[A6 C7] Moja nowa 3.0TDI 245KM Quattro Avant
3.0TDI BiTurbo ma glosnik w ukladzie wydechowym i brzmi jak benzyna V8 :D Jak ja kupowalem to w UK nie bylo BiTurbo, dopiero teraz mozna zamawiac.mati22 pisze:+ silnik 313KM bije wszystko co jest na ziemi do 300KM ( recznie ustala sie dzwieg, charakterysyke itp silnika)
- siedzenia uwazam ze konkurencja ma lepsze ( BMW )
- przedluzenie gwarancji, pakiety serwisowe jest strasznie drogie w BMW mamy gratis
= jakosc materialow jest porownywalan C7/F10
= prowadzenie audi lekko jak po szynach ale BMW lepiej wybiera zakrety i nierownosci
Co do siedzen to zgadza sie, BMW sport sa rewelacyjne (standardowe sa do kitu). Moim zdaniem Audi Valcona niewiele im ustepuja, troche gorzej trzymaja na zakretach ale sa bardziej komfortowe.
Fakt, pakiety serwisowe BMW sa rzeczywiscie sporo tansze, przynajmniej w UK.
Jestem opinii, ze jakosc materialow w Audi C7 jest o klase lepsza od F10. O W212 to lepiej nie wspominac, niech konkuruje z Panda
Mialem zupelnie odmienne uczucia w zakresie prowadzenia sie w zakretach. BMW "bujalo" sie na boki nawet z elektronicznymi wspomagaczami + M-Sport. Na autostradzie przy szybkosciach 110km/h+ mialem problem ze stabilnym trzymaniem sie pasa. Pytajac pozniej na forum okazalo sie, ze sa to dosc znane problemy, ten typ tak ma.
Koniecznie przejedz sie jednym i drugim, co najmniej 30-45 minut. W UK mozesz zabookowac 24h test drive, dostajesz auto na dobe do testow, zapytaj dealera, moze oferuja cos podobnego. W koncu to Ty bedziesz tym jezdzil, a auto nie kosztuje 5 czy 10tys.
sebbie
Code so clean you could eat off it!
Code so clean you could eat off it!
wiesz w UK jestem czesto ale przelotem wiec nie mam czasu jedzic tesowanymi modelami.
W Gdansku - FOTA-Groblewski jedzilem A6 Allrowd 313KM i raczej na to sie zdecyduje - przy rabacie 8-10% cena wychodzi 310tys zl za takie samo wyposazenie w BMW f10 z napedem na 4 kola wychodzi 325tys zl
Moje odczucia BMW wydaje mi sie bardziej komfortowa Audi diabel na drodze bicie serca o 20% i oczywisice banan na twarzy
Spodobalo mi sie w Audi pneuamtyczne zawieszenie
Jeszcze powalcze o cene i zobacze musze cos juz zamowic bo sprzedalem A4 Allroad 211KM...
UK to nie Poland.. tu najwyzej dostaniesz do testow na 2 h
W Gdansku - FOTA-Groblewski jedzilem A6 Allrowd 313KM i raczej na to sie zdecyduje - przy rabacie 8-10% cena wychodzi 310tys zl za takie samo wyposazenie w BMW f10 z napedem na 4 kola wychodzi 325tys zl
Moje odczucia BMW wydaje mi sie bardziej komfortowa Audi diabel na drodze bicie serca o 20% i oczywisice banan na twarzy
Spodobalo mi sie w Audi pneuamtyczne zawieszenie
Jeszcze powalcze o cene i zobacze musze cos juz zamowic bo sprzedalem A4 Allroad 211KM...
UK to nie Poland.. tu najwyzej dostaniesz do testow na 2 h
Daj znac i wrzuc fotki. Szerokoscimati22 pisze:W Gdansku - FOTA-Groblewski jedzilem A6 Allrowd 313KM i raczej na to sie zdecyduje - przy rabacie 8-10% cena wychodzi 310tys zl za takie samo wyposazenie w BMW f10 z napedem na 4 kola wychodzi 325tys zl
PS: wez pod uwage, ze 313KM ma TipTronic, a 245KM S-Tronic.
sebbie
Code so clean you could eat off it!
Code so clean you could eat off it!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 04 lip 2010, 02:03
- Lokalizacja: Szczecin
Dodatkowe ogrzewanie
Co oznacza dodatkowe ogrzewanie w poniższej opcji wyposażenia ?
" - 9AQ klimatyzacja 4 strefowa z dodatkowym ogrzewaniem "
" - 9AQ klimatyzacja 4 strefowa z dodatkowym ogrzewaniem "
Re: Dodatkowe ogrzewanie
Lancuszek oczywiscie.patryk4544 pisze:Witam. Silnik na łańcuchu czy pasku ?
Klimatyzacja wyposazona jest w grzalke elektryczna, ktora uzywana jest do ogrzewania kabiny zanim zagrzeje sie silnik. Dodatkowo mozna regulowac temperature na nogi osobno (5 poziomow, dwa chlodzenie nog, jeden na rowni z nawiewem i dwa grzanie nog).enzomk pisze:Co oznacza dodatkowe ogrzewanie w poniższej opcji wyposażenia ?
" - 9AQ klimatyzacja 4 strefowa z dodatkowym ogrzewaniem "
sebbie
Code so clean you could eat off it!
Code so clean you could eat off it!
U mnie w nocy jest teraz 1-4 stopni, rano ok. 4-5. Odczuwalnie cieplej w kabinie robi sie po przejechaniu +/- 0.6mili czyli 1km (2 minuty jazdy). W standardowej klimie jezdzilem mniejszymi silnikami 2.0TDI manual i 3.0TDI/204 multitronik i w obydwu cieplo wyczuwalo sie po ok. 2 milach czyli 3 km, ok. 6 minut jazdy.enzomk pisze:Dzięki za odp, ciekawe jak szybko nagrzewa się wnętrze jeżeli auto stoi na dworze np przy temperaturze w okolicach zera?
Za tydzień też będę posiadaczem avanta c7, a nie wiedziałem ze przy cztreostrefowej klimie dodatkowo jest taki bajerek:)
Wrzuc fotki jak odbierzesz
sebbie
Code so clean you could eat off it!
Code so clean you could eat off it!
- Masta
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 352
- Rejestracja: 25 lip 2009, 18:57
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lubelskie, Teraz za granicą.
- Kontakt:
Czyli nic się nie zmieniło Bo w porównaniu C6 i E60 też tak jest.sebbie pisze:Jestem opinii, ze jakosc materialow w Audi C7 jest o klase lepsza od F10.
Znajomy stwierdził że jak dopakował gróbo gratów do bagażnika w swojej E61, to zaczeła lepiej się prowadzić i trzymać drogisebbie pisze:Na autostradzie przy szybkosciach 110km/h+ mialem problem ze stabilnym trzymaniem sie pasa
Czyli jest rada dla tych co kupują BMW, do bagażnika zamiast maty zamontować płytę z ołowiu.
ÂŻyczę szerokości
Jest - Volvo C70 II 2.5T
nowy z C7
Witam serdecznie,
Widzę, że tutaj umiejscowiło sie grono uzytkowników C7.
Witałem sie zgodnie z regulaminem , ale zrobię to ponownie z użytkownikami C7.
Od kilku tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem wspominanego autka. Przed zakupem miałem oczywiście wielki dylemat BMW vs Audi, dodam, że wcześniej posiadałem BMW e60 535d i decyzja co do nowego zakupu była baaaardzo trudna.
Ostatecznie po testach f10 vs c7 decyzja padła na to drugie auto w wersji quattro 3.0 tdi 245km, skrzynia s-tronic, limuzyna, kolor czarny.
Lista wyposażenia dość długa z najważniejszych to:
- nagłośnienie Bose
- nawigacja MMI 3g touch z twardym dyskiem, czytnik kart pamieci i SIM telefonu
- tapicerka skórzana, siedzienia podgrzewane komfortowe
- ogrzewanie postojowe programowanie + pilot
- asystent parkowania - wizualizacja 360st - sam parkuje
- rolety z tyłu (na tylnej szybie elektryczna)
- zawieszenie adaptacyjne
- klima 4-strefowa
- led/ksenony
- Audi drive select
- klapa bagażnika elektryczna (otwieranie / zamykanie)
- oświetlenie wnętrza ambiente
- szklany dach
- tempomat
w poprzednim poście pisałem o dylemacie dot. felg 17 vs 19 cali. Gdyby ktoś mógł podzielić się swoimim wrażeniami z jazdy na duzych felgacg w C7 będę wdzięczny.
Pozdrawiam,
MK
Widzę, że tutaj umiejscowiło sie grono uzytkowników C7.
Witałem sie zgodnie z regulaminem , ale zrobię to ponownie z użytkownikami C7.
Od kilku tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem wspominanego autka. Przed zakupem miałem oczywiście wielki dylemat BMW vs Audi, dodam, że wcześniej posiadałem BMW e60 535d i decyzja co do nowego zakupu była baaaardzo trudna.
Ostatecznie po testach f10 vs c7 decyzja padła na to drugie auto w wersji quattro 3.0 tdi 245km, skrzynia s-tronic, limuzyna, kolor czarny.
Lista wyposażenia dość długa z najważniejszych to:
- nagłośnienie Bose
- nawigacja MMI 3g touch z twardym dyskiem, czytnik kart pamieci i SIM telefonu
- tapicerka skórzana, siedzienia podgrzewane komfortowe
- ogrzewanie postojowe programowanie + pilot
- asystent parkowania - wizualizacja 360st - sam parkuje
- rolety z tyłu (na tylnej szybie elektryczna)
- zawieszenie adaptacyjne
- klima 4-strefowa
- led/ksenony
- Audi drive select
- klapa bagażnika elektryczna (otwieranie / zamykanie)
- oświetlenie wnętrza ambiente
- szklany dach
- tempomat
w poprzednim poście pisałem o dylemacie dot. felg 17 vs 19 cali. Gdyby ktoś mógł podzielić się swoimim wrażeniami z jazdy na duzych felgacg w C7 będę wdzięczny.
Pozdrawiam,
MK
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 10 sty 2013, 09:15
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Nie jezdzilem 17", tylko 18" i 19" i roznica jest spora.MrMK pisze:w poprzednim poście pisałem o dylemacie dot. felg 17 vs 19 cali. Gdyby ktoś mógł podzielić się swoimim wrażeniami z jazdy na duzych felgacg w C7 będę wdzięczny.
Roznica z 18 na 19:
- zauwazasz duzo twardsze zawieszenie
- rzeczy, ktore normalnie zostawiasz w schowkach irytuja, bo podskakuja i robia halas na najmniejszych nierownosciach
- bardziej czuc szybkosc, auto jest mniej wygodne, ale przyjemnie sie prowadzi
- lepsze czucie drogi na kierownicy
Po 3 dniach z 19tek wskoczylem na 18tki:
- komfort, komfort, komfort + cisza, auto frunie nad nierownosciami, "leci" na autostradach
- zauwazalnie gorsze trzymanie sie drogi na zakretach - nie, zeby bylo zle na 18tkach, ale na 19kach lepiej, oj lepiej
- mniejsza stabilnosc przy szybkosciach 130km/h+
Generalnie wole 18tki ze wzgledu na komfort, ale auto lepiej sie prowadzi i wyglada na 19tkach.
sebbie
Code so clean you could eat off it!
Code so clean you could eat off it!
sebbie pisze:Nie jezdzilem 17", tylko 18" i 19" i roznica jest spora.MrMK pisze:w poprzednim poście pisałem o dylemacie dot. felg 17 vs 19 cali. Gdyby ktoś mógł podzielić się swoimim wrażeniami z jazdy na duzych felgacg w C7 będę wdzięczny.
Roznica z 18 na 19:
- zauwazasz duzo twardsze zawieszenie
- rzeczy, ktore normalnie zostawiasz w schowkach irytuja, bo podskakuja i robia halas na najmniejszych nierownosciach
- bardziej czuc szybkosc, auto jest mniej wygodne, ale przyjemnie sie prowadzi
- lepsze czucie drogi na kierownicy
Po 3 dniach z 19tek wskoczylem na 18tki:
- komfort, komfort, komfort + cisza, auto frunie nad nierownosciami, "leci" na autostradach
- zauwazalnie gorsze trzymanie sie drogi na zakretach - nie, zeby bylo zle na 18tkach, ale na 19kach lepiej, oj lepiej
- mniejsza stabilnosc przy szybkosciach 130km/h+
Generalnie wole 18tki ze wzgledu na komfort, ale auto lepiej sie prowadzi i wyglada na 19tkach.
Dzięki Kolego za rzeczową ocenę sytuacji. Zdecyduję sie na 18cali. Teraz poczekam do wiosny
pozdr
MK
- marekpili
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 06 paź 2012, 15:50
- Lokalizacja: Podkarpackie
- Kontakt:
pama co masz przeciwko TDI.
TDI to jest to co lubię 12 lat w passku tdi 130 kM czip 155 kM (od nowości z wzmocnionym zawieszeniem),
240 000 km na budziku bez problemów (na polskę to dużo zwłaszcza po zadu-ach), 6,3 l/100 km.
Na polskie warunki - bez problemu 3 tirrry na dwupasmówce tylko chwilka.
Niestety jak się jeździ po zachodzie to inna bajka,
po dwóch tygodniach jazdy Niemcy - Francja, musisz się przestawić w Polsce na inne realia i tu elastyczność robi swoje.
Dlatego TDI to raczej zaleta, prawie perpetuum mobile.
Chyba najlepsze co Niemcom wyszło poza 2.0 TDI PD .
Teraz TDI w rękach syna zadbane i dotarte.
W pewien sposób wymusił na mnie zakup A6 C7 AVANT TDI i tylko 2.0 myślę że następne 12 lat mam czym jeździć.
Avant kolegi bardzo ładny do tego w ,,kaszlaku, traktorku'' oczywiście żartobliwie i w superlatywach.
Pozdro.
Fan TDI
TDI to jest to co lubię 12 lat w passku tdi 130 kM czip 155 kM (od nowości z wzmocnionym zawieszeniem),
240 000 km na budziku bez problemów (na polskę to dużo zwłaszcza po zadu-ach), 6,3 l/100 km.
Na polskie warunki - bez problemu 3 tirrry na dwupasmówce tylko chwilka.
Niestety jak się jeździ po zachodzie to inna bajka,
po dwóch tygodniach jazdy Niemcy - Francja, musisz się przestawić w Polsce na inne realia i tu elastyczność robi swoje.
Dlatego TDI to raczej zaleta, prawie perpetuum mobile.
Chyba najlepsze co Niemcom wyszło poza 2.0 TDI PD .
Teraz TDI w rękach syna zadbane i dotarte.
W pewien sposób wymusił na mnie zakup A6 C7 AVANT TDI i tylko 2.0 myślę że następne 12 lat mam czym jeździć.
Avant kolegi bardzo ładny do tego w ,,kaszlaku, traktorku'' oczywiście żartobliwie i w superlatywach.
Pozdro.
Fan TDI
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga