Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Avant 2.7 BiTurbo Quattro granatowa Włoszka

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Michałł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1028
Rejestracja: 07 lis 2008, 20:13
Imię: Michał
Moje auto: Q5
Rocznik: 2014
Nadwozie: Van
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michałł » 25 gru 2015, 02:55

A nie taniej będzie kupić wszystko z podsufitka z alcantary odrazu? Czy sie mylę?

tarq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 17 gru 2009, 19:12
Lokalizacja: ostrów wlkp

Post autor: tarq » 19 sty 2016, 22:32

Dobra Panowie, bo się teraz robi nie na temat bynajmniej i nabijamy strony bez sensu, co do wywodów o alkantarze to proponuje PW a jak coś u mnie się zaktualizuje to powiadomię w poście, dzięki, pozdr i wesołych <luzik>

[ Dodano: 2016-01-01, 16:46 ]
mały update

- kupiłem jakieś czyściwo do wtrysków od Valvoline, od tak se profilaktycznie
- kupiłem wskaźnik boosta od Defi 60mm

Na dniach montaż <radocha> zobaczymy jak mój boost się zachowuje w czasie rzeczywistym bez konieczności wożenia vaga na kolanach <figielek>

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2016-01-02, 19:55 ]
dekory i wnętrze za dnia :)

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2016-01-19, 22:32 ]
Blisko dwa miesiące bez mycia, nie ma się czym chwalić ale w sumie non stop jest mróz więc wole tak aniżeli myć i ma zamarzać, jest twardy wosk megsa więc o lakier jestem spokojny, wpadło na chwile lato w środku zimy, tylko na 2 dni :[ bo składam stalowe 16` <lol> taki jakiś kaprys z tymi stalówkami po prostu chce mięc 7J stali i już <figielek>

Zrobiłem też wydech, dwa katy wyleciały, wyleciał środkowy X, zmieniłem obie plecionki, czyli mam teraz prekaty małe przelot aż do końca i dwa seryjne na końcu z końcówkami customami w dokładce poliftowej <hura>


Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
Aeternus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 422
Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Aeternus » 19 sty 2016, 22:37

tarq, znam ten ból z myciem... Ja mam na szczęście myjke koło ogrzewanego garażu podziemnego. Jest tam stała temperatura 18 stopni więc można dosuszyć i zabezpieczyć furę ;)

Jestem ciekaw jak teraz gada ten wydech ? Jakaś krótka prezentacja? <rotfl>
Moja Audi A6 C5 2.7 BI_TURBO :)

https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=70027

tarq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 17 gru 2009, 19:12
Lokalizacja: ostrów wlkp

Post autor: tarq » 22 sty 2016, 23:07

brzmi pięknie, nie wiem czy uda się nagrać ale spróbuje w weekend <okok>
auto też jakby jeszcze żwawsze po wycięciu katów i środkowego <okok>

Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kamil_2.7BiT » 23 sty 2016, 09:51

Dobre posuniecie z wycieciem katow. Na pewno na plus z moca. Turbo musi oddychac :) nie chciales od razu i prekatow wybic? Zrobilyby fajny DP ;)
Tez czekam na film.

Awatar użytkownika
Michałł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1028
Rejestracja: 07 lis 2008, 20:13
Imię: Michał
Moje auto: Q5
Rocznik: 2014
Nadwozie: Van
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michałł » 23 sty 2016, 20:01

a gdzie te prekąty są ?

Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kamil_2.7BiT » 23 sty 2016, 21:48

Wyżej na DP prawie przy samym turbo.

tarq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 17 gru 2009, 19:12
Lokalizacja: ostrów wlkp

Post autor: tarq » 23 sty 2016, 22:36

DEFI BF boost siedzi :)
prekaty jak wyżej, zaraz za turbo, kiedyś je zastąpię customowymi downpipe ale to już razem z innymi turbinami , fmickiem i dalsza zabawą <okok>


Obrazek

Obrazek

a tak to wygląda na żywo <lol>


Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kamil_2.7BiT » 24 sty 2016, 22:38

Dobry patent! Duzo roboty z podlaczeniem?
Katy masz wybebeszone czy wstawiona rura w ich miejsce? Nie ma rezonansu metalicznego?
AWRacing @ 329/494

tarq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 17 gru 2009, 19:12
Lokalizacja: ostrów wlkp

Post autor: tarq » 24 sty 2016, 22:53

żadnego rezonansu nie ma przecież to silnik turbo tutaj to nie występuje
najpierw wybebeszyłem, a teraz mam zwykłe przelotowe rurki, tak czy siak jest bez różnicy, nic nie brzęczy, pięknie warczy <okok>

co do podłączenia wskaźnika, nie wnikałem, zleciłem kumplowi który to ogarnia i po 2h odebrałem tak że nie ma śladu gdziekolwiek po montażu, zapłaciłem całe 50zł <okok>

Awatar użytkownika
Michałł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1028
Rejestracja: 07 lis 2008, 20:13
Imię: Michał
Moje auto: Q5
Rocznik: 2014
Nadwozie: Van
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michałł » 26 sty 2016, 21:55

Takich mechaników teraz mało, ze zostawiamy auto odbeiramy i jestesmy zadowoleni z płacenia i roboty ;)

Pięknie wszystko <okok>

tarq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 17 gru 2009, 19:12
Lokalizacja: ostrów wlkp

Post autor: tarq » 05 lut 2016, 19:53

co z tego jak wskaźnik zawyża nawet o 0.3 bar przy dużym doładowaniu, wpięty przy regulatorze prawidłowo, walnięty wskaźnik ? reklamować ? czy te typy tak maja ?

<nerwus>

[ Dodano: 2016-02-05, 19:53 ]
Jak Wam się podoba ?
lepiej niż na moich ?

przymiarka OZ SUPERTURISMO 18x9J ET35
245/40/18
aczkolwiek nie wiem czy jest ładniej niż na moich 9.5J :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Aeternus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 422
Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Aeternus » 05 lut 2016, 21:33

Spoko wyglada na oz-ach! Jak dla mnie bomba. Tylko ciut nizej by sie przydalo. Jakies springi 40mm i bedzie petarda! :>
Moja Audi A6 C5 2.7 BI_TURBO :)

https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=70027

Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kamil_2.7BiT » 06 lut 2016, 13:43

a ona już niżej niż seria nie siedzi?

Kwestia gustu, oba komplety ładnie siedzą :)
AWRacing @ 329/494

westo1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 05 mar 2012, 11:16
Lokalizacja: Szydłowiec/Kraków

Post autor: westo1 » 06 lut 2016, 14:20

Chyba tylko kwestia gustu. Jak dla mnie wcześniej lepiej wyglądała, O.Z pasują ale do mniejszych aut. Audi, a szczególnie tak duże jak C5, powinno mieć masywne lub dużej średnicy koła.
Seat Leon M1 1.9 TDI 90 psi --> 120 psi
Audi A6 C5 2.4 165 psi

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga