Audi A6 / A7 Klub Polska - Forum




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony Audi A6 Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Opony Audi A6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
A7 3.0 TFSI Daytona Gray
Autor Wiadomość
nikosnikos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Nikos
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Kwi 2019
Posty: 59
Skąd: 3city
Wysłany: 2020-01-24, 14:40   

Jestem ciekaw efektów i trzymam kciuki za dobry wynik!
Gregor podsyłał mi kiedyś info nt. stage 3 - okolice 480KM/580Nm przy PB98 i okolice 500KM/600Nm przy setce - ale koszt już zabijał. Sportowe katy raczej wiele nie powinny zmienić - seryjny wydech niby jest mało restrykcyjny. Ja na całym nowym wydechu z katami CPSI200 nic więcej nie ugrałem w stosunku do wyników innych na seryjnych katach.
_________________
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

nosport 


Model: A7 4G
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Kamil
Dołączył: 14 Kwi 2019
Posty: 41
Skąd: Ogniem i mieczem
Wysłany: 2020-02-07, 09:55   

Sportowe katy to must have jezeli chcemy sie zblizyc do 500 kucy, oryginalne stockowe wypalaja sie szybko przy wysokim EGT. CPS i Przepustnica juz u mnie, dzisiaj dojda katalizatory, mysle ze w nastepnym tygodniu wymiana i strojenie:)

[ Dodano: 2020-02-12, 17:54 ]
Samochód zostawiony u mechanika na wymianę:
-Sportowe katalizatory (EURO4) by BAQ Garage.
-CPS APR
-Throttle Body APR
-Tarcze nawiercane Zimmerman
-Klocki Ferodo
-Olej 5W40 Motul
-Filtry

W poniedziałek strojenie.
_________________
Audi A7 4G - Stage 2+ in progress....
 
 
Doc 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJL
Imię: Andrzej
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2498
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2020-02-13, 01:46   

Kamilu... normalnie "igła! A7". <okok> <brawo>

ps:
Link z fb do "Nasze Auta". ;)
Doc ;)
_________________
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel forum.
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

nosport 


Model: A7 4G
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Kamil
Dołączył: 14 Kwi 2019
Posty: 41
Skąd: Ogniem i mieczem
Wysłany: 2020-02-15, 09:26   

Doc napisał/a:
Kamilu... normalnie "igła! A7". <okok> <brawo>

ps:
Link z fb do "Nasze Auta". ;)
Doc ;)

Dzięki Andrzeju :)

Samochód na kilka dni uziemiony.
Zostawiłem w czwartek u mechanika na owe modyfikacje, ale prawy front pipe z sportowym katem nie pasuję, został wczoraj odesłany do BAQ Garage, zadeklarowali się poprawić i odesłać w poniedziałek.
_________________
Audi A7 4G - Stage 2+ in progress....
 
 
Filipppc6 


Model: S7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Filip
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 154
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2020-02-15, 09:57   

Po modzie możesz wrzucić pomiar przyśpieszenia 0-100 np. z Draggiego bo ciekawe czy będzie ok 4,1s

Słyszałem opinie że kompresory padają przy dużych modach... macie wiedzę dlaczego padają? chodzi o chłodzenie czy brak smarowania?

Porządne chłodzenie można zrobić niewielkim kosztem - jest firma w PL która robi chłodnicę do S-ek ( będą pasować do 3.0 tfsi )


Co do tarcz Zimmermana i klocków Frodo to miałem kiedyś taki zestaw i mogę porównać to z obecnymi tarczami 400mm i 6-tłoczkowymi zaciskami + klocki HAWK :

Zimmerman + Frodo = normalna jazda bez ostrego i długiego hamowania z dużych prędkości. Tarcze 356mm są poprostu za małe do A7... to samo powie wam SID...
Jedynym skutecznym i niewiele droższym rozwiązaniem jest wzięcie zacisków Brembo na 6 tłoków + tarcze 400mm ( mogą być seryjne ) + klocki HAWK 5.0 ( nie polecam EBC YELLOW STUFF bo strasznie piszczą, pylą i niszczą tarcze )
Ciekawe jak duże tarcze wpłynęły by na zawieszenie - czy nie byłaby potrzebna pneumatyka aby auto nie nurkowało....


Przepustnica oryginał APRA?
_________________
S7/RS 640HP/850NM + 428 Mper 300hp + C6
 
 
nosport 


Model: A7 4G
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Kamil
Dołączył: 14 Kwi 2019
Posty: 41
Skąd: Ogniem i mieczem
Wysłany: 2020-02-15, 12:23   

Filipppc6 napisał/a:
Po modzie możesz wrzucić pomiar przyśpieszenia 0-100 np. z Draggiego bo ciekawe czy będzie ok 4,1s

Słyszałem opinie że kompresory padają przy dużych modach... macie wiedzę dlaczego padają? chodzi o chłodzenie czy brak smarowania?

Porządne chłodzenie można zrobić niewielkim kosztem - jest firma w PL która robi chłodnicę do S-ek ( będą pasować do 3.0 tfsi )


Co do tarcz Zimmermana i klocków Frodo to miałem kiedyś taki zestaw i mogę porównać to z obecnymi tarczami 400mm i 6-tłoczkowymi zaciskami + klocki HAWK :

Zimmerman + Frodo = normalna jazda bez ostrego i długiego hamowania z dużych prędkości. Tarcze 356mm są poprostu za małe do A7... to samo powie wam SID...
Jedynym skutecznym i niewiele droższym rozwiązaniem jest wzięcie zacisków Brembo na 6 tłoków + tarcze 400mm ( mogą być seryjne ) + klocki HAWK 5.0 ( nie polecam EBC YELLOW STUFF bo strasznie piszczą, pylą i niszczą tarcze )
Ciekawe jak duże tarcze wpłynęły by na zawieszenie - czy nie byłaby potrzebna pneumatyka aby auto nie nurkowało....


Przepustnica oryginał APRA?

Miałem w planach wymianę układu hamulcowego na coś wydajniejszego, ale niestety zabrakło mi czasu na zaczerpniecie wiedzy na ten temat, akurat klocki mi się kończyły wiec poszedł zestaw na SZYBKO :)

Co do padających kompresorów to chyba z przegrzania.

Na ReDrive przy mocy ~450-460KM wynik 0-100km/h - 4.2Xsec
Oczywiście start przy użyciu procedury LC w Tipie

Kolego, masz jakiś namiar do siebie? Fb? Whatsapp?
Zainteresowałeś mnie tym chłodzeniem
_________________
Audi A7 4G - Stage 2+ in progress....
  
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

nikosnikos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Nikos
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Kwi 2019
Posty: 59
Skąd: 3city
Wysłany: Wczoraj 23:10   

nosport napisał/a:
Oczywiście start przy użyciu procedury LC w Tipie

Zmieniałeś sterownik? Prośba o jakieś szczegóły techniczno/cenowe.
_________________
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: