Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

S-Tronic - błąd poślizg za duży

Układ napędowy i skrzynie biegów
Klucha11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 09 lip 2018, 23:51
Lokalizacja: RJS

Post autor: Klucha11 » 30 gru 2018, 03:53

Sam robiłem troche to kosztowało tyle narzędzi ale jest cycus.
Amrif zapomnij o midparts tam to już na samym końcu po części bo drogo maja.

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 30 gru 2018, 13:05

Klucha11 pisze:Sam robiłem
Mówimy o rozwierceniu cylindra zaworu w korpusie bloku mechatroniki i wstawieniu nowych zaworów, z większymi O-ringami, które zapobiegną zacieraniu ścianek cylindra?

Czy o wymianie wiązek?

Klucha11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 09 lip 2018, 23:51
Lokalizacja: RJS

Post autor: Klucha11 » 30 gru 2018, 16:50

Tak. Zawór od głównego ciśnienia i zawór od chłodzenia. Ogólnie same zawory maja trochę inna budowę jak ori.

amrif
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 16 lis 2009, 09:44
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: amrif » 30 gru 2018, 19:35

Skąd te zawory zamówić z frezami? Czy może zamiast tego bardziej opłaca się podrzucić skrzynię np do pawelczyka pod poznaniem?
Klucha11 pisze:Sam robiłem troche to kosztowało tyle narzędzi ale jest cycus.
Amrif zapomnij o midparts tam to już na samym końcu po części bo drogo maja.

Klucha11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 09 lip 2018, 23:51
Lokalizacja: RJS

Post autor: Klucha11 » 04 sty 2019, 14:20

Napewno taniej wyjdzie dać komuś zrobić bo to nie takie proste i same zawory z frezami nie wystarcza

Awatar użytkownika
tobi71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 661
Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
Imię: Bogdan
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Germany

Post autor: tobi71 » 19 sty 2019, 14:19

Panowie, tak jak w temacie zapytałem o poslizg sprzęgła w s-tronicu to już wszystko wiadomo. Tarcze sprzęgła podczas mocniejszego dodawania gazu po prostu się ślizgają, w logach VCDS-a jest jasno opisane: sprzęgło 1 - poślizg za duży. Auto właśnie oddałem na wymianę sprzęgła i zestawu naprawczego. Dokładny wykaz części będzie w piątek o 18:30 przy odebraniu auta z warsztatu. Cena usługi to 1800 Euro.
Mechanik twierdzi że niedawno miał to samo w innym audi A6 i po wymianie tego zestawu auto odzyskało moc. Zobaczymy co pokaże naprawa.

[ Dodano: 2019-01-19, 14:19 ]
Witam, autko właśnie odebrane od mechanika. Wymienione kompletne sprzęgło wraz z okablowaniem. Autko pędzi jak szalone bez żadnych wcześniejszych błędów spowodowanych poślizgiem sprzęgła. Dodatkowo po puszczeniu pedału hamulca jak i w ostatnich metrach podczas hamowania nie ma żadnego efektu skaczącego kangura. Auto staje i rusza bardzo płynnie. Cała akcja zakończyła się kwotą 1800 Euro.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga