Audi A6 C4 2.0 16v DOHC AVANT
- krzysztof-bar
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 20:38
- Lokalizacja: War-Maz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 129
- Rejestracja: 16 paź 2009, 14:57
- Imię: Henryk.
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
ładny avant , ale ta naklejka na szybie , i ta " rurka " bo tłumikiem nazwać tego nie można zdecydowanie zbędne..
LED A6 C6 post952248.html#p952248
- krzysztof-bar
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 20:38
- Lokalizacja: War-Maz
Kolego piszesz ze pomalowales zaciski, moglbys opisac jak to zrobiles? Bo powoli sam przymierzam sie wlasnie do malowania zaciskow i doradzano mi rozne wersje:
1. ostroznie malowac bez zdejmowania
2. zdjac, samemu wyczyscic i malowac (do tej chyba najbardziej sie przychylam)
3. zdjac i oddac do piaskowania
Moze jakies porady?
A i jak myslicie, kolor tylko czerwony czy jeszcze jakies inne wchodza w gre? Do granatowego lakieru.
1. ostroznie malowac bez zdejmowania
2. zdjac, samemu wyczyscic i malowac (do tej chyba najbardziej sie przychylam)
3. zdjac i oddac do piaskowania
Moze jakies porady?
A i jak myslicie, kolor tylko czerwony czy jeszcze jakies inne wchodza w gre? Do granatowego lakieru.
- krzysztof-bar
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 20:38
- Lokalizacja: War-Maz
klezmer, ja malowałem sam, przebieg roboty mniej więcej wyglądał tak:
- zaciśnięcie wężyków hamulcowych (gumowych) kluczem francuskim
- zdjęcie zacisków hamulcowych
- czyszczenia dokonałem szczotką na wiertarkę i trochę ręcznie szczotką drucianą, papier ścierny
- potem zaklejenie części gumowych, wkręcenie śrubek żeby nie zalać gwintów
- umycie rozpuszczalnikiem nitro
- ja malowałem zanurzając zacisk w farbie (duża strata farby ale grubo położona), można też pistoletem.
Doradzę tylko kupić dobrą farbę a nie jakieś dziadostwo żeby zaraz nie zlazła.
Ja malowałem farbą do wysokich temperatur tak zwaną "piecówką" kolor czerwony.
Co do koloru to dobrze żeby był jasny żeby było widać twoją pracę. We wcześniejszym samochodzie miałem żółte samochód był czarny.
[ Dodano: 2010-04-24, 21:06 ]
to audiczka odziana w letnie obuwie i umyta z zimowego brudu
- zaciśnięcie wężyków hamulcowych (gumowych) kluczem francuskim
- zdjęcie zacisków hamulcowych
- czyszczenia dokonałem szczotką na wiertarkę i trochę ręcznie szczotką drucianą, papier ścierny
- potem zaklejenie części gumowych, wkręcenie śrubek żeby nie zalać gwintów
- umycie rozpuszczalnikiem nitro
- ja malowałem zanurzając zacisk w farbie (duża strata farby ale grubo położona), można też pistoletem.
Doradzę tylko kupić dobrą farbę a nie jakieś dziadostwo żeby zaraz nie zlazła.
Ja malowałem farbą do wysokich temperatur tak zwaną "piecówką" kolor czerwony.
Co do koloru to dobrze żeby był jasny żeby było widać twoją pracę. We wcześniejszym samochodzie miałem żółte samochód był czarny.
[ Dodano: 2010-04-24, 21:06 ]
to audiczka odziana w letnie obuwie i umyta z zimowego brudu
- krzysztof-bar
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 20:38
- Lokalizacja: War-Maz
klezmer, moje odpowietrzanie polegało na:
założeniu, przykręceniu zacisku,
przykręceniu przewodu,
odkręceniu odpowietrznika,
poluzowaniu klucza francuskiego wtedy przez odpowietrznik pociekł płyn,
zakręciłem odpowietrznik i na tym koniec.
!!!Trzeba pamiętać żeby za przystąpieniem do kolejnego koła dolać płynu do zbiorniczka żeby nie zapowietrzyć układu od góry!!!!!
Dalej pozostaje cieszyć się efektem :lol:
[ Dodano: 2010-05-06, 20:18 ]
Dziś moja maleńka została wyposażona w nowy dodatek mianowicie w nowy sterownik centralnego zamka z pilotami typu scyzoryk. Kompletny sterownik kosztował 150zł + dorobienie grotów kluczyka 40zł/szt.
Cała robota zajęła mi jakieś 6 godzin, najtrudniejsze co mnie spotkało to funkcja domykania szyb, ale i z tym się uporałem po paru próbach.
Tak wyglądały drzwi kierowcy w trakcie pracy:
a tak okolice przekaźników pod kierownicą:
i na koniec scyzoryki:
założeniu, przykręceniu zacisku,
przykręceniu przewodu,
odkręceniu odpowietrznika,
poluzowaniu klucza francuskiego wtedy przez odpowietrznik pociekł płyn,
zakręciłem odpowietrznik i na tym koniec.
!!!Trzeba pamiętać żeby za przystąpieniem do kolejnego koła dolać płynu do zbiorniczka żeby nie zapowietrzyć układu od góry!!!!!
Dalej pozostaje cieszyć się efektem :lol:
[ Dodano: 2010-05-06, 20:18 ]
Dziś moja maleńka została wyposażona w nowy dodatek mianowicie w nowy sterownik centralnego zamka z pilotami typu scyzoryk. Kompletny sterownik kosztował 150zł + dorobienie grotów kluczyka 40zł/szt.
Cała robota zajęła mi jakieś 6 godzin, najtrudniejsze co mnie spotkało to funkcja domykania szyb, ale i z tym się uporałem po paru próbach.
Tak wyglądały drzwi kierowcy w trakcie pracy:
a tak okolice przekaźników pod kierownicą:
i na koniec scyzoryki:
- krzysztof-bar
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 20:38
- Lokalizacja: War-Maz
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga