli na soczewce nie ma dużego, widocznego uszkodzenia - to nie było mocnego uderzenia.
Chyba, że Audi przyznaje, że kamera czołowa nie jest przystosowana do kurzu na drodze i drobin piasku unoszonego przez poprzedzające pojazdy?

:[ :|

Awatar użytkownika
Pietrek78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 137
Rejestracja: 08 lis 2015, 19:28
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: Pietrek78 » 02 lut 2019, 18:33

damos pisze:
TomekC8 pisze:Diagnoza, to nieszczelność kamery poprzez uszkodzenie mechaniczne od uderzenia kamyczków
To już zakrawa o skandal!
Jak kamyczki mogły rozszczelnić kamerę nie uszkadzając soczewki? Uderzały z boku?
Jeśli na soczewce nie ma dużego, widocznego uszkodzenia - to nie było mocnego uderzenia.
Chyba, że Audi przyznaje, że kamera czołowa nie jest przystosowana do kurzu na drodze i drobin piasku unoszonego przez poprzedzające pojazdy?

:[ :|
Bo przednia kamera w C8 działa do 20km/h a powyżej tej prędkości powinna być ściągana,żeby nie uległa uszkodzeniu. <rotfl>
Co to się dzieje z tymi nowymi autami,porażka jakaś.
C7 jest o niebo lepsze od C8 pod każdym względem.
Rodzinny odrzutowiec.
416/806

MOREL/HELIX/JL AUDIO
940W RMS

TomekC8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 246
Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
Imię: TOMASZ
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 DESA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: TomekC8 » 03 lut 2019, 10:10

Przegląd oczywiście według wskazań komputera. Po przeliczeniu wychodzi, że wymiana oleju co 30tys lub 2 lata. Jeżdżę dużo, więc wszystkie słabe strony auta ujawnią się. Tak to już bywa, że nowe modele są niedopracowane, a klienci są testerami.

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 03 lut 2019, 10:19

no własnie, olej co 30 tyś kilometrów, ja tak jak pisałem po pierwszych 2-3 tyś km bym zmienił a poźniej zmienił bym 10-15 tys, koszt nie duży i nie patrzyłbym na to co zaleca producent,
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 03 lut 2019, 15:02

Pierwszą wymianę oleju proponuje duuuużo wcześniej niż po 30 tys km!

Cichy12
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 22 sie 2016, 15:23
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Cichy12 » 03 lut 2019, 20:24

Zaraz po kupnie wymiana oleju, założę się że w oleju będą opiłki z silnika i każda następna co 10-15 tysi. Te wymiany co 30 tysi to tak specjalnie żeby zmniejszyć żywotność silnika.

TomekC8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 246
Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
Imię: TOMASZ
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 DESA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: TomekC8 » 03 lut 2019, 20:47

Rozumiem Wasze podejście dotyczące wymiany oleju, ale nie do końca się z tym zgadzam. Zmieniam samochody co trzy lata, biorąc je w leasing na firmę. Ostatnio leasingowałem Hondę CR-V 1.6 160KM 350Nm diesel. Przejechałem 93tys/km i nigdy nie musiałem dolać ani kropelki oleju. Powiem więcej, nigdy nawet ani trochę na miarce tego oleju nie ubyło. Pierwszy raz wymieniłem go dopiero po przejechaniu 20tys. Można więc skonstruować silnik tak, żeby oleju nie brał. Za Hondę zapłaciłem w najbogatszej wersji wyposażenia ponad 150tys. Oprócz piszczących klocków hamulcowych nie działo się z tym autem nic. Jest to mój pierwszy nowy samochód marki premium i spodziewałem się czegoś więcej, tym bardziej, że zapłaciłem aż 320tys. Jeszcze nie przekreślam całkowicie nowej A6, bo jeździ się bardzo dobrze, ale mam coraz większe obawy co do solidności, jakości tego auta i ogólnie marek premium.

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 03 lut 2019, 21:01

ale mimo wszystko w kazdym silniku nowym powinno sie zrobic wymiane oleju po pare tysiącach kiloemtrów a choćby dlatego ze silnik przez ten czas sie dociera z czego mogą sie pojawić opiłki

[ Dodano: 2019-02-03, 21:01 ]
moze akurat tak trafiłeś, jak swoją sprzawdzałem w ASO to przy przebiegu 40 tys padła pompa paliwa :) to takie drobne mankamenty jak u ciebie mogą sie przytrafić, szkoda ze nie ma wiecej uzytkowników na forum nowej A6 to by sie podzielili innymi informacjami z jazdy
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

wallace
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 214
Rejestracja: 16 mar 2018, 17:32
Lokalizacja: PL

Post autor: wallace » 03 lut 2019, 22:19

Co do tego czy c8 się podoba czy nie to jest kwesta gustu. Ja uważam,że fajnie jest jeździć nowym modelem,ale jest ryzyko niedoróbek nowych systemów,wszystko teraz testuje się na nabywcach. Coraz więcej elektroniki to coraz więcej rzeczy,które mogą się zepsuć. Auta są coraz droższe ale nie idzie to w parze z jakością i niezawodnością. Jeśli już po kilku tysiącach kilometrów dzieją się różne dziwne "niedomagania" to może warto dopłacić do dłuższej 5-letniej gwarancji jeśli takowej nie masz. Co do wymiany oleju to zawsze w nowych autach wymieniam olej po krótkim czasie,koszt nieduży przy cenie auta ale zawsze to pewniej. Warto nawet zakupić oryginalny filtr i olej w hurtowni i wymienić nawet poza aso. TomekC8, Co do kamerki to może zasięgnij opinii jakiegoś specjalisty/rzeczoznawcy bo z tym wyjaśnieniem serwisu to jakaś ściema,typowa spychologia.

TomekC8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 246
Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
Imię: TOMASZ
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 DESA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: TomekC8 » 04 lut 2019, 19:01

Trafnie to ująłeś. Samochody są coraz droższe, a ich jakość coraz gorsza. Usiądźcie sobie w nowej Q3 i porównajcie jakość do ceny. Mi konfiguracja wyszła 270tys, a nawet nie ma możliwości dokupienia szyb dźwiękoszczelnych, tragedia. Jednak z drugiej strony społeczeństwo bogaci się i sprzedaje się z roku na rok coraz więcej nowych samochodów. Dlaczego więc producenci nie mają podnosić cen, skoro jest tak duży popyt? Jeśli chodzi o kamerkę przednią, to temat odpuszczam, ponieważ nie mam czasu i chęci na walkę. Poza tym i tak z niej nie korzystam. Powiedzieli mi, że mogą kamerę wysłać do analizy, ale odpowiedź będzie taka sama, bo w powiększeniu widać na szkle delikatne odpryski, które mogą powodować nieszczelność. Za 32 miesiące zostawię A6 w salonie, bo skończy mi się leasing. Będę brał następne auto, ale czy będzie to audi? tego nie wiem. Przede mną jeszcze wiele miesięcy użytkowania. Zobaczymy co będzie się działo. Dzisiaj podczas jazdy w delikatnym deszczu przestał mi działać aktywny tempomat. Zdarzyło się to już drugi raz od początku eksploatacji. Pojawił się komunikat, że jest to spowodowane ograniczoną widocznością. Po prostu jadąc za samochodami radar brudzi się tak mocno, że dysze spryskiwaczy nie nadążają go oczyszczać. Po kilku godzinach aktywny tempomat zaczął działać ponownie. Trochę narzekam na nową A6, ale jestem szczery. Żeby nie było, następnym razem napiszę również o plusach tego auta.

Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 04 lut 2019, 19:35

Super, wlasnie o taki posty pokazujace slabe strony sa najbardziej cenne. Ja jako kolejny samochód bede brał BMW 5 G30. W C8 kompletnie nie podoba mi się pomysł z ekranami zamiast pokręteł, wirtualne zegary też jakoś mnie nie przekonują.
460KM/550NM Compsport Stage 2

Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Post autor: leszekmw » 05 lut 2019, 10:16

TomekC8 pisze:Będę brał następne auto, ale czy będzie to audi?
kolega z innego forum który samochody zmienia częściej jak rękawiczki /oczywiście mówię o autach nowych / jeździ w tej chwili a6c7 /zresztą druga w ciągu mniej więcej 18 miesięcy / .
miał teraz na jazdach najnowsze mercedesy , jednym z nich był E-klassa - napsiał że stanowczo głośniejszy od A6.

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 05 lut 2019, 13:46

Jedna opinia nie przekreśla nowej Audi, trzeba poczekać może będzie ktoś na forum jeszcze kto ma (będzie miał) C8 i może się wypowie
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Post autor: leszekmw » 05 lut 2019, 14:19

jedna pewnie nie ale podobno na zachodnich forach trochę jej sie dostaje..

TomekC8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 246
Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
Imię: TOMASZ
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 DESA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: TomekC8 » 05 lut 2019, 18:18

Teraz trochę plusów. Największą zaletą A6 jest komfort jazdy. Gdy ustawię amortyzatory w trybie komfort, auto płynie po nierównościach. Przy nastawieniu dynamic, nierówności czuć zdecydowanie mocniej. Przez większość czasu jeżdżę na nastawieniach komfortowych. Jeśli chodzi o wyciszenie kabiny, jest naprawdę rewelacyjnie. Po rozgrzaniu, silnika nie słychać w ogóle. Chyba, że przyspieszamy gwałtownie. Oprócz szyb dźwiękoszczelnych Audi zastosowało dodatkową uszczelkę na przednich drzwiach od wysokości lusterek do górnej krawędzi drzwi. Jeszcze nie spotkałem takiego rozwiązania w żadnym innym samochodzie. Nie ma znaczenia, czy jedziemy 150, czy 200km/h, zawsze jest bardzo cicho. Wiem co piszę, bo w rodzinie mam jeszcze nową A5 (zamawianą razem z A6) i BMW serii 5 z 2014r. Testowałem również nowe Volvo XC60, oraz nowe Audi Q5. XC60 jeśli chodzi o hałas jest zdecydowanie najgorsze. A6 pod względem wyciszenia bije te wszystkie auta na głowę i uważam, że jest najlepsze w swojej klasie. Fotele są bardzo wygodne. Podczas długich tras nie czuć zmęczenia. Zależało mi na tym, aby w środku foteli był materiał, a po bokach skóra. Jestem z tego rozwiązania bardzo zadowolony. Uważam, że jeśli fotele mają być całe ze skóry, to musi być wentylacja. Matrixy HD są warte każdych pieniędzy. Świecą zdecydowanie najlepiej ze wszystkich samochodów, z którymi miałem styczność. System start/stop działa płynnie, nie szarpie i nie zgrzyta podczas uruchamiania silnika. Nie ma również żadnych wibracji. Silnik nowej generacji 204 konny ma zdecydowanie wyższą kulturę pracy od poprzedniej jednostki 190 konnej. Czy pali mniej, tego nie wiem, ale u mnie średnie spalanie od początku eksploatacji wacha się pomiędzy 6,5 a 7 litrów. Jeśli silnik nie będzie brał oleju, będzie to bardzo dobra jednostka napędowa. Jeśli chodzi o BMW, gdy kilka miesięcy temu konfigurowałem nową X3, to leasing wychodził dużo drożej niż w przypadku Audi.

[ Dodano: 2019-02-05, 18:18 ]
leszekmw pisze:
TomekC8 pisze:Będę brał następne auto, ale czy będzie to audi?
kolega z innego forum który samochody zmienia częściej jak rękawiczki /oczywiście mówię o autach nowych / jeździ w tej chwili a6c7 /zresztą druga w ciągu mniej więcej 18 miesięcy / .
miał teraz na jazdach najnowsze mercedesy , jednym z nich był E-klassa - napsiał że stanowczo głośniejszy od A6.
Potwierdza, to moją opinię, że nowa A6 jest najlepiej wyciszonym autem w swojej klasie. Po ostatnim teście Zachara najnowszego Lexusa ES, gdzie stwierdził, że już przy prędkości 120km/h słychać szumy, pozostaje pogratulować Audi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C8 (2018- )”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga