Audi A6 40TDI 204KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Rocznik: 2017
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: DDVB 3.0 286 KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Nie chcę zbyt pochopnie wypowiadać się na temat audi, ponieważ będę jeszcze przez 2,5 roku jeździć A6. Na chwilę obecną mam takie samo zdanie w większości tego co napisałeś. Ostateczną opinię wystawię na zakończenie leasingu. Na ten moment nie kupiłbym ponownie A6. Jeśli kupisz nową 5, to daj znać, czy było warto. Będę wdzięczny.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 520
- Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
- Imię: Przemo
- Rocznik: 2010
- Moje auto: Q7
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecinek
ja jestem głęboko rozczarowany podejściem Audi do tematu i tak nas ganiają do Poznania 200km w jedną stronę bo najpierw diagnoza później naprawa. Model C7 już trochę na rynku jest i el. klapa i jej otwieranie z laczka to problem znany o czym sam wspomniał sprzedający. Jest tak a nie inaczej umiejscowiona i prędzej czy później woda zrobi swoje. Było to zgłaszane wcześniej przed serwisem więc mogli wiązkę zamówić a nie po raz kolejny ciągnąć czy mnie czy jego do Poznania. Tłumaczą to rzecz jasna procedurami. Napisaliśmy pismo do centrali o zwrot kosztów dojazdów, oczywiście nie jest tak, że auto nagminnie się psuje bo jeździ się nim bardzo przyjemnie, choć generowanie dodatkowych kosztów przy nie małej racie nie jest fajne i łącznie daje to kwotę ~1500 zł z winy nie naszej a Audi.
Do tego co jest ciekawe w BMW, posiadając auto ich marki bądź innej marki zakwalifikowanej jako premium czyli np Audi, Mercedes, BMW, Volvo, od ceny po skonfigurowaniu dostaje się z miejsca upust 10% co w przypadku naszej "piątki" dało kwotę 48 tys zł. Fakt, raty są wysokie ale z opcją wykupu 1%. Poza tym jak mówię, z X4 z silnikiem 2.0D 190km nie ma ani jednego problemu przez 2 lata
Do tego co jest ciekawe w BMW, posiadając auto ich marki bądź innej marki zakwalifikowanej jako premium czyli np Audi, Mercedes, BMW, Volvo, od ceny po skonfigurowaniu dostaje się z miejsca upust 10% co w przypadku naszej "piątki" dało kwotę 48 tys zł. Fakt, raty są wysokie ale z opcją wykupu 1%. Poza tym jak mówię, z X4 z silnikiem 2.0D 190km nie ma ani jednego problemu przez 2 lata
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Rocznik: 2017
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: DDVB 3.0 286 KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Ciebie ganiają na Franowo, a mnie na Ławicę. Nawet już nie liczę ile razy byłem tam w serwisie. A6 kupiłem w leasingu Audi Perfect Lease i na pewno nie będę auta wykupywał. Przy zwykłym leasingu faktycznie dają minimum 10% rabatu, ale wtedy wychodzą bardzo wysokie raty. Jestem testerem nowego modelu i mogłem spodziewać się problemów, ale model C7 jest przecież produkowany od 2011 roku. Przez tyle czasu nie potrafili usunąć wszystkich chorób wieku dziecięcego?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 520
- Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
- Imię: Przemo
- Rocznik: 2010
- Moje auto: Q7
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecinek
jak widać nie. Na Franowie była brana i tam też jest serwisowana. Owszem mimo 2.5 roku i 60 tys km w środku nie ma trzasków pisków i innych tego typu rzeczy. Za to fotele mają bardzo cienką skórę - zupełnie inną niż np w C6 w fotelach s line, gdzie skóra była gruba i masywna. Wykup auta wg audi to kwota 250 tys zł.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Rocznik: 2017
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: DDVB 3.0 286 KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Dlatego jestem zawiedziony A6, ponieważ myślałem, że marka premium wypuszczając nowe modele aut na rynek ma je dopracowane. Wygląda jednak na to, że nie. Z tego co piszesz okazuje się jeszcze, że auta są niedopracowane nawet w modelach, które są produkowane od kilku lat. Jesteśmy testerami. Płacimy nie za jakość, tylko za logo marki. Na razie deska nie skrzypi i mam nadzieję, że tak już zostanie. Salon na Ławicy i salon na Franowie wyglądają tak samo. Poustawiane biurka z monitorami, jak w szkole. Salony BMW, to inna liga. Handlowiec, który sprzedawał mi auto, jest bardzo w porządku. Rozmawiamy ze sobą do dnia dzisiejszego o problemach nowego modelu A6. Sam kręci głową z niedowierzaniem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Rocznik: 2017
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: DDVB 3.0 286 KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Jestem bardzo ciekawy Twojej jazdy testowej. Uważam, że dużym minusem bmw jest leasing. Mówię o Audi Perfect Lease i BMW Comfort Lease. Gdy kupowałem A6, byłem również w bmw i oferta przy takiej samej wpłacie była dużo droższa w salonie bmw. Nawet teraz, gdy konfiguruję sobie nową 5, to wychodzą strasznie wysokie raty w porównaniu do A6. W przypadku mojego auta wyglądało to tak; cena auta 320tys brutto, wpłacałem 15%, czyli około 48tys brutto, leasing na 36miesięcy, roczny deklarowany przebieg 30tys, rata miesięczna 3600zł brutto. Natomiast przy takich samych parametrach w przypadku bmw serii 5, rata brutto wychodzi aż 5100zł miesięcznie. Różnica bardzo duża. Jak to wygląda u Ciebie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1124
- Rejestracja: 15 mar 2010, 19:47
- Imię: hmm?
- Rocznik: 2021
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk - DES Auto
- Kontakt:
Piszesz o leasingu czy wyjmie długo terminowym? Jeśli podajesz deklarowany przebieg to nie jest to raczej klasyczny leasing a jedynie wynajem. Sam mam kolejne już auto w leasingu i jest to korzysta opcja, koszt leasingu zamyka się w 105-110%, a przy wynajmie spłacasz strate wartości auta i po 3 latach zostajesz z niczym, bo wykup jest często tak zaporowy że nie warto kupować tego auta.
Jeden z moich znajomych kupuje ostatnio nowe auta i szuka ludzi, którzy biorą te auta na wynajem ( często mercedesy na taxi ), spłacają mu raty leasingu przez 3-4 lata a jego zysk to będzie właśnie sprzedaż auta po tym wynajmie.
Jeden z moich znajomych kupuje ostatnio nowe auta i szuka ludzi, którzy biorą te auta na wynajem ( często mercedesy na taxi ), spłacają mu raty leasingu przez 3-4 lata a jego zysk to będzie właśnie sprzedaż auta po tym wynajmie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 520
- Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
- Imię: Przemo
- Rocznik: 2010
- Moje auto: Q7
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecinek
C7 kosztowało 510 tys zł, rata obecnie 5200 zł ale wykup po 3 latach to ok 250 tys zł, w bmw rata 7700 zł przy serii 5 za ok 478 tys zł -10 % czyli ok 430 zł ale auto po 3 latach może zostać bo wykup jest śmiesznie niski
jeździliśmy 2 litrową benzyną i nie było źle ale 252 konie w tak ciężkim aucie niestety nie daje takiej frajdy stąd będziemy testować 3 litrówke
jeździliśmy 2 litrową benzyną i nie było źle ale 252 konie w tak ciężkim aucie niestety nie daje takiej frajdy stąd będziemy testować 3 litrówke
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1124
- Rejestracja: 15 mar 2010, 19:47
- Imię: hmm?
- Rocznik: 2021
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk - DES Auto
- Kontakt:
Nic z tych wyliczeń nie wynika... Podaj cokolwiek więcej, jaka wpłata, jaki wykup, jaki koszt na startu leasingu itp.skubiszek pisze:C7 kosztowało 510 tys zł, rata obecnie 5200 zł ale wykup po 3 latach to ok 250 tys zł, w bmw rata 7700 zł przy serii 5 za ok 478 tys zł -10 % czyli ok 430 zł ale auto po 3 latach może zostać bo wykup jest śmiesznie niski
jeździliśmy 2 litrową benzyną i nie było źle ale 252 konie w tak ciężkim aucie niestety nie daje takiej frajdy stąd będziemy testować 3 litrówke
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Rocznik: 2017
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: DDVB 3.0 286 KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Przecież napisałem, że mówię o Audi Perfect Lease i BMW Comfort Lease. Są to leasingi na zasadzie wynajmu. Na zakończenie leasingu po 3 latach zostawiam auto, albo spłacam dalej. Taka forma finansowania bardzo mi odpowiada i na pewno na koniec zostawię auto i wezmę następne.shaqal pisze:Piszesz o leasingu czy wyjmie długo terminowym? Jeśli podajesz deklarowany przebieg to nie jest to raczej klasyczny leasing a jedynie wynajem. Sam mam kolejne już auto w leasingu i jest to korzysta opcja, koszt leasingu zamyka się w 105-110%, a przy wynajmie spłacasz strate wartości auta i po 3 latach zostajesz z niczym, bo wykup jest często tak zaporowy że nie warto kupować tego auta.
Jeden z moich znajomych kupuje ostatnio nowe auta i szuka ludzi, którzy biorą te auta na wynajem ( często mercedesy na taxi ), spłacają mu raty leasingu przez 3-4 lata a jego zysk to będzie właśnie sprzedaż auta po tym wynajmie.
[ Dodano: 2019-04-20, 22:20 ]
Dla mnie zdecydowanie są to zbyt wysokie raty. Poza tym ja nastawiam się na częste zmiany samochodów i płacenie niskich rat.skubiszek pisze:C7 kosztowało 510 tys zł, rata obecnie 5200 zł ale wykup po 3 latach to ok 250 tys zł, w bmw rata 7700 zł przy serii 5 za ok 478 tys zł -10 % czyli ok 430 zł ale auto po 3 latach może zostać bo wykup jest śmiesznie niski
jeździliśmy 2 litrową benzyną i nie było źle ale 252 konie w tak ciężkim aucie niestety nie daje takiej frajdy stąd będziemy testować 3 litrówke
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Rocznik: 2017
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: DDVB 3.0 286 KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Uważam, że nie ma sensu dyskutować na temat tego, czy kogoś stać, czy nie na kupno drogiego samochodu. Dodam tylko, że mam w firmie kilka aut. Nie traktuje samochodów jako luksusu i prestiżu, tylko jako narzędzie pracy. Nie zmienia, to jednak mojej opinii, że nowe samochody z roku na rok drożeją w zastraszającym tempie, a Audi A6 nie jest warte 300-400tys złotych. Może miałem kupić superba, lub passata za 200tys. Dzisiaj A6 została poświęcona wodą święconą. Mam nadzieję, że będzie to teraz zupełnie inny samochód i będę go już tylko chwalił.