Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

Audi A6 40TDI 204KM

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
TomekC8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 246
Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
Imię: TOMASZ
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C8
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: DDVB 3.0 286 KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: TomekC8 » 18 kwie 2019, 13:14

Nie chcę zbyt pochopnie wypowiadać się na temat audi, ponieważ będę jeszcze przez 2,5 roku jeździć A6. Na chwilę obecną mam takie samo zdanie w większości tego co napisałeś. Ostateczną opinię wystawię na zakończenie leasingu. Na ten moment nie kupiłbym ponownie A6. Jeśli kupisz nową 5, to daj znać, czy było warto. Będę wdzięczny.

skubiszek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 520
Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
Imię: Przemo
Rocznik: 2010
Moje auto: Q7
Nadwozie: SUV
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: skubiszek » 18 kwie 2019, 15:16

ja jestem głęboko rozczarowany podejściem Audi do tematu i tak nas ganiają do Poznania 200km w jedną stronę bo najpierw diagnoza później naprawa. Model C7 już trochę na rynku jest i el. klapa i jej otwieranie z laczka to problem znany o czym sam wspomniał sprzedający. Jest tak a nie inaczej umiejscowiona i prędzej czy później woda zrobi swoje. Było to zgłaszane wcześniej przed serwisem więc mogli wiązkę zamówić a nie po raz kolejny ciągnąć czy mnie czy jego do Poznania. Tłumaczą to rzecz jasna procedurami. Napisaliśmy pismo do centrali o zwrot kosztów dojazdów, oczywiście nie jest tak, że auto nagminnie się psuje bo jeździ się nim bardzo przyjemnie, choć generowanie dodatkowych kosztów przy nie małej racie nie jest fajne i łącznie daje to kwotę ~1500 zł z winy nie naszej a Audi.

Do tego co jest ciekawe w BMW, posiadając auto ich marki bądź innej marki zakwalifikowanej jako premium czyli np Audi, Mercedes, BMW, Volvo, od ceny po skonfigurowaniu dostaje się z miejsca upust 10% co w przypadku naszej "piątki" dało kwotę 48 tys zł. Fakt, raty są wysokie ale z opcją wykupu 1%. Poza tym jak mówię, z X4 z silnikiem 2.0D 190km nie ma ani jednego problemu przez 2 lata

TomekC8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 246
Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
Imię: TOMASZ
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C8
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: DDVB 3.0 286 KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: TomekC8 » 18 kwie 2019, 21:09

Ciebie ganiają na Franowo, a mnie na Ławicę. Nawet już nie liczę ile razy byłem tam w serwisie. A6 kupiłem w leasingu Audi Perfect Lease i na pewno nie będę auta wykupywał. Przy zwykłym leasingu faktycznie dają minimum 10% rabatu, ale wtedy wychodzą bardzo wysokie raty. Jestem testerem nowego modelu i mogłem spodziewać się problemów, ale model C7 jest przecież produkowany od 2011 roku. Przez tyle czasu nie potrafili usunąć wszystkich chorób wieku dziecięcego?

skubiszek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 520
Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
Imię: Przemo
Rocznik: 2010
Moje auto: Q7
Nadwozie: SUV
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: skubiszek » 18 kwie 2019, 21:20

jak widać nie. Na Franowie była brana i tam też jest serwisowana. Owszem mimo 2.5 roku i 60 tys km w środku nie ma trzasków pisków i innych tego typu rzeczy. Za to fotele mają bardzo cienką skórę - zupełnie inną niż np w C6 w fotelach s line, gdzie skóra była gruba i masywna. Wykup auta wg audi to kwota 250 tys zł.

TomekC8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 246
Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
Imię: TOMASZ
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C8
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: DDVB 3.0 286 KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: TomekC8 » 19 kwie 2019, 21:43

Dlatego jestem zawiedziony A6, ponieważ myślałem, że marka premium wypuszczając nowe modele aut na rynek ma je dopracowane. Wygląda jednak na to, że nie. Z tego co piszesz okazuje się jeszcze, że auta są niedopracowane nawet w modelach, które są produkowane od kilku lat. Jesteśmy testerami. Płacimy nie za jakość, tylko za logo marki. Na razie deska nie skrzypi i mam nadzieję, że tak już zostanie. Salon na Ławicy i salon na Franowie wyglądają tak samo. Poustawiane biurka z monitorami, jak w szkole. Salony BMW, to inna liga. Handlowiec, który sprzedawał mi auto, jest bardzo w porządku. Rozmawiamy ze sobą do dnia dzisiejszego o problemach nowego modelu A6. Sam kręci głową z niedowierzaniem.

skubiszek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 520
Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
Imię: Przemo
Rocznik: 2010
Moje auto: Q7
Nadwozie: SUV
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: skubiszek » 19 kwie 2019, 23:29

nie chce też zwalać na pracowników, taka jego praca a że ma narzucone takie standardy... z drugiej strony też mu ciężko przyznać choć po cichu to robią, że wszystko się kupy nie trzyma jak powinno. We wtorek mam jazdę 540i, zobaczymy co pokaże

TomekC8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 246
Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
Imię: TOMASZ
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C8
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: DDVB 3.0 286 KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: TomekC8 » 20 kwie 2019, 14:43

Jestem bardzo ciekawy Twojej jazdy testowej. Uważam, że dużym minusem bmw jest leasing. Mówię o Audi Perfect Lease i BMW Comfort Lease. Gdy kupowałem A6, byłem również w bmw i oferta przy takiej samej wpłacie była dużo droższa w salonie bmw. Nawet teraz, gdy konfiguruję sobie nową 5, to wychodzą strasznie wysokie raty w porównaniu do A6. W przypadku mojego auta wyglądało to tak; cena auta 320tys brutto, wpłacałem 15%, czyli około 48tys brutto, leasing na 36miesięcy, roczny deklarowany przebieg 30tys, rata miesięczna 3600zł brutto. Natomiast przy takich samych parametrach w przypadku bmw serii 5, rata brutto wychodzi aż 5100zł miesięcznie. Różnica bardzo duża. Jak to wygląda u Ciebie?

shaqal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1124
Rejestracja: 15 mar 2010, 19:47
Imię: hmm?
Rocznik: 2021
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk - DES Auto
Kontakt:

Post autor: shaqal » 20 kwie 2019, 17:14

Piszesz o leasingu czy wyjmie długo terminowym? Jeśli podajesz deklarowany przebieg to nie jest to raczej klasyczny leasing a jedynie wynajem. Sam mam kolejne już auto w leasingu i jest to korzysta opcja, koszt leasingu zamyka się w 105-110%, a przy wynajmie spłacasz strate wartości auta i po 3 latach zostajesz z niczym, bo wykup jest często tak zaporowy że nie warto kupować tego auta.

Jeden z moich znajomych kupuje ostatnio nowe auta i szuka ludzi, którzy biorą te auta na wynajem ( często mercedesy na taxi ), spłacają mu raty leasingu przez 3-4 lata a jego zysk to będzie właśnie sprzedaż auta po tym wynajmie.

skubiszek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 520
Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
Imię: Przemo
Rocznik: 2010
Moje auto: Q7
Nadwozie: SUV
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: skubiszek » 20 kwie 2019, 17:26

C7 kosztowało 510 tys zł, rata obecnie 5200 zł ale wykup po 3 latach to ok 250 tys zł, w bmw rata 7700 zł przy serii 5 za ok 478 tys zł -10 % czyli ok 430 zł ale auto po 3 latach może zostać bo wykup jest śmiesznie niski

jeździliśmy 2 litrową benzyną i nie było źle ale 252 konie w tak ciężkim aucie niestety nie daje takiej frajdy stąd będziemy testować 3 litrówke

shaqal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1124
Rejestracja: 15 mar 2010, 19:47
Imię: hmm?
Rocznik: 2021
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk - DES Auto
Kontakt:

Post autor: shaqal » 20 kwie 2019, 20:48

skubiszek pisze:C7 kosztowało 510 tys zł, rata obecnie 5200 zł ale wykup po 3 latach to ok 250 tys zł, w bmw rata 7700 zł przy serii 5 za ok 478 tys zł -10 % czyli ok 430 zł ale auto po 3 latach może zostać bo wykup jest śmiesznie niski

jeździliśmy 2 litrową benzyną i nie było źle ale 252 konie w tak ciężkim aucie niestety nie daje takiej frajdy stąd będziemy testować 3 litrówke
Nic z tych wyliczeń nie wynika... Podaj cokolwiek więcej, jaka wpłata, jaki wykup, jaki koszt na startu leasingu itp.

TomekC8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 246
Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
Imię: TOMASZ
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C8
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: DDVB 3.0 286 KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: TomekC8 » 20 kwie 2019, 22:20

shaqal pisze:Piszesz o leasingu czy wyjmie długo terminowym? Jeśli podajesz deklarowany przebieg to nie jest to raczej klasyczny leasing a jedynie wynajem. Sam mam kolejne już auto w leasingu i jest to korzysta opcja, koszt leasingu zamyka się w 105-110%, a przy wynajmie spłacasz strate wartości auta i po 3 latach zostajesz z niczym, bo wykup jest często tak zaporowy że nie warto kupować tego auta.

Jeden z moich znajomych kupuje ostatnio nowe auta i szuka ludzi, którzy biorą te auta na wynajem ( często mercedesy na taxi ), spłacają mu raty leasingu przez 3-4 lata a jego zysk to będzie właśnie sprzedaż auta po tym wynajmie.
Przecież napisałem, że mówię o Audi Perfect Lease i BMW Comfort Lease. Są to leasingi na zasadzie wynajmu. Na zakończenie leasingu po 3 latach zostawiam auto, albo spłacam dalej. Taka forma finansowania bardzo mi odpowiada i na pewno na koniec zostawię auto i wezmę następne.

[ Dodano: 2019-04-20, 22:20 ]
skubiszek pisze:C7 kosztowało 510 tys zł, rata obecnie 5200 zł ale wykup po 3 latach to ok 250 tys zł, w bmw rata 7700 zł przy serii 5 za ok 478 tys zł -10 % czyli ok 430 zł ale auto po 3 latach może zostać bo wykup jest śmiesznie niski

jeździliśmy 2 litrową benzyną i nie było źle ale 252 konie w tak ciężkim aucie niestety nie daje takiej frajdy stąd będziemy testować 3 litrówke
Dla mnie zdecydowanie są to zbyt wysokie raty. Poza tym ja nastawiam się na częste zmiany samochodów i płacenie niskich rat.

carlos777
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1169
Rejestracja: 04 gru 2017, 14:21
Imię: Karol
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 DFBA 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos777 » 21 kwie 2019, 11:46

Kupuje się dwu, trzylatka w dobrej cenie.
Jeździ się kolejne trzy do czterech lat i sprzedaje z niską stratą.
W zależności od wartości roczna strata to 10 do 30 tyś PLN.
Wydać rocznie 40 do 60 tyś rocznie za możliwość użytkowania auta to nieporozumienie.

Awatar użytkownika
pan42
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 816
Rejestracja: 11 lip 2008, 17:35
Imię: Andrzej
Rocznik: 2022
Moje auto: Q5
Nadwozie: SUV
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: pan42 » 21 kwie 2019, 17:13

carlos777 pisze:Wydać rocznie 40 do 60 tyś rocznie za możliwość użytkowania auta to nieporozumienie.
<okok>
Było przez 8 lat A6 C6 teraz A6 C7

Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 21 kwie 2019, 23:02

carlos777 pisze:Wydać rocznie 40 do 60 tyś rocznie za możliwość użytkowania auta to nieporozumienie.
To jest zawsze kwestia głębokości kieszeni. Dla jednego 60tyś to dużo, dla kogoś innego to miesięczna pensja dla jeszcze kogoś innego to parę godzin życia.
460KM/550NM Compsport Stage 2

TomekC8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 246
Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
Imię: TOMASZ
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C8
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: DDVB 3.0 286 KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: TomekC8 » 22 kwie 2019, 13:07

Uważam, że nie ma sensu dyskutować na temat tego, czy kogoś stać, czy nie na kupno drogiego samochodu. Dodam tylko, że mam w firmie kilka aut. Nie traktuje samochodów jako luksusu i prestiżu, tylko jako narzędzie pracy. Nie zmienia, to jednak mojej opinii, że nowe samochody z roku na rok drożeją w zastraszającym tempie, a Audi A6 nie jest warte 300-400tys złotych. Może miałem kupić superba, lub passata za 200tys. Dzisiaj A6 została poświęcona wodą święconą. Mam nadzieję, że będzie to teraz zupełnie inny samochód i będę go już tylko chwalił.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C8 (2018- )”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl