[A6 c5] 1.8T, hybryda k04, tip, fmic, 370ccm, quattro, 1be
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
- Imię: Arek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
Poziomownie to czysta imitacja. Sam ruch reflektora. Moduł mam ale jeszcze nie w samochodzie. Bawić się w ori to raczej strata czasu i kasy.
[ Dodano: 2015-08-27, 13:17 ]
Po montażu fmica. Na dworze 20st. Tylko te zapłony jeszcze. ... Świece nowe pfr6q i paliwo 98.
http://vaglog.pl/log_230144.html
http://vaglog.pl/log_230143.html
[ Dodano: 2015-08-30, 13:43 ]
Tak po montażu na prawie gotowo. Kratki może uda się jakoś podszlifować. Może wejdą. Ale halogeny napewno nie.
Następny plan to sztywny tip i grzybek hks. A później już tylko rozrząd i rozdział silnikowy będę raczej zamykał.
[ Dodano: 2015-09-19, 20:48 ]
Tak jak pisałem. Tip już jest. Produkcja własna. Do tipa filtr hks.
Logów jeszcze nie mam a cyferki pewnie pokażą jaka jest różnica. Sapanie dv-ki słychać teraz jakby siedział tam niewiadomo jaki psssykacz. Ciekawe jak zacznie się to nudzić...
[ Dodano: 2015-08-27, 13:17 ]
Po montażu fmica. Na dworze 20st. Tylko te zapłony jeszcze. ... Świece nowe pfr6q i paliwo 98.
http://vaglog.pl/log_230144.html
http://vaglog.pl/log_230143.html
[ Dodano: 2015-08-30, 13:43 ]
Tak po montażu na prawie gotowo. Kratki może uda się jakoś podszlifować. Może wejdą. Ale halogeny napewno nie.
Następny plan to sztywny tip i grzybek hks. A później już tylko rozrząd i rozdział silnikowy będę raczej zamykał.
[ Dodano: 2015-09-19, 20:48 ]
Tak jak pisałem. Tip już jest. Produkcja własna. Do tipa filtr hks.
Logów jeszcze nie mam a cyferki pewnie pokażą jaka jest różnica. Sapanie dv-ki słychać teraz jakby siedział tam niewiadomo jaki psssykacz. Ciekawe jak zacznie się to nudzić...
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Krzysiek93ZS
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 109
- Rejestracja: 11 sty 2015, 19:15
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
- Imię: Arek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
Kolejny malutki fant. Bardzo możliwe, że w niczym nie pomoże ale wyrwałem to za cenę "flaszki" więc warto już założyć.
Wymieniłem też przegub wewnętrzny - myślałem, że on powoduje lekkie telepanie kierownicy przy ok 100-120km/h ale to chyba tarcze.
[ Dodano: 2016-05-01, 15:16 ]
Mniej więcej tak w tym sezonie. Na czasie dorzucę jakieś inne fotki.
Wymieniłem też przegub wewnętrzny - myślałem, że on powoduje lekkie telepanie kierownicy przy ok 100-120km/h ale to chyba tarcze.
[ Dodano: 2016-05-01, 15:16 ]
Mniej więcej tak w tym sezonie. Na czasie dorzucę jakieś inne fotki.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 lis 2012, 20:53
- Lokalizacja: Dalek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
- Imię: Arek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
Zderzak jest już przygotowany. Robiłem kiedyś w robocie jedno audi i sobie odrysowałem szablon. Nie śpiesz się, pomierz dobrze a będzie ok. Plastik w miarę gruby ale miękki i dobrze się kroi.
[ Dodano: 2016-06-05, 12:32 ]
Mały aktual. Trzy tygodnie temu przed wymianą oleju, płukanka, zrzuciłem miskę i czyszczenie smoka.
A teraz nowy gadżet:
Trzeba będzie zorganizować kolejne strojenie i chyba koniec już z tym jeśli chodzi o moc.
Do tego wymieniam napinacz łańcucha (używ.) i rozrząd INA z pompą wody. No i olej mimo że ten nie przejechał nawet 500km.
Minimalnie. Spróbuję jeszcze opracować tipa pod ori puszkę dla porównania. Ten filtr głównie uwydatnia dość mocno zasysanie powietrza i zawór dv.
A tu ostatnie prace:
[/url] [/url]
Do tego olej, filtr i filtr paliwa.
Rozrząd INA już czeka i może z mocą (turbem) coś się jeszcze pomyśli.
[ Dodano: 2016-10-11, 08:52 ]
Dawno mnie tu nie było a ostatnio sporo się działo z autem.
Kolejne rozbieranie
Zdjęcia trochę bez kolejności jeśli chodzi o hronogię ale już wyjaśniam. Zaczęło się od turbiny - jest to k03 z bebechami od k04. W międzyczasie jak wymieniałem rozrząd wpadła turbina. Bez ostatecznego strojenia do tej pory.
Podczas wypadu na urlop do Zakopanego zniknęło pół miarki oleju w jedną stronę. Zaczęły mi chodzić po głowie dwie myśli - sprzedać lub remontować "serducho". Sprzedać ciężko za sensowne dolary więc auto trafiło "na kanał". Głowica na stół - uszczelniacze zaworowe średnio twarde i luzy na prowadnicach. Wydechowe mokre od oleju. Głowica do regeneracji. Tłoki już widać więc.... wyciągam. Już i tak droga niedaleka więc szkoda byłoby nie zrobić. Pierścienie olejowe z nagarem. Żadna nafta czy inny antykoks wlewany do cylindra tego nie ruszył. Szkoda czasu i kasy na te specyfiki. Żadnych panewek nie ruszałem. Brak śladów zużycia. Obowiązkowo uszczelki jakie tylko można poszły nowe. Aktualnie silnik się dociera i po przejechaniu zaledwie 100-u kilomerów w trybie miejskim myślę, że różnica w pracy silnika jest na +.
Jest też fmic "230" i pokusiłem się też o wskaźniki boost i ciśn. oleju. Parę zmian stylistycznych też wprowadziłem. Fotki później.
[ Dodano: 2016-10-17, 20:44 ]
Tak aktualnie wygląda front:
I dodatkowe zegary : boost i ciśnienie oleju.
Ten drugi trochę przekłamuje chyba bo wskazówka jest pod zerem na wyłączonym silniku.
[ Dodano: 2016-10-18, 19:25 ]
Logi po remoncie:
http://vaglog.pl/log-002_020_118_0XN5p.html
[ Dodano: 2016-06-05, 12:32 ]
Mały aktual. Trzy tygodnie temu przed wymianą oleju, płukanka, zrzuciłem miskę i czyszczenie smoka.
A teraz nowy gadżet:
Trzeba będzie zorganizować kolejne strojenie i chyba koniec już z tym jeśli chodzi o moc.
Do tego wymieniam napinacz łańcucha (używ.) i rozrząd INA z pompą wody. No i olej mimo że ten nie przejechał nawet 500km.
Minimalnie. Spróbuję jeszcze opracować tipa pod ori puszkę dla porównania. Ten filtr głównie uwydatnia dość mocno zasysanie powietrza i zawór dv.
A tu ostatnie prace:
[/url] [/url]
Do tego olej, filtr i filtr paliwa.
Rozrząd INA już czeka i może z mocą (turbem) coś się jeszcze pomyśli.
[ Dodano: 2016-10-11, 08:52 ]
Dawno mnie tu nie było a ostatnio sporo się działo z autem.
Kolejne rozbieranie
Zdjęcia trochę bez kolejności jeśli chodzi o hronogię ale już wyjaśniam. Zaczęło się od turbiny - jest to k03 z bebechami od k04. W międzyczasie jak wymieniałem rozrząd wpadła turbina. Bez ostatecznego strojenia do tej pory.
Podczas wypadu na urlop do Zakopanego zniknęło pół miarki oleju w jedną stronę. Zaczęły mi chodzić po głowie dwie myśli - sprzedać lub remontować "serducho". Sprzedać ciężko za sensowne dolary więc auto trafiło "na kanał". Głowica na stół - uszczelniacze zaworowe średnio twarde i luzy na prowadnicach. Wydechowe mokre od oleju. Głowica do regeneracji. Tłoki już widać więc.... wyciągam. Już i tak droga niedaleka więc szkoda byłoby nie zrobić. Pierścienie olejowe z nagarem. Żadna nafta czy inny antykoks wlewany do cylindra tego nie ruszył. Szkoda czasu i kasy na te specyfiki. Żadnych panewek nie ruszałem. Brak śladów zużycia. Obowiązkowo uszczelki jakie tylko można poszły nowe. Aktualnie silnik się dociera i po przejechaniu zaledwie 100-u kilomerów w trybie miejskim myślę, że różnica w pracy silnika jest na +.
Jest też fmic "230" i pokusiłem się też o wskaźniki boost i ciśn. oleju. Parę zmian stylistycznych też wprowadziłem. Fotki później.
[ Dodano: 2016-10-17, 20:44 ]
Tak aktualnie wygląda front:
I dodatkowe zegary : boost i ciśnienie oleju.
Ten drugi trochę przekłamuje chyba bo wskazówka jest pod zerem na wyłączonym silniku.
[ Dodano: 2016-10-18, 19:25 ]
Logi po remoncie:
http://vaglog.pl/log-002_020_118_0XN5p.html
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga