Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl OC/AC OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Audi A6 C7 Allroad 3.0BiTDI
Autor Wiadomość
leszekmw 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Leszek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 409
Skąd: lublin
Wysłany: 2019-08-01, 12:14   

czyli że spolerowali szybke i okleili czy tylko oklejają ?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Bezan 


Model: Allroad C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 320KM
Napęd: Quattro
Rok: 2017
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CVUA
Imię: Marcin
Dołączył: 12 Sty 2019
Posty: 25
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-08-01, 12:15   

Tak, jak napisałem w poście. Polerka + oklejenie PPF.
 
 
leszekmw 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Leszek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 409
Skąd: lublin
Wysłany: 2019-08-01, 13:14   

dziękuje uprzejmie za pomoc .
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Bezan 


Model: Allroad C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 320KM
Napęd: Quattro
Rok: 2017
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CVUA
Imię: Marcin
Dołączył: 12 Sty 2019
Posty: 25
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-08-10, 16:28   

Dzisiaj z okazji 30 000 Audi było w ASO na: przeglądzie okresowym, wymianie oleju oraz filtra paliwa.
W drodze powrotnej dolane do paliwa Archoil AR6400-D MAX a do oleju Archoil AR9100.
We własnym zakresie wymieniłem od razu filtr powietrza i kabinowy.
Auto gotowe na kolejne 10k km do kolejnych wymian :)



Długookresowa średnia mi się nieco uspokoiła i jest ~8,5 l/100km.
Teraz mam nadzieję wejdzie wreszcie PPF na fron + ceramika. Dobrze by było zabezpieczyć lakier póki nie ma jeszcze żadnych odprysków.

Co do samego przeglądu to porównując do Mazdy brakuje mi tutaj informacji dla klienta. Stan klocków jedynie "na oko", stanu akumulatora też nie sprawdzają bo niby auto samo to kontroluje. Za to mam sprawdzoną wysokość bieżnika i temperaturę zamarzania... Dla mnie jest to bardziej pro forma niż cokolwiek dający mi przegląd ale cóż... podobno takie wytyczne/standardy Audi.

Auto w dalszym ciągu cieszy przy każdej trasie :)
 
 
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1124
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-08-12, 12:45   

Bezan napisał/a:
Stan klocków jedynie "na oko"
Możesz zażyczyć sobie demontażu klocków i dokładnego pomiaru - będzie to kosztować pewnie ze 100 PLN za koło.
Bezan napisał/a:
stanu akumulatora też nie sprawdzają bo niby auto samo to kontroluje
I to jest prawda. Sposób i prędkość rozładowania są stale kontrolowane przez elektronikę i na tej podstawie ocenia stan akumulatora. Komputer zna też:
- producenta akumulatora (varta, Bosh itp)
- typ akumulatora(zwykły, AGM)
- pojemność akumulatora (ie: 80Ah, 120Ah)
- czas od zamontowania w aucie (po wymianie informuje się system zarządzania energią, że ma nowy akumulatopr "od teraz"))
dane te trzeba wprowadzić przy zmianie akumulatora. Do typu i stanu akumulatora dostosowuje sposób ładowania (jak często, jak dużym prądem, jaki poziom rozładowania dopuszcza i kiedy odcina resztę elektroniki aby zapobiec nadmiernemu rozładowaniu).
Dlatego właśnie wymiana akumulatora na nowy musi być "dopełniona" podłączeniem komputera i w prowadzeniem danych między innymi o wymianie akumulatora na taki sam, lecz nowy lub wymianie na akumulator o innej pojemności lub o innym typie. Inaczej system zarządzania energią będzie traktować nowy akumulator w "zły sposób" i jest ryzyko, że szybko go wykończy.

Przykłądowy screen z VCDS'a:


Przykładowe video a OBDEleven:
https://www.youtube.com/watch?v=Z-WAcc40ma0

To już nie są czasy "starych" systemów ładujących "w ciemno".
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: