A6 c5 Avant BI_Turbo by Aeternus! Granatowa trumna :)
- Aeternus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 422
- Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
aarmando, jeśli mogę coś zasugerować to nie oklejaj czarnym połyskiem tylko polakieruj od razu Lepszy efekt. Co do podwójnego przeciwmgielnego to żadna tajemnica. Idziesz do aso i zamawiasz oprawkę żarówki o tym numerze: 893945265B
Potem wiercisz ładnie otwornicą w tym plastiku co zakrywa nam drugą odbłyśnik w blendzie. Jak już otwór będzie ciasno przylega do oprawki lub odwrotnie jak kto woli to mocujemy ją np taśmą naprawczą. Trzyma super i w razie wymiany żarówki można to szybko zrobić Co do prądu to wiadomo, że bierzemy prąd z lampki aktualnie świecącej. Zero kombinacji i po ok 30-40 min masz zrobione co trzeba :P
Potem wiercisz ładnie otwornicą w tym plastiku co zakrywa nam drugą odbłyśnik w blendzie. Jak już otwór będzie ciasno przylega do oprawki lub odwrotnie jak kto woli to mocujemy ją np taśmą naprawczą. Trzyma super i w razie wymiany żarówki można to szybko zrobić Co do prądu to wiadomo, że bierzemy prąd z lampki aktualnie świecącej. Zero kombinacji i po ok 30-40 min masz zrobione co trzeba :P
- Aeternus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 422
- Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Grzybek31, a Ty Kolego bardzo mi w tym dbaniu pomagasz :D Pochwal się swoją maszyna
[ Dodano: 2015-03-20, 21:52 ]
Mały update...
Wymienione wczoraj zostały sanki przód bo miałem pogięte i dodatkowo wymienione 2 poduszki pod silnikiem bo były zerwane. Przy okazji wymieniony został wąż od chłodzenia skrzyni i dolaliśmy 1,5l oleju... Niebawem będzie trzeba zajrzeć do wnętrza bo tip zaczyna coś do mnie gadać
[ Dodano: 2015-04-04, 15:35 ]
Mały update. Trzeba będzie zdjąć niestety drugi raz sanki bo po zrobieniu zbieżności w sankach odezwała się jedna tuleja co bardzo mnie denerwuje... Dodatkowo założona nowa kostka do czujnika temperatury cieczy i sam nowy czujnik bo auto nie chciało odpalać. Wdawało się zwarcie i piny po przypiekało
Mam też problem opisywany wiele razy. Mianowicie kontrolka ciśnienia oleju zapalająca się i znikająca tak samo szybko jak się pojawiła. Dziwi mnie to troszku bo do wymiany oliwy jeszcze z 3 tysie kilometrów zostało i dzieje się to zazwyczaj na nagrzanym silniku jadąc pod górkę lub w zakręcie... Wiem że to może być oznaka małego stanu oleju lub zasyfionego smoka. Z tym że przy wymianie miski smok był kontrolowany i wyglądał ok. Ciśnienie też było kontrolowane i manometr na zimnym i ciepłym pokazywał że wszystko jest ok. Może pompa oleju już niedomaga? W każdym bądź razie po świętach profilaktycznie wymiana oleju, czujnika ciśnienia oleju, filtr i ponowna kontrola i czyszczenie smoka. Jak uda się zdobyć nową pompę oleju w dobrej cenie to i ona wpadnie na pokład.
[ Dodano: 2015-03-20, 21:52 ]
Mały update...
Wymienione wczoraj zostały sanki przód bo miałem pogięte i dodatkowo wymienione 2 poduszki pod silnikiem bo były zerwane. Przy okazji wymieniony został wąż od chłodzenia skrzyni i dolaliśmy 1,5l oleju... Niebawem będzie trzeba zajrzeć do wnętrza bo tip zaczyna coś do mnie gadać
[ Dodano: 2015-04-04, 15:35 ]
Mały update. Trzeba będzie zdjąć niestety drugi raz sanki bo po zrobieniu zbieżności w sankach odezwała się jedna tuleja co bardzo mnie denerwuje... Dodatkowo założona nowa kostka do czujnika temperatury cieczy i sam nowy czujnik bo auto nie chciało odpalać. Wdawało się zwarcie i piny po przypiekało
Mam też problem opisywany wiele razy. Mianowicie kontrolka ciśnienia oleju zapalająca się i znikająca tak samo szybko jak się pojawiła. Dziwi mnie to troszku bo do wymiany oliwy jeszcze z 3 tysie kilometrów zostało i dzieje się to zazwyczaj na nagrzanym silniku jadąc pod górkę lub w zakręcie... Wiem że to może być oznaka małego stanu oleju lub zasyfionego smoka. Z tym że przy wymianie miski smok był kontrolowany i wyglądał ok. Ciśnienie też było kontrolowane i manometr na zimnym i ciepłym pokazywał że wszystko jest ok. Może pompa oleju już niedomaga? W każdym bądź razie po świętach profilaktycznie wymiana oleju, czujnika ciśnienia oleju, filtr i ponowna kontrola i czyszczenie smoka. Jak uda się zdobyć nową pompę oleju w dobrej cenie to i ona wpadnie na pokład.
- Aeternus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 422
- Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Jakiś czas mnie nie było. Szykuję się do ślubu więc czasu na wszystko mało ale co można to przy aucie porobię dla odstresowania się
Audi ma się dobrze i ze 2 tygodnie temu pomalowałem strukturą plastikowe elementy zderzaków i progów i od razu auto wygląda lepiej. Niestety jak na jednym ze zdjęć widać mam pecha do wgniotek na tylnych drzwiach od strony kierowcy... Jak kupowałem auto miałem 3 a teraz 7 :P Tak więc niebawem akcja wyciąganie wgniot.
Próz tego jak kasa pozwoli po weselu trzeba się zabrać za mechanikę i poprawki instalacji gazowej jak i nastawnik który się powoli odzywa. Generalnie chce prześwietlić furmanke i zobaczyć co można jeszcze zrobić. Miałem auto sprzedawać i szukać c5 4.2 ale jak patrze na rynek to żadnej konkretnej oferty nie ma i szkoda sprzedawać auto, w którym wiem co mam zrobione. Tak więc niebawem kolejne prace nad autem.
A tymczasem:
Audi ma się dobrze i ze 2 tygodnie temu pomalowałem strukturą plastikowe elementy zderzaków i progów i od razu auto wygląda lepiej. Niestety jak na jednym ze zdjęć widać mam pecha do wgniotek na tylnych drzwiach od strony kierowcy... Jak kupowałem auto miałem 3 a teraz 7 :P Tak więc niebawem akcja wyciąganie wgniot.
Próz tego jak kasa pozwoli po weselu trzeba się zabrać za mechanikę i poprawki instalacji gazowej jak i nastawnik który się powoli odzywa. Generalnie chce prześwietlić furmanke i zobaczyć co można jeszcze zrobić. Miałem auto sprzedawać i szukać c5 4.2 ale jak patrze na rynek to żadnej konkretnej oferty nie ma i szkoda sprzedawać auto, w którym wiem co mam zrobione. Tak więc niebawem kolejne prace nad autem.
A tymczasem:
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Aeternus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 422
- Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Witam serdecznie po dłuższej nieobecności. Zmieniłem w międzyczasie stan cywilny a audica dowiozła moja Żonę i mnie do ołtarza i szczęśliwie przejechała blisko 2000 km podróży poślubnej po województwie zachodniopomorskim
A żeby nie było to podczas podróży poślubnej przypadkiem na jednym ze szczecińskich szrotów znalazłem allroada c5 na części i tym sposobem w dobrych pieniądzach nabyłem lampy tył po-lift w stanie idealnym, tak samo tapicerkę tylnej klapy bo moja jak będzie widać na zdjęciach trzymała się na słowo honoru, osłony szyn foteli przód, zapalniczka tylna, dekielek do felgi.
Dodatkowo nowe wycieraczki przedniej szyby oraz tak dla jaj sobie okleiłem halogeny na żółto i jestem z efektu zadowolony Na dole mała porcja fotek:
Część nowych gratów:
Stara tapicerka klapy:
W trakcie zmian:
Efekt:
Halogeny:
No i żeby nie było kolorowo to w dzień powrotu do domu auto słabo odpaliło... Pierwsza chwila, myślę sobie rozrusznik... Ale po powrocie do Gdańska podjechałem do kolegów i zrobiłem test obciążeniowy aku i niestety kolejna kasa poszła na nową baterię. Padło na BOSCH S4 74A 680 Mah i po problemie
Tak więc na tą chwilę mam nadzieję, że to koniec wydatków. Jeszcze tylko muszę nabyć kolejną zaślepkę spryskiwacza lamp bo podczas jazdy odpadła i poleciała w sina dal...Zobaczymy co będzie z kolejnymi miesiącami. Mam nadzieję, że przez zimę auto zostanie bardziej dopieszczone.
A żeby nie było to podczas podróży poślubnej przypadkiem na jednym ze szczecińskich szrotów znalazłem allroada c5 na części i tym sposobem w dobrych pieniądzach nabyłem lampy tył po-lift w stanie idealnym, tak samo tapicerkę tylnej klapy bo moja jak będzie widać na zdjęciach trzymała się na słowo honoru, osłony szyn foteli przód, zapalniczka tylna, dekielek do felgi.
Dodatkowo nowe wycieraczki przedniej szyby oraz tak dla jaj sobie okleiłem halogeny na żółto i jestem z efektu zadowolony Na dole mała porcja fotek:
Część nowych gratów:
Stara tapicerka klapy:
W trakcie zmian:
Efekt:
Halogeny:
No i żeby nie było kolorowo to w dzień powrotu do domu auto słabo odpaliło... Pierwsza chwila, myślę sobie rozrusznik... Ale po powrocie do Gdańska podjechałem do kolegów i zrobiłem test obciążeniowy aku i niestety kolejna kasa poszła na nową baterię. Padło na BOSCH S4 74A 680 Mah i po problemie
Tak więc na tą chwilę mam nadzieję, że to koniec wydatków. Jeszcze tylko muszę nabyć kolejną zaślepkę spryskiwacza lamp bo podczas jazdy odpadła i poleciała w sina dal...Zobaczymy co będzie z kolejnymi miesiącami. Mam nadzieję, że przez zimę auto zostanie bardziej dopieszczone.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga