Zmiana kowertera CGQB, NVF BiTurbo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 02 lut 2012, 21:56
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wyszków
Zmiana kowertera CGQB, NVF BiTurbo
Witam, czy zmieniał ktoś już może u siebie konwerter w tiptronicu 8-biegowym ? Zaczynam się nad tym zastanawiać, ponieważ nasila mi się szarpanie na postoju na D oraz w trakcie lekkiego przyspieszania lub ruszania z miejsca, ale tylko na zimnym oleju, niedługo po odpaleniu, szarpie już dosyć mocno zauważalnie. Przy mocniejszym przyspieszaniu nie czuć tego. Czasem na rozgrzanym mocno oleju czuć jak "rozpina" się sprzęgło chwilę przed zmianą z 1. na 2. z lekkim szarpnięciem. Po wymianie oleju i adaptacji skrzyni sytuacja bez zmian. Czasem w trybie autostradowym czuć delikatne szarpnięcia przy minimalnym przyspieszaniu, takie "falowanie" tyk, tyk, tyk... Przebieg 204k km. Falowania obrotów na obrotomierzu nie zauważyłem
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga