Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Zmiana kowertera CGQB, NVF BiTurbo

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
YaroC6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 02 lut 2012, 21:56
Imię: Jarek
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wyszków

Zmiana kowertera CGQB, NVF BiTurbo

Post autor: YaroC6 » 31 sie 2020, 11:43

Witam, czy zmieniał ktoś już może u siebie konwerter w tiptronicu 8-biegowym ? Zaczynam się nad tym zastanawiać, ponieważ nasila mi się szarpanie na postoju na D oraz w trakcie lekkiego przyspieszania lub ruszania z miejsca, ale tylko na zimnym oleju, niedługo po odpaleniu, szarpie już dosyć mocno zauważalnie. Przy mocniejszym przyspieszaniu nie czuć tego. Czasem na rozgrzanym mocno oleju czuć jak "rozpina" się sprzęgło chwilę przed zmianą z 1. na 2. z lekkim szarpnięciem. Po wymianie oleju i adaptacji skrzyni sytuacja bez zmian. Czasem w trybie autostradowym czuć delikatne szarpnięcia przy minimalnym przyspieszaniu, takie "falowanie" tyk, tyk, tyk... Przebieg 204k km. Falowania obrotów na obrotomierzu nie zauważyłem

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja