A6 C5 2.7BiT AJK Quattro Limousine
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 04 lut 2012, 01:47
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gryfino
Nikostratus, a moglbys kolego podpowiedziec cos na temat zamiany hamulcow na wieksze?
bo jak dobrze zauwazylem to z przodu tez masz chyba zmienione?
bo jak dobrze zauwazylem to z przodu tez masz chyba zmienione?
Dawniej:
80 B2 1.6--80 B2 1.8i
200 C2 2.2i--200 C3 2.2T
100 C4 2.8 Q / 100 C4 2.3 Q
V8 D11 3.6 Q / A8 D2 2.8 Q x2
Ford Scorpio Cosworth Ghia 2.9
A6 C5 2.4 Q
Teraz:
A8 D3 3.0 TDI Q / Q5 TDI 2.0 Q
WV Phaeton 3.0 TDI Q / A6 C5 1.8T Q
A6 C5 2.7 Bit Q
80 B2 1.6--80 B2 1.8i
200 C2 2.2i--200 C3 2.2T
100 C4 2.8 Q / 100 C4 2.3 Q
V8 D11 3.6 Q / A8 D2 2.8 Q x2
Ford Scorpio Cosworth Ghia 2.9
A6 C5 2.4 Q
Teraz:
A8 D3 3.0 TDI Q / Q5 TDI 2.0 Q
WV Phaeton 3.0 TDI Q / A6 C5 1.8T Q
A6 C5 2.7 Bit Q
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Przód mam orginalny tylko tył mam dołożony z S6 który uważam że powinien być fabrycznie a nie tylko w S6. Widzę że masz auto z 2003 czyli polift z aluminiowymi zwrotnicami i od polifta musisz szukać większego zestawu bo przed i polift różnią się rozstawem uszu mocujących a tył niedawno opisał kolega joter82 na forum.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 04 lut 2012, 01:47
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gryfino
No wlasnie tak przegladam info na temat hamulcow i jestem w ciezkim szoku ze z tylu montowali takie male tarcze i to jescze nie wentylowane. Z przodu po zmianie jarzma mozna przejsc na 312mm bez problemu a co do tylu to szukam potwierdzenia czy pasuja z passata z dieselem 2.5 bau i quattro bo mial wlasnie 256 wentylowane
Dawniej:
80 B2 1.6--80 B2 1.8i
200 C2 2.2i--200 C3 2.2T
100 C4 2.8 Q / 100 C4 2.3 Q
V8 D11 3.6 Q / A8 D2 2.8 Q x2
Ford Scorpio Cosworth Ghia 2.9
A6 C5 2.4 Q
Teraz:
A8 D3 3.0 TDI Q / Q5 TDI 2.0 Q
WV Phaeton 3.0 TDI Q / A6 C5 1.8T Q
A6 C5 2.7 Bit Q
80 B2 1.6--80 B2 1.8i
200 C2 2.2i--200 C3 2.2T
100 C4 2.8 Q / 100 C4 2.3 Q
V8 D11 3.6 Q / A8 D2 2.8 Q x2
Ford Scorpio Cosworth Ghia 2.9
A6 C5 2.4 Q
Teraz:
A8 D3 3.0 TDI Q / Q5 TDI 2.0 Q
WV Phaeton 3.0 TDI Q / A6 C5 1.8T Q
A6 C5 2.7 Bit Q
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Założyłem nowe xenony GE o barwie 4300K i wyglądają tak :
Jak to świeci w nocy nie wiem bo dopadła mnie jesień ale wydaje mi się że światła jest więcej
Wpadła też nowa szyba Pilkingtona
Teraz znów mnie czeka walka z wibracjami a obstawiam że to przód ale wpierw pobawię się czujnikiem zegarowym. Obstawiam pasek korozji który został po zimie bo przed zimą było ok a niestety jak sobie złamałem nogę to jeździć nie mogłem Muszę też zrobić regeneracje zacisku PT bo przy wymianie klocków bardzo ciężko się wkręcał tłoczek a po podlaniu płynem hamulcowym ruszyło więc wpadnie nowy tłoczek i gumki. O dziwo koła nie trzymało o obracało się luźno i hamowało.
Idzie jeszcze do mnie podstawia z łożyskiem pod visco i zobaczę ile wart jest zamiennik.
Ps akurat doszło :D
[ Dodano: 2019-10-11, 19:41 ]
Tak więc przyszedł dzień aby rozmówić się z hamulcami z przodu które biły. Po pomiarach wyszło że tarcze są proste ale... lewa tarcza od wewnątrz ma sporo korozji która jest winowajcą. Pomierzyłem piasty i lewa jest ideał a prawa w górnej granicy tolerancji 0.02mm. Założyłem przetoczone tarcze Brembo które kiedyś zdjąłem bo biły a obecne tarcze Zimmermanna pójdą do toczenia i będą czekały na lepsze czasy. Po założeniu tarcz pomiar bicia lewej tarczy to zaledwie 0.01mm a prawej 0.06mm ale obróciłem ją o 180st i wyszło 0.03mm tak że spoko ( o ile przecudowne tarcze Brembo znów się nie zwichrują ... ). Oczywiście tarcze pokryłem srebrzanką by znów nie brała jej korozja nim nie dotrą się klocki. Zamontowałem podstawę visco od friendsów z chin i na razie się kręci, w starej podstawie jak by łożysko już smaru nie miało bo luzów nie ma, kiedyś się z tym pobawi
Jak to świeci w nocy nie wiem bo dopadła mnie jesień ale wydaje mi się że światła jest więcej
Wpadła też nowa szyba Pilkingtona
Teraz znów mnie czeka walka z wibracjami a obstawiam że to przód ale wpierw pobawię się czujnikiem zegarowym. Obstawiam pasek korozji który został po zimie bo przed zimą było ok a niestety jak sobie złamałem nogę to jeździć nie mogłem Muszę też zrobić regeneracje zacisku PT bo przy wymianie klocków bardzo ciężko się wkręcał tłoczek a po podlaniu płynem hamulcowym ruszyło więc wpadnie nowy tłoczek i gumki. O dziwo koła nie trzymało o obracało się luźno i hamowało.
Idzie jeszcze do mnie podstawia z łożyskiem pod visco i zobaczę ile wart jest zamiennik.
Ps akurat doszło :D
[ Dodano: 2019-10-11, 19:41 ]
Tak więc przyszedł dzień aby rozmówić się z hamulcami z przodu które biły. Po pomiarach wyszło że tarcze są proste ale... lewa tarcza od wewnątrz ma sporo korozji która jest winowajcą. Pomierzyłem piasty i lewa jest ideał a prawa w górnej granicy tolerancji 0.02mm. Założyłem przetoczone tarcze Brembo które kiedyś zdjąłem bo biły a obecne tarcze Zimmermanna pójdą do toczenia i będą czekały na lepsze czasy. Po założeniu tarcz pomiar bicia lewej tarczy to zaledwie 0.01mm a prawej 0.06mm ale obróciłem ją o 180st i wyszło 0.03mm tak że spoko ( o ile przecudowne tarcze Brembo znów się nie zwichrują ... ). Oczywiście tarcze pokryłem srebrzanką by znów nie brała jej korozja nim nie dotrą się klocki. Zamontowałem podstawę visco od friendsów z chin i na razie się kręci, w starej podstawie jak by łożysko już smaru nie miało bo luzów nie ma, kiedyś się z tym pobawi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Nie zauważyłem nierównomiernego zużycia klocków na tych zaciskach ...
A czemu akurat lampy z allroad ? Lepiej świecą czy tylko dla wyglądu ? Ogólnie po trochu rozglądam się za lampami z półlifta z większą soczewką bo moje to niestety przedlfit.
[ Dodano: 2019-10-24, 16:42 ]
Udało mi się kupić nową matę grzejną do fotela i teraz musi to grzać jak nowe
A czemu akurat lampy z allroad ? Lepiej świecą czy tylko dla wyglądu ? Ogólnie po trochu rozglądam się za lampami z półlifta z większą soczewką bo moje to niestety przedlfit.
[ Dodano: 2019-10-24, 16:42 ]
Udało mi się kupić nową matę grzejną do fotela i teraz musi to grzać jak nowe
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 04 lut 2012, 01:47
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gryfino
No to niezly zakup
Ile taka przyjemnosc kosztuje bo u siebie tez bede musial wymienic, bo jedna strona grzeje bardziej
Ile taka przyjemnosc kosztuje bo u siebie tez bede musial wymienic, bo jedna strona grzeje bardziej
Dawniej:
80 B2 1.6--80 B2 1.8i
200 C2 2.2i--200 C3 2.2T
100 C4 2.8 Q / 100 C4 2.3 Q
V8 D11 3.6 Q / A8 D2 2.8 Q x2
Ford Scorpio Cosworth Ghia 2.9
A6 C5 2.4 Q
Teraz:
A8 D3 3.0 TDI Q / Q5 TDI 2.0 Q
WV Phaeton 3.0 TDI Q / A6 C5 1.8T Q
A6 C5 2.7 Bit Q
80 B2 1.6--80 B2 1.8i
200 C2 2.2i--200 C3 2.2T
100 C4 2.8 Q / 100 C4 2.3 Q
V8 D11 3.6 Q / A8 D2 2.8 Q x2
Ford Scorpio Cosworth Ghia 2.9
A6 C5 2.4 Q
Teraz:
A8 D3 3.0 TDI Q / Q5 TDI 2.0 Q
WV Phaeton 3.0 TDI Q / A6 C5 1.8T Q
A6 C5 2.7 Bit Q
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Mnie kosztowało 505zł akurat mam zniżki :D cud że mieli ... pytałem o cup holder to już niestety nie mają i pozostaje polować na używkę
eed jak grzeje Ci tylko bok siedziska to na 100% masz pourywane przewody grzejne bo boki siedziska idą szeregowo a oparcie i siedzisko jest połączone równolegle a same boki też lubią się przepalać i już nie nadają do naprawy bo tam jest takie jak by włókno węglowe i ono lubi się wypalić. Ja swoją matę regenerowałem ale dalej jest źle, pokrętła też zamieniałem tak że pozostaje uszkodzony czujnik temperatury.
Swoją drogą jak na sportowe fotele to są całkiem wygodne
eed jak grzeje Ci tylko bok siedziska to na 100% masz pourywane przewody grzejne bo boki siedziska idą szeregowo a oparcie i siedzisko jest połączone równolegle a same boki też lubią się przepalać i już nie nadają do naprawy bo tam jest takie jak by włókno węglowe i ono lubi się wypalić. Ja swoją matę regenerowałem ale dalej jest źle, pokrętła też zamieniałem tak że pozostaje uszkodzony czujnik temperatury.
Swoją drogą jak na sportowe fotele to są całkiem wygodne
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Więc po dłuższym czasie pora coś napisać...
Ostatnio trochę krwi mi napsuł zatkany spływ z podszybia i suszenie tego wszystkiego. Szyby bardzo mocno parowały ale obeszło się bez szkód.
Miałem też problem z samoczynnie włączającymi się światłami awaryjnymi, przyczyną był zamek kierowcy i zimne luty. Zamieniłem na inny który podziałał miesiąc i upalił się silniczek w zamku... Ostatecznie włożyłem swój zamek zamieniając mikrostyki i wsio działa jak powinno.
Zamówiłem sobie też przewody hamulcowe w oplocie bo stwierdziłem że 20 lat dla gumowych przewodów to już sporo...
A tak to jak AK 47 mrozy śnieżyce mu nie straszne :D Acz kolwiek był epizod gdy po mocnych mrozach zamarzła odma lub przymarzł wirnik turbo i wyrzuciło w wydech 300ml oleju.
Obecnie mój rekord spalania z załadowanym autem to 8.8L/100km średniego spalania
A tu parę zdjęć auta w szwecji i trochę śniegu :D
Ostatnio trochę krwi mi napsuł zatkany spływ z podszybia i suszenie tego wszystkiego. Szyby bardzo mocno parowały ale obeszło się bez szkód.
Miałem też problem z samoczynnie włączającymi się światłami awaryjnymi, przyczyną był zamek kierowcy i zimne luty. Zamieniłem na inny który podziałał miesiąc i upalił się silniczek w zamku... Ostatecznie włożyłem swój zamek zamieniając mikrostyki i wsio działa jak powinno.
Zamówiłem sobie też przewody hamulcowe w oplocie bo stwierdziłem że 20 lat dla gumowych przewodów to już sporo...
A tak to jak AK 47 mrozy śnieżyce mu nie straszne :D Acz kolwiek był epizod gdy po mocnych mrozach zamarzła odma lub przymarzł wirnik turbo i wyrzuciło w wydech 300ml oleju.
Obecnie mój rekord spalania z załadowanym autem to 8.8L/100km średniego spalania
A tu parę zdjęć auta w szwecji i trochę śniegu :D
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga