A6 C5 2.4 AML Quattro
- ZyWiecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 219
- Rejestracja: 05 lis 2019, 17:30
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
Re: A6 C5 2.4 AML Quattro
Hahhahahaha dobre
- ZyWiecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 219
- Rejestracja: 05 lis 2019, 17:30
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
Re: A6 C5 2.4 AML Quattro
Lecimy z tematem.
Niestety po roku padła mi maglownica oczywiście po gwarancji, pojechała w inne miejsce. W miedzy czasie wydech poszedł do spawania jak i do zmiany jedno złącze elastyczne oraz zmieniam podporę wału. Podpora ori z 98r. już wiem skąd pochodzi puknięcie przy dodawaniu gazu. Wyjście jest takie że na wał wjeżdża podpora z omegii oraz łożysko febiego.
Linki do wideo:
video-1633091615.mp4
video-1633091618.mp4
Niestety po roku padła mi maglownica oczywiście po gwarancji, pojechała w inne miejsce. W miedzy czasie wydech poszedł do spawania jak i do zmiany jedno złącze elastyczne oraz zmieniam podporę wału. Podpora ori z 98r. już wiem skąd pochodzi puknięcie przy dodawaniu gazu. Wyjście jest takie że na wał wjeżdża podpora z omegii oraz łożysko febiego.
Linki do wideo:
video-1633091615.mp4
video-1633091618.mp4
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- ZyWiecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 219
- Rejestracja: 05 lis 2019, 17:30
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
Re: A6 C5 2.4 AML Quattro
Podpora zmieniona. Wleciała z omegi A chyba i łożysko faga. Będziemy testować. Wymiana oraz wyważenie wału niestety kosztowało .. Jutro zbieżność i wiooo
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 692
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: A6 C5 2.4 AML Quattro
Witam.
Jak tam prace postępują ?
Już nie ma bić wału ? Auto już dobrze się prowadzi ?
P/S
Szkoda, że nie zakonserwowałeś tego płaskownika trzymającego podporę wału (jakimś gruntem i czarną farbą)
Pozdrawiam.
Jak tam prace postępują ?
Już nie ma bić wału ? Auto już dobrze się prowadzi ?
P/S
Szkoda, że nie zakonserwowałeś tego płaskownika trzymającego podporę wału (jakimś gruntem i czarną farbą)
Pozdrawiam.
- ZyWiecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 219
- Rejestracja: 05 lis 2019, 17:30
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
Re: A6 C5 2.4 AML Quattro
Bicia wału nie ma bo został wyważony, stuków przy ruszaniu także. Mam filmik jak zachowywał się wał na ori podporze.. Tragedia. Przejechane po remoncie ok 3 tyś km i jest bez zarzutu..
Niezabezpieczyłem tego płaskownika ponieważ miało to być tak na testy tylko czy wszystko dobrze chodzi a potem już nie chciało mi się wydechu ściągać i tak zostało. Przy najbliższej okazji zakonserwuje.
Niezabezpieczyłem tego płaskownika ponieważ miało to być tak na testy tylko czy wszystko dobrze chodzi a potem już nie chciało mi się wydechu ściągać i tak zostało. Przy najbliższej okazji zakonserwuje.
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 692
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: A6 C5 2.4 AML Quattro
Witam.ZyWiecki pisze: ↑16 lut 2022, 16:21Bicia wału nie ma bo został wyważony, stuków przy ruszaniu także. Mam filmik jak zachowywał się wał na ori podporze.. Tragedia. Przejechane po remoncie ok 3 tyś km i jest bez zarzutu..
Niezabezpieczyłem tego płaskownika ponieważ miało to być tak na testy tylko czy wszystko dobrze chodzi a potem już nie chciało mi się wydechu ściągać i tak zostało. Przy najbliższej okazji zakonserwuje.
Tak jak piszesz, dobrze było by ten płaskownik zabezpieczyć.
Jeszcze przytnij te śruby, by gdzieś na przejeździe nie zawadziły i się wygięły a nawet wyrwały.
Pozdrawiam.
- ZyWiecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 219
- Rejestracja: 05 lis 2019, 17:30
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
Re: A6 C5 2.4 AML Quattro
Te śruby są ori , nic nie dorabiane więc je zostawie. Ich praktycznie nie widać..