Avant 2.7 BiTurbo Quattro granatowa Włoszka
- Kamil_2.7BiT
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
- Lokalizacja: Białystok
Piękna pogoda, urlop i moja A6-czka Wymieniony przegub, i zabezpieczony lakier na zimę woskiem Collinite 476s Czy jest taki cudowny jak go chwalą przekonamy się, jedno wam muszę powiedzieć. To najlepiej wydane 80zł w moim życiu. Nałożyć wosk na samochód - bajka, wetrzeć go - ku mojemu ogromnemu zdumieniu jeszcze większa bajka, woskowanie samochodu tym woskiem nie było jeszcze aż tak przyjemne.. Chyba otworzę autoSPA Teraz szybka kąpiel i ogień do narzeczonej do Lublina
[ Dodano: 2016-11-04, 19:22 ]
Tarq, znalazłem coś dla Ciebie pod blokiem mojej miłości, żeby Ci przypomnieć, co masz kupić :D przy okazji pozdrawiam właściciela :D
[ Dodano: 2016-11-04, 19:22 ]
Tarq, znalazłem coś dla Ciebie pod blokiem mojej miłości, żeby Ci przypomnieć, co masz kupić :D przy okazji pozdrawiam właściciela :D
Był - VW Passat B5 1.8T,
Było - Audi A4 B6 1.8T,
Jest - Audi A6 C5 2.7 BiTurbo quattro,
Jest - Hyundai Galloper 2.5 TD.
Było - Audi A4 B6 1.8T,
Jest - Audi A6 C5 2.7 BiTurbo quattro,
Jest - Hyundai Galloper 2.5 TD.
Dawno nie dodawałem żadnych zdjęć ani informacji na temat samochodu, a właśnie nadeszła taka pora Ostatnio Włoszka dostała zaległy prezent na gwiazdkę a mianowicie:
-Wymiana lusterka bocznego na nowe (niestety niemiłe spotkanie z innym użytkownikiem polskich dróg) pozostało pomalować pod kolor bądź okleić na chrom
-Regeneracja konwertera + sprawdzenie podzespołów skrzyni automatycznej + wymiana oleju i filtra skrzyni
-Wymiana oleju w napędach i torsenie
-Wymiana uszczelek pod pokrywami zaworów + uszczelki nastawników wałków rozrządu,
-Naprawa obrotomierza licznika (pourywały się kabelki
-Sprawdzenie układu dolotowego pod kątem nieszczelności
No a teraz Włoszka udała się do Spa po renowacje całego wnętrza, korekty lakieru i lamp
Od momentu kiedy ją przejąłem dodatkowo:
Założenie podtlenku LPG,
Wymiana żarników xenonów i jednej z przetwornic która postanowiła wyzionąć ducha,
Renowacja alufelg letnich,
Nowe BBS'y 17" na zimę + nowe opony,
Nowa odma + ezektor,
Nowy wskaźnik doładowania turbo,
Wideorejestrator,
Przyciemnienie szyb + białe ledy w tablicy rejestracyjnej,
Nowe klocki + tarcze zimmermann + płyn + przewody + zbiorniczek płynu (stary postanowił pęknąć),
Świece + oleje + filtry (standard),
Nowy wyświetlacz FIS,
Zbieżność + geometria,
Nowe wycieraczki + dywaniki (guma/welur) ,
Nowe przeguby zewnętrzne,
Nowe przednie zawieszenie Meyle HD,
I pewnie inne pierdółki o których zapomniałem
Tarq, miałeś rację, Włoszka trafiła w dobre ręce Zdjęcia z prac wrzucę niebawem
Pozdrawiam!
-Wymiana lusterka bocznego na nowe (niestety niemiłe spotkanie z innym użytkownikiem polskich dróg) pozostało pomalować pod kolor bądź okleić na chrom
-Regeneracja konwertera + sprawdzenie podzespołów skrzyni automatycznej + wymiana oleju i filtra skrzyni
-Wymiana oleju w napędach i torsenie
-Wymiana uszczelek pod pokrywami zaworów + uszczelki nastawników wałków rozrządu,
-Naprawa obrotomierza licznika (pourywały się kabelki
-Sprawdzenie układu dolotowego pod kątem nieszczelności
No a teraz Włoszka udała się do Spa po renowacje całego wnętrza, korekty lakieru i lamp
Od momentu kiedy ją przejąłem dodatkowo:
Założenie podtlenku LPG,
Wymiana żarników xenonów i jednej z przetwornic która postanowiła wyzionąć ducha,
Renowacja alufelg letnich,
Nowe BBS'y 17" na zimę + nowe opony,
Nowa odma + ezektor,
Nowy wskaźnik doładowania turbo,
Wideorejestrator,
Przyciemnienie szyb + białe ledy w tablicy rejestracyjnej,
Nowe klocki + tarcze zimmermann + płyn + przewody + zbiorniczek płynu (stary postanowił pęknąć),
Świece + oleje + filtry (standard),
Nowy wyświetlacz FIS,
Zbieżność + geometria,
Nowe wycieraczki + dywaniki (guma/welur) ,
Nowe przeguby zewnętrzne,
Nowe przednie zawieszenie Meyle HD,
I pewnie inne pierdółki o których zapomniałem
Tarq, miałeś rację, Włoszka trafiła w dobre ręce Zdjęcia z prac wrzucę niebawem
Pozdrawiam!
Był - VW Passat B5 1.8T,
Było - Audi A4 B6 1.8T,
Jest - Audi A6 C5 2.7 BiTurbo quattro,
Jest - Hyundai Galloper 2.5 TD.
Było - Audi A4 B6 1.8T,
Jest - Audi A6 C5 2.7 BiTurbo quattro,
Jest - Hyundai Galloper 2.5 TD.
- Kamil_2.7BiT
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
- Lokalizacja: Białystok
Nie powiem, jestem bardzo zadowolony, jak by ktoś z Podkarpacia (Rzeszów i okolice) chciał sobie fajnie odświeżyć lakier i cały środek za przystępną cenę u kogoś u kogo detaling jest hobbym, śmiało mogę podać namiary
[ Dodano: 2017-03-10, 11:50 ]
Witam forumowiczów.
Dzisiaj korzystając z chwili wolnego czasu i braku deszczu postanowiłem przetestować mokry wosk firmy Cartec fast glaze. Efekt do zaakceptowania Zobaczymy co się będzie działo po deszczu
Jutro pewnie w końcu pomaluje to nieszczęsne lusterko no i muszę udać się z powrotem do serwisu gdzie wymieniane były uszczelki pod pokrywami zaworów gdyż coś się sączy i wydobywa się dymek
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2017-03-11, 12:39 ]
Spartańskie warunki ale malujemy! :D
[ Dodano: 2017-03-11, 14:18 ]
Ostatnie zdjęcia efekt końcowy Jestem zadowolony jak na pierwsze w życiu malowanie w dodatku sprayem :D I skórki pomarańczy nie ma :D
[ Dodano: 2019-02-08, 09:39 ]
Witam Audi maniaków. Jako że mój ostatni wpis był niemal 2 lata temu, postanowiłem podzielić się paroma informacjami z wami na temat samochodu Samochód nadal zostaje w moich rękach i myślimy (bo jest już nas prawie dwoje) z narzeczoną że jeszcze dłuuuugo nam posłuży. Niestety nie obyło się bez komplikacji i Audi trafiło na warsztat. 3L oleju na 5 tyś. km to już stanowczo za dużo. Silnik i skrzynia są na wierzchu, turbinki świeżo zregenerowane. Ksenony pojechały na odświeżenie (odbłyśniki, klosze, kabelki, żarniki i żarówki) także czeka mnie nie mały wydatek. Zdjęcia z przebiegu prac nad Audi będę wrzucał na bieżąco Jeśli chodzi o silnik to głowice pójdą najprawdopodobniej do planowania, pierścienie na tłokach zostaną wymienione, łańcuchy wałków rozrządu również, wszystkie gumowe przewody i połączenia oraz calutki silnik zostanie uszczelniony . Założymy świeży pasek rozrządu bo sam rozrząd wymieniany był jakieś 15-20 tyś. temu. Pociesza mnie kondycja skrzyni bo jest suchutka, nie ma wycieków, nie szarpie, płynnie zmienia biegi, a parę ml płynu który uleciał jest czysty niczym nowy, a ma już przejechane jakieś 20 tyś. km. No i oczywiście wyczyszczona zostanie miska olejowa, smok, przepatrzony cały spód - napędy, torsen, wał itp itd..
Na koniec na nowo zostanie zestrojony gazik i oddam samochód na mały relaks do spa
To by było na razie na tyle
Pozdrawiam
[ Dodano: 2019-02-08, 09:49 ]
Turbawki
[ Dodano: 2017-03-10, 11:50 ]
Witam forumowiczów.
Dzisiaj korzystając z chwili wolnego czasu i braku deszczu postanowiłem przetestować mokry wosk firmy Cartec fast glaze. Efekt do zaakceptowania Zobaczymy co się będzie działo po deszczu
Jutro pewnie w końcu pomaluje to nieszczęsne lusterko no i muszę udać się z powrotem do serwisu gdzie wymieniane były uszczelki pod pokrywami zaworów gdyż coś się sączy i wydobywa się dymek
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2017-03-11, 12:39 ]
Spartańskie warunki ale malujemy! :D
[ Dodano: 2017-03-11, 14:18 ]
Ostatnie zdjęcia efekt końcowy Jestem zadowolony jak na pierwsze w życiu malowanie w dodatku sprayem :D I skórki pomarańczy nie ma :D
[ Dodano: 2019-02-08, 09:39 ]
Witam Audi maniaków. Jako że mój ostatni wpis był niemal 2 lata temu, postanowiłem podzielić się paroma informacjami z wami na temat samochodu Samochód nadal zostaje w moich rękach i myślimy (bo jest już nas prawie dwoje) z narzeczoną że jeszcze dłuuuugo nam posłuży. Niestety nie obyło się bez komplikacji i Audi trafiło na warsztat. 3L oleju na 5 tyś. km to już stanowczo za dużo. Silnik i skrzynia są na wierzchu, turbinki świeżo zregenerowane. Ksenony pojechały na odświeżenie (odbłyśniki, klosze, kabelki, żarniki i żarówki) także czeka mnie nie mały wydatek. Zdjęcia z przebiegu prac nad Audi będę wrzucał na bieżąco Jeśli chodzi o silnik to głowice pójdą najprawdopodobniej do planowania, pierścienie na tłokach zostaną wymienione, łańcuchy wałków rozrządu również, wszystkie gumowe przewody i połączenia oraz calutki silnik zostanie uszczelniony . Założymy świeży pasek rozrządu bo sam rozrząd wymieniany był jakieś 15-20 tyś. temu. Pociesza mnie kondycja skrzyni bo jest suchutka, nie ma wycieków, nie szarpie, płynnie zmienia biegi, a parę ml płynu który uleciał jest czysty niczym nowy, a ma już przejechane jakieś 20 tyś. km. No i oczywiście wyczyszczona zostanie miska olejowa, smok, przepatrzony cały spód - napędy, torsen, wał itp itd..
Na koniec na nowo zostanie zestrojony gazik i oddam samochód na mały relaks do spa
To by było na razie na tyle
Pozdrawiam
[ Dodano: 2019-02-08, 09:49 ]
Turbawki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Był - VW Passat B5 1.8T,
Było - Audi A4 B6 1.8T,
Jest - Audi A6 C5 2.7 BiTurbo quattro,
Jest - Hyundai Galloper 2.5 TD.
Było - Audi A4 B6 1.8T,
Jest - Audi A6 C5 2.7 BiTurbo quattro,
Jest - Hyundai Galloper 2.5 TD.
Myślałem ale doszedłem do wniosku że nie ma sensu. Z auta i tak nie wycisnę więcej kucy bo trzyma skrzynia a auto ma mi służyć jako zwykłe auto rodzinne
Poza tym robię wszystko co konieczne, nie mam pieniędzy na dodatkowe bajery
Poza tym robię wszystko co konieczne, nie mam pieniędzy na dodatkowe bajery
Był - VW Passat B5 1.8T,
Było - Audi A4 B6 1.8T,
Jest - Audi A6 C5 2.7 BiTurbo quattro,
Jest - Hyundai Galloper 2.5 TD.
Było - Audi A4 B6 1.8T,
Jest - Audi A6 C5 2.7 BiTurbo quattro,
Jest - Hyundai Galloper 2.5 TD.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga