[A6 C4 2.5 TDI AEL QUATTRO Sedan] Moja Lalka
Po wcześniejszym powrocie z zagranicy zgodnie z obietnicą zamieszczam kilka zdjęć.
Wczesną wiosną padła mi chłodnica:
Telefon do mechanika i po kilku dniach miałem nową chłodnicę firmy Hella:
W połowie kwietnia przyszedł czas na nowe opony letnie - Continental:
Wymiana układu hamulcowego. Tarcze, klocki oraz linki ręcznego. Wszystko BOSCHowskie:
W międzyczasie założyłem tempomat:
Poza tym:
- wymiana końcówek wtryskiwaczy
- nowe kpl. sprzęgło SACHS
- nowe świece żarowe BOSCH
- wypatroszenie katalizatorów
- uszczelka pokrywy zaworów
- wymiana kostki stacyjki (awaria)
Oraz kilka zdjęć:
Wczesną wiosną padła mi chłodnica:
Telefon do mechanika i po kilku dniach miałem nową chłodnicę firmy Hella:
W połowie kwietnia przyszedł czas na nowe opony letnie - Continental:
Wymiana układu hamulcowego. Tarcze, klocki oraz linki ręcznego. Wszystko BOSCHowskie:
W międzyczasie założyłem tempomat:
Poza tym:
- wymiana końcówek wtryskiwaczy
- nowe kpl. sprzęgło SACHS
- nowe świece żarowe BOSCH
- wypatroszenie katalizatorów
- uszczelka pokrywy zaworów
- wymiana kostki stacyjki (awaria)
Oraz kilka zdjęć:
Ostatnio zmieniony 24 gru 2011, 12:32 przez gjom, łącznie zmieniany 2 razy.
Podobna żona sprzedającego mi samochód miała małe zetknięcie ze słupkiem, stąd odbity wiatrak oraz nowa chłodnica klimatyzacji, poza tym wcześniej musiała mieć już wyciek ponieważ widać było resztki proszku uszczelniającego, widocznie szkoda było na drugą chłodnicę . A z tym stabilizatorem to szczerze mówiąc - nie mam pojęcia
Wreszcie odebrałem auto od lakiernika, w czwartek wymiana uszczelki pod miską i tylnego mostu. W tym tygodniu obszycie kierownicy nową skórką i biorę się za rezanie tego poniżej:
I moje pytanie do tych, którzy montowali takie wynalazki. Czy na przewodach idących z manetki do pompki sprysków lamp ma znajdować się jakiś przekaźnik lub bezpiecznik??
I moje pytanie do tych, którzy montowali takie wynalazki. Czy na przewodach idących z manetki do pompki sprysków lamp ma znajdować się jakiś przekaźnik lub bezpiecznik??
Musi być przekaźnik.
Czy też funkcja tylnej szyby dla avanta czy opcja Intensive wymagają użycia przekaźnika.
Wbrew pozorom pompa sprysków trochę prądu potrzebuje.
Z Intensiva prowadzisz tylko jeden kabelek do komory silnika. Drugi kabelek łączysz z masą gdzieś blisko kierownicy, bo po co ciągnąć niepotrzebne przewody.
Po kliknięciu na przycisk Intensive następuje zwarcie do masy - co powoduje zwore przekaźnika (uruchomienie sprysków).
Przekaźnik łączysz:
stały plus
masa - z Instnsive
Czy też funkcja tylnej szyby dla avanta czy opcja Intensive wymagają użycia przekaźnika.
Wbrew pozorom pompa sprysków trochę prądu potrzebuje.
Z Intensiva prowadzisz tylko jeden kabelek do komory silnika. Drugi kabelek łączysz z masą gdzieś blisko kierownicy, bo po co ciągnąć niepotrzebne przewody.
Po kliknięciu na przycisk Intensive następuje zwarcie do masy - co powoduje zwore przekaźnika (uruchomienie sprysków).
Przekaźnik łączysz:
stały plus
masa - z Instnsive
<b>WEBASTO</b> Feel the drive
Trooky tak to ja, kupiłem je niedawno. Trochę mnie to kosztowało
piatek - tak się składa, że montowałem tempomat i przy zakupie manetki zupełnie przypadkowo dostałem manetkę od Avanta, także podłącze spryski w miejsce wycieraczki tylnej szyby.
Michaelo jeśli chciałbym poprowadzić oddzielne kable to jaki przekaźnik muszę zamontować i mniej więcej w którym miejscu??
piatek - tak się składa, że montowałem tempomat i przy zakupie manetki zupełnie przypadkowo dostałem manetkę od Avanta, także podłącze spryski w miejsce wycieraczki tylnej szyby.
Michaelo jeśli chciałbym poprowadzić oddzielne kable to jaki przekaźnik muszę zamontować i mniej więcej w którym miejscu??
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga