Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Błąd Adblue
Autor Wiadomość
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 448 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 7761
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-06-13, 11:50   

Fabrycznie miałeś zamontowaną pompę 4G0 131 969 F, ale możesz użyć także z końcową literą C, D lub G. Nowa w ASO kosztuje ok. 3190 zł.

Poniżej masz link, w który wyszukane są konkretne numery na allegro :) .

https://allegro.pl/listing?string=(%224G0131969C%22%20%224G0131969D%22%20%224G0131969F%22%20%224G0131969G%22)&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-wp-uni-1-5-0329
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
tomamar 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CNHA
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2017
Posty: 26
Skąd: Polska.Oleśnica, Niemcy.Hamm,
Wysłany: 2018-06-13, 15:39   

Naszła mi jeszcze jedna myśl. Zastanawiam się czy to na pewno czujnik ciśnienia, albo pompa jest do wymiany, ponieważ dzisiaj check mi zgasł. Już parę razy się tak zdarzyło że z 2 dni się palił, później na parę dni zgasł. Zastanawiam się czy może to być wina kostki, albo przewodu. Zacznę chyba od sprawdzenia podłączenia pompy. Skoro jest uwalony czujnik albo pompa to błąd chyba by cały czas się świecił?, chyba że się mylę.
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 448 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 7761
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-06-13, 16:09   

Błąd może się pojawiać, gdy pompa ma być użyta, a przecież non stop nie jest wtryskiwane adblue. Ewentualnie coś się stało z wiązka przy pompie.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
tomamar 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CNHA
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2017
Posty: 26
Skąd: Polska.Oleśnica, Niemcy.Hamm,
Wysłany: 2018-06-17, 09:14   

Pojawił się następny problem z Adblue. Wyskoczył komunikat ,, Awaria systemu Adblue. Za 1000 km uruchomienie silnika niemożliwe,,
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 448 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 7761
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-06-17, 11:23   

Możliwe, że pompa padła <uoee> . Podłącz pod komputer i podaj błędy.
 
 
tomamar 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CNHA
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2017
Posty: 26
Skąd: Polska.Oleśnica, Niemcy.Hamm,
Wysłany: 2018-06-17, 11:30   

Najpierw był błąd czujnika ciśnienia środka redukującego. A ta awaria adblue wyskoczyło dzisiaj. Jak mi się uda podłączyć pod kompa dzisiaj to wstawie błędy.

[ Dodano: 2018-06-21, 10:58 ]
We wtorek jadę do serwisu. Komis gdzie kupiłem samochód pokrywa 50% kosztów naprawy. We wtorek ewentualnie środę napiszę więcej co i jak w serwisie powiedzieli.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 448 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 7761
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-06-21, 11:39   

W serwisie będa chcieli wymienić całą pompę, bo według serwisówki jest ona nierozbieralna, a czujnik jest jej częścią :) . Cenę nowej w ASO podałem wcześniej, ok. 3190 zł. Dolicz do tego robociznę oraz płyn adblue, bo pewnie spuszczą ten co jest w zbiorniku. Nie zdziwię się, jak będą demontować zbiornik, bo tak jest w instrukcji, a dla nich to dodatkowe roboczogodziny, za które zapłacisz. Do tego trzeba też doliczyć kilka stówek za diagnostykę, czyli poszukiwanie usterek i myślę, że w 4 tysiącach się nie zamknie <uoee> . Może będą 4 tysiące, ale netto :| .
 
 
tomamar 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CNHA
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2017
Posty: 26
Skąd: Polska.Oleśnica, Niemcy.Hamm,
Wysłany: 2018-06-21, 20:05   

We wtorek samochód jedzie właśnie na diagnoze, za którą nie ja będę płacił, tylko to będzie na koszt komisu. Serwis wyceni usługę i wtedy mam podjąć decyzję czy robie w serwisie za wyżej wspomniane 50%. Tak dla sprostowania przebywam na terenie niemiec tak więc ceny będą w €.

[ Dodano: 2018-06-23, 21:30 ]
Wiem że można wyłączyć całkowicie AdBlue. Tylko czy taki zabieg będzie bezpieczny do wykrycia na przeglądzie i czy to jest bezpieczne dla silnika? Może to będzie tańsze rozwiązanie niż ewentualna wymiana pompy. I czy wraz z AdBlue należy wyłączyć DPF?
 
 
amisz 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Amisz
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Gru 2016
Posty: 201
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2018-06-26, 08:45   

Ja nie mam DPF tylnych tłumików i spaliny mam w normie nic nie kopci i nie mam z tym problemu. Podobno to zależy od kondycji silnika jak jest wszystko ok to i spaliny będą w normie.
_________________
SPRZEDAM A6C7 https://www.a6klub.pl/aud...c04e39cbcf8377f
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
tomamar 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CNHA
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2017
Posty: 26
Skąd: Polska.Oleśnica, Niemcy.Hamm,
Wysłany: 2018-07-04, 20:18   

Autko już w serwisie. Mam nadzieję że jutro będzie do odbioru. Oczywiście pompa AdBlue do wymiany. Koszt 1150 Euro.
 
 
PIotrek425 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: S-tronik
Imię: Piotr
Wiek: 32
Dołączył: 11 Wrz 2016
Posty: 5
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2018-08-07, 22:10   

Cześć!
Podepnę się pod temat AdBlue (żeby nie zakładać nowego tematu) choć moje pytanie jest trochę innej natury .
To mój 2-gi post więc prosze o wyrozumiałość:)
Jeżdżę A6C7 2.0 ultra dopiero od kilku tygodni. Wyświetliła mi się informacja, żeby dolać Adblue- podjechałem na Shella, z uwagi na pierwsze uzupełnianie poprosiłem pana o pomoc i niestety nie dało się zatankować AdBlue z dystrybutora- pan mi tłumaczył, że najwyraźniej nie ma w Audi jakiegoś magnesu we wlewie i dlatego nie można będzie tankować z dystrybutora.
I teraz pytanie do was: jak Wy tankujecie Adblue? z butelek/ baniek? Czytałem trochę i z tego co się dowiedziałem każde Adblue to praktycznie to samo. Czy można zatem kupić dowolną bańkę i zalać do auta? (Małe butelki wychodzą drogo, bańka 20l na Shellu to ok 90 zł).
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam, Piotrek
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 448 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 7761
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-08-07, 22:23   

Kupujesz oryginalny wąż do napełniania (nr części 000012499) i lejesz z prawie każdej bańki (gwint musi pasować, ale w 99% będzie w porządku). Węże są dostępne na allegro za ok. 40 zł albo w podobnej cenie w dowolnym ASO grupy VAG :) .

 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: