Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[100 C4] 2.8 Quattro 1993r.

Prezentacja w/w aut.
Frenk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 28 gru 2008, 22:43
Lokalizacja: gniechowice

Post autor: Frenk » 08 paź 2009, 21:25

bardzo fajna seta troche czasu i pewnie się troche zmieni pozdrawiam [a6]

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 498
Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 13 paź 2009, 12:48

ÂŁukasz 32 pisze: i sciągnij ten hak.
niestety hak jest zamontowany na stałe, a ciąć go nie będe

Łukasz 32
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 215
Rejestracja: 23 maja 2009, 10:36
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Łukasz 32 » 13 paź 2009, 12:52

to tylko takie kosmetyczne rzeczy, ale ogólnie furka mi sie bardzo podoba <ok>
USUNIęTO - Regulamin Forum pkt 29!

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 498
Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 13 paź 2009, 13:10

Od wczoraj prace obowiązkowe:

-wymieniony kpl rozrząd, paski, oleje, naprawa pierdół etc. Czy w 100 jest filtr pyłkowy? czeka mnie zakup zimówek, a nadarzyła się okazja ale musze odpuścić :-( na przyszły sezon taki wzór wjedzie

Obrazek

Łukasz 32
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 215
Rejestracja: 23 maja 2009, 10:36
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Łukasz 32 » 16 paź 2009, 13:03

oczywiscie ze jest filtr pylkowy, a co do alumów jesli juz szukasz alumów do seteczki i mają pasowac do czerewonego koloru to tylko BOLERO albo AVUSY <ok>
USUNIęTO - Regulamin Forum pkt 29!

Awatar użytkownika
golob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 mar 2009, 23:22
Lokalizacja: Wro

Post autor: golob » 16 paź 2009, 13:26

A te 16" co miales chcesz sprzedac?

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 498
Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 16 paź 2009, 13:56

golob pisze:A te 16" co miales chcesz sprzedac?
zostają na zimę zamiast brzydkich stalówek ;-)
ÂŁukasz 32 pisze:oczywiscie ze jest filtr pylkowy
w którym miejscu, na podszybiu jak w a6 c4 nie ma, wewnątrz też nie zlokalizowałem

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 498
Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 21 paź 2009, 14:04

plan na lato, fele do renowacji ale cena okazyjna, muszę tylko założyć i sprawdzić czy pasują na rozstaw:

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek




tymczasem auto gaśnie na potęgę, przy zawracaniu gaśnie 3,4 razy, przed chwilą przy dojeżdżaniu do skrzyżowania próbowałem skręcić w prawo i zgasła, wspomaganie się naturalnie wyłączyło, na szczęście nikt nie jechał na wprost bo bym w niego wygrzmocił :-? dzieje się tak na gazie i benzynie, przy porannym odpalaniu praktycznie zawsze po pierwszym odpaleniu od razu gaśnie, obadałem sprawę pod maską i nie widać żeby jakieś przewody były poprzecierane etc, gdzie szukać przyczyny? ÂŚwiece wymienione na nowe.

Awatar użytkownika
jahro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 297
Rejestracja: 28 mar 2008, 12:14
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jahro » 21 paź 2009, 19:46

to może sprawdź sobie Kolego te nieszczęsne przewody ;-)
mastacrx pisze:Od wczoraj prace obowiązkowe:

-wymieniony kpl rozrząd, paski, oleje, naprawa pierdół etc. Czy w 100 jest filtr pyłkowy? czeka mnie zakup zimówek, a nadarzyła się okazja ale musze odpuścić :-( na przyszły sezon taki wzór wjedzie

[url=http://img203.imageshack.us/img203/3561/759638684.th.jpg]Obrazek[/URL]
a na marginesie, gustowny felunekk 8-)
A4 B8 2.0tdi 205km avant quattro '13 s-tronic
A4 B6 1,9tdi '02 avant 131ps
B4 1.9tdi 1Z '92 sedan 90km
A6 C4 2.8E V6 30v QUATTRO '96 avant 193ps
100 C3 2.2 E + podtlenek LPG '86 136PS

sawik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 546
Rejestracja: 08 paź 2009, 20:04
Imię: Krzysztof
Moje auto: Allroad C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: sawik » 22 paź 2009, 01:39

ÂŁadne autko! No i <quattro> <ok>

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 498
Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 22 paź 2009, 09:59

jahro pisze:to może sprawdź sobie Kolego te nieszczęsne przewody ;-)
ile płaciłeś za przewody?
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .

Awatar użytkownika
jahro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 297
Rejestracja: 28 mar 2008, 12:14
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jahro » 22 paź 2009, 10:26

mastacrx pisze:
jahro pisze:to może sprawdź sobie Kolego te nieszczęsne przewody ;-)
ile płaciłeś za przewody?
bodajrze coś koło ~280pln +-, ale jak byś potrzebował to we wrocku na ul. zgodnej chłopaki mają NGK za jakieś 400pln ;-)
A4 B8 2.0tdi 205km avant quattro '13 s-tronic
A4 B6 1,9tdi '02 avant 131ps
B4 1.9tdi 1Z '92 sedan 90km
A6 C4 2.8E V6 30v QUATTRO '96 avant 193ps
100 C3 2.2 E + podtlenek LPG '86 136PS

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 498
Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 30 paź 2009, 17:26

no niestety felgi nie podejdą bo rozstaw to 5x110 :-/ czy jest jakiś sposób na zmianę rozstawu śrub?
jahro pisze:
mastacrx pisze:
jahro pisze:to może sprawdź sobie Kolego te nieszczęsne przewody ;-)
ile płaciłeś za przewody?
bodajrze coś koło ~280pln +-, ale jak byś potrzebował to we wrocku na ul. zgodnej chłopaki mają NGK za jakieś 400pln ;-)
i po wymianie nie gaśnie, nie falują obroty? dziś pojeździłem i jest wszystko ok, raz jest ok, raz nie, podepne pod vag'a i zobaczymy co tam siedzi.


Dziś pstryknąłem kilka fot podczas mycia setki ;-)

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

na wiosnę czeka mnie blacharka, była jakaś przygoda przy tylnych drzwiach i klapie, widać amatorską robotę :-x Powoli doprowadzam ją do ładnego stanu, po prosty dbam, a nie tylko jeżdżę :-)

Łukasz 32
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 215
Rejestracja: 23 maja 2009, 10:36
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Łukasz 32 » 30 paź 2009, 20:36

Ladnie na tych szesnastkach wygląda, takie też zamierzam kupić na zime, widze biale soczewki z przodu gratuluje, dobrze ze halegenów ze zderzakow nie sciągnoles, z halogenami w zderzakach wyglada super, Panie kolego koszt przedniego lub tylnego blotnika w ASO to koszt 850 zl ale jest to oryginalna blacha podwójnie ocynkowana, mysle ze klapa nie bedzie o wiele wiecej kosztowala, ja bym proponowal kupic w ASO oryginalną blacharke tam gdzie cos niby u ciebie bylo robione, do tego koszt lakierowania 350 zl czyli za sume 1250 zl masz oryginalną podwójnie ocynkowaną blache i oryginalny lakier idealnie jak fabrycznie dopasowany ;) Niektórzy powiedzą ze to bardzo duzo ale ja Ci moge powiedziec że warto, seteczek jest coraz mniej i coraz trudniej spotkac je na drodze, staja sie rarytasami dlatego warto o nie dbac <ok> A wracając do felg przyjacielu powiedz mi tam masz wkladane jakies dystanse do tych szesnastocalowych alufelg? bo ladnie wychodzą na zewnątrz. Gdybys mogl mi pomoc i i zerknąc czy te alumy maja ET 45? powinno to byc wybite na spodniej czesci alufelgi <piwo> Odpowiadając na Twoje pytanie kupiles felgi 5x110 raczej nic nie da sie zrobic, jedyne wyjscie opchnąc i kupic te ze srubami 5x112. Naprawde ladna audiczka, identyczna jak moja tylko ze w sedanie ;) ten kolorek mniam :-P Dzieki że wrzuciles nowe fotki, to mi pomoglo ostatecznie nad wyborem szesnastek na zime, do tego kolorku naprawde pasują idealnie :-P
Ostatnio zmieniony 30 paź 2009, 20:56 przez Łukasz 32, łącznie zmieniany 1 raz.
USUNIęTO - Regulamin Forum pkt 29!

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 498
Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 31 paź 2009, 16:12

a co myślicie o takim wzorze z merca?

http://moto.allegro.pl/item800201192_no ... _rant.html

jak będę przekładał zimówki to sprawdzę to ET, myślę na oko, że będzie 35 bo felga jest na równi z błotnikami :-)
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga