Forum Audi A6 / A7 Klub Polska - Zapraszamy




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony Audi A6 Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Opony Audi A6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Audi A6 C7 Allroad 3.0BiTDI
Autor Wiadomość
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 656 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 11221
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-12-10, 21:50   

Waga to już najmniejszy problem :) . Jeśli już tak patrzeć, to byłoby trzeba jeździć na rezerwie, bo pełny bak już waży za dużo.
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

leszekmw 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Leszek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 490
Skąd: lublin
Wysłany: 2019-12-11, 09:17   

wczoraj przejechałem sie v90 kolegi tdi..
cicho , na postoju ciszej jak w audi , w zasadzie jak w benzynie , ale przy przegazowywaniu jenak chyba 2,0 w audi ma przyjemniejszy dźwięk..
przy prędkościach 9- 130 porównywalnie ze wskazaniem na volvo. zawieszenie chyba też cichsze na dołkach.
miał szerokie 255 nokiany więc od razu szumy większe..
zresztą z tego powodu pojeździliśmy bo w okolicach 90km/h odgłos toczenia jest nie do przyjęcia.. , będę to zgłaszał do nokiana , zobaczymy.
jeździłem wersją summum chyba , czarny środek z aluminium.. nie moje klimaty , najbardziej mnie sie nie podobała góra deski rozdzielczej..kaaawał czarnego płaskiego tworzywa w taką dziwna fakturę..
pooglądam potem drugiego / koledzy wzięli 2 do firmy / , drugi w wersji najbogatszej jasny środek..za kilka dni będę nim jeździł..
 
 
roman_tyk 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Romek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 222
Skąd: Waw
Wysłany: 2019-12-17, 22:33   

Wiesz moze jak oni okleili przednie nadkola?
przeciez pod nimi nie ma blachy od storny pasa przedniego, po prostu zakrywaja "dziure". Oklejenie ich od zewnatrz byloby widoczne po podniesieniu maski.
Tez cierpie na gloscosc, mam 265 continental caloroczne i slychac szum opon :[
_________________
Bylo A6 C7 3.0TFSi 450ps https://www.a6klub.pl/cza...ine-vt93131.htm

Jest A7 3.0TFSI https://www.a6klub.pl/a7-...erc-vt98763.htm
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Bezan 


Model: Allroad C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 320KM
Napęd: Quattro
Rok: 2017
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CVUA
Imię: Marcin
Dołączył: 12 Sty 2019
Posty: 33
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-12-24, 11:45   

roman_tyk, niestety nie wiem jak to zostało zrobione. Na zdjęciach też tego nie mam :)
Zazwyczaj to jest największy problem w autach a efekt jest bardzo dobry i zapewne jest to element know-how za który płacimy :)

[ Dodano: 2019-12-24, 12:14 ]
Bach! Wpada ostatnia zaplanowana inwestycja w auto :)
Bardzo długo zastanawiałem się nad ochroną lakieru. Były opcje: woskowanie, ceramika, PPF + ceramika, pełen PPF, nic. Praktycznie rok zajęła mi decyzja :) W tym czasie był tylko wosk i unikanie większych prędkości. Generalnie auto nie ma ani jednego odprysku poza mikrowgniotkami od kamyczków na przednim zderzaku (nierówna powierzchnia). Dlatego decyzja też nie była łatwa :) Z jednej strony tylko PPF faktycznie coś zabezpieczy przed odpryskami a z drugiej była to opcja za droga. Wiem, że nie jest to auto kolekcjonerskie. Z drugiej strony zakładam, że przyszły kupiec musi być świadomy by specjalnie przejść na wyszukiwanie A6 Allroad a nie A6. Według mnie półka podobna co S6. Nie moment na dywagacje dlaczego wybrałem Allroad a nie S6 :) Bardzo często widziałem przody A6, gdzie odprysków było mnóstwo i osobiście bym takiego auta wizualnie nie kupił. Tutaj zachowuję stan niemal fabryczny :)
Ceramika w dzisiejszych czasach mnie nie przekonuje. Wymaga sporo zachodu a odpryski i tak będą. Najdłużej przygotowywałem się do opcji PPF full front + ceramika. Praktycznie przypadkiem i rzutem na taśmę pojawiła się opcja zrobienia całego auta w PPF LLumar Platinum II za kwotę niewiele wyższą niż wariant PPF full front + ceramika.

Nagrana relacja z FB z momentu usługi:
https://www.youtube.com/watch?v=2PowjkdgVi8

Gdyby nie okazja cenowa pewnie bym w tym kierunku nie poszedł. Jednak udało się i z efektu jestem jak najbardziej zadowolony. Teraz tylko spokojnie lać ON i cieszyć się jazdą :)
 
 
roman_tyk 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Romek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 222
Skąd: Waw
Wysłany: 2019-12-24, 15:51   

a tak z ciekawosci, jak wyglada u ciebie spalanie po wrocku w ostatnich miesiacach kiedy jezdzi sie do domu okolo godziny. Pytam bo sam stoje w korkach 3.0tfsi
_________________
Bylo A6 C7 3.0TFSi 450ps https://www.a6klub.pl/cza...ine-vt93131.htm

Jest A7 3.0TFSI https://www.a6klub.pl/a7-...erc-vt98763.htm
 
 
Bezan 


Model: Allroad C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 320KM
Napęd: Quattro
Rok: 2017
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CVUA
Imię: Marcin
Dołączył: 12 Sty 2019
Posty: 33
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-12-25, 09:55   

roman_tyk, nie jest to zbyt często ale jeśli mówimy o takich max spalaniach to bywa 15-16 przy pełzaniu w korkach :)
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

wallace 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2018
Skrzynia: S-tronik
Imię: Piotr
Dołączył: 16 Mar 2018
Posty: 184
Skąd: PL
Wysłany: 2019-12-25, 21:45   

Bezan napisał/a:
Bardzo długo zastanawiałem się nad ochroną lakieru. Były opcje: woskowanie, ceramika, PPF + ceramika, pełen PPF, nic. Praktycznie rok zajęła mi decyzja :) W tym czasie był tylko wosk i unikanie większych prędkości. :)

Ja tam bym wcale nie jeździł do momentu podjęcia decyzji <lol>
 
 
Bezan 


Model: Allroad C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 320KM
Napęd: Quattro
Rok: 2017
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CVUA
Imię: Marcin
Dołączył: 12 Sty 2019
Posty: 33
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-12-25, 21:48   

wallace, była taka opcja ale jakoś szybko się nie sprawdziła ;)
 
 
roman_tyk 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Romek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 222
Skąd: Waw
Wysłany: 2019-12-25, 22:30   

jeszcze jedno pytanko, czy ta firma co ci wygluszala auto zrobila test przed wygluszeniem? bo widze piszą na FB ze jest to 64db. Natomiast (nie to ze hejtuje) zachar auto mierzyl audi A7/C7 i wychodzi w takich autach kolo 66db przy tego typu samochodach i 130km/h. To by wychodzilo ze twoje auto bylo najpierw glosne, albo ktos zle mierzy :) Natomiast jest wiele filmikow na YT jak ludzie przez wygluszenie uzyskuja 6db i wiecej to jest 2 krotna redukcja haalasu. Ogolnie interesuje mnie temat, bo czlowiek kupuje auto za 400tys a okazuje sie ze w srodku jest glosno jak w octavii 1.9tdi zrodlo:

https://www.autocentrum.p...ing-wyciszenia/
_________________
Bylo A6 C7 3.0TFSi 450ps https://www.a6klub.pl/cza...ine-vt93131.htm

Jest A7 3.0TFSI https://www.a6klub.pl/a7-...erc-vt98763.htm
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Bezan 


Model: Allroad C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 320KM
Napęd: Quattro
Rok: 2017
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CVUA
Imię: Marcin
Dołączył: 12 Sty 2019
Posty: 33
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-12-26, 12:37   

Właśnie to nie było sprawdzane. Nie wiem czy warunki drogowe i czy ma pełny dach czy okno ma duży wpływ na wyniki. Może jeszcze samo miejsce trzymania urządzenia coś zmienia. Nie chcę jakoś zbytnio komentować wyniku Zachara.
Ja jestem pewien ze różnica przed/po jest odczuwalna. Te 6dB to chyba w niższych klasach. Tutaj wiadomo że tragedii nie ma wiec trzeba wydać więcej i różnica w cyferkach będzie mniejsza niż np w przytoczonej Octavii :)
 
 
leszekmw 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Leszek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 490
Skąd: lublin
Wysłany: 2019-12-27, 10:14   

wallace napisał/a:
Bezan napisał/a:
Bardzo długo zastanawiałem się nad ochroną lakieru. Były opcje: woskowanie, ceramika, PPF + ceramika, pełen PPF, nic. Praktycznie rok zajęła mi decyzja :) W tym czasie był tylko wosk i unikanie większych prędkości. :)

Ja tam bym wcale nie jeździł do momentu podjęcia decyzji <lol>


ja to nawet po zrobieniu bym nie jeździł.. ;)
 
 
Patryczos 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Multitronic
Imię: Patryk
Wiek: 34
Dołączył: 10 Kwi 2019
Posty: 44
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 2020-01-25, 19:05   

Nietuzinkowe modyfikacje, przyjemnie się to ogląda/czyta :) Apetyt rośnie w miarę jedzenia, sam wiem po sobie jak kupowałem A6 to wyciszenie robiło na mnie mega wrażenie, było całkowicie cicho. A po niecałym roku jeżdżenia mam wrażenie, że słyszę w tym samochodzie każdy odgłos hehe
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

leszekmw 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Leszek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 490
Skąd: lublin
Wysłany: 2020-01-26, 15:48   

normalka..przesiądź się na tydzień do jakiejś renówki czy opla.. ;)
przejdzie Ci hałas w A6
u żony w benzynowym spuercichym jak do czasu przed C7 pory GVI jest przy 80 tak głośno jak w A6 tdi przy 150kmh :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: