Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl OC/AC OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C7 ALL] Ciekawe kodowania
Autor Wiadomość
zekering78 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: ruud
Dołączył: 29 Sty 2015
Posty: 198
Skąd: Nl
Wysłany: 2019-11-05, 19:50   

Zbichu napisał/a:
zekering78 napisał/a:


Także nie piez ze się nie da jak się da!!!


Naucz się czytać ze zrozumieniem.


Naucz się pisać zrozumiale. Jak podepnę VCDS to Ci prześlę nr komponentu
_________________
Stage 1+ by Vagtechniek
430pk/530Nm
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Zbichu 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: S-tronik
Imię: Aftosmer
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Lis 2014
Posty: 219
Skąd: Bagdad
Wysłany: 2019-11-05, 20:54   

Brawo! Zrozumiałeś :)
 
 
Duli_xxxx 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGQB
Imię: Adam
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2018
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-11-05, 21:08   

Witam,
Odnośnie kodowania. Mam światła full led przedlift i przy włączeniu guzikiem przeciwmgielnych (dodatkowe ledy doświetlające boki) gaśnie część ledów świecących do przodu. Jest to denerwujące bo co z tego że widzę pobocza jak słabiej przód. Byłaby to fajna opcja tym bardziej że one same gasną powyżej jakiejś prędkości i się zapalają jak zwolnię
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
YaroYaroslaw 


Model: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Jarek
Dołączył: 27 Paź 2019
Posty: 6
Skąd: EU
Wysłany: 2019-11-06, 20:07   

Panowie spokojnie :> Zbichu, Cytujac sam siebie
YaroYaroslaw napisał/a:
moje to 4G8920930R

Po flashu ma zadzialac. Diekuje wszstkim za podpowiedzi i Pozdrawiam
 
 
LukasG 


Model: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CTUA
Imię: Łukasz
Dołączył: 01 Kwi 2019
Posty: 19
Skąd: Kleszczów
Wysłany: 2019-11-12, 18:51   

Duli_xxxx napisał/a:
Witam,
Odnośnie kodowania. Mam światła full led przedlift i przy włączeniu guzikiem przeciwmgielnych (dodatkowe ledy doświetlające boki) gaśnie część ledów świecących do przodu. Jest to denerwujące bo co z tego że widzę pobocza jak słabiej przód. Byłaby to fajna opcja tym bardziej że one same gasną powyżej jakiejś prędkości i się zapalają jak zwolnię


Nie wiem, czy da się zrobić po Twojemu natomiast wiem, że byłoby to bez sensu.
Światła przeciwmgłowe (przeciwmgielne, nomenklatura dowolna ;) ) mają poprawić widoczność podczas występowania mgły. Im niżej są one umiejscowione i szerzej świecą tym lepiej.
Zrób sobie mały test, podczas mgły, włącz światła drogowe (długie) przekonasz się, że przestaniesz widzieć drogę ;)
_________________
-=Lukas G=-
 
 
greatestsx 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUC
Imię: Wojtek
Dołączył: 17 Lip 2013
Posty: 36
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2019-11-13, 15:42   

Hej, mam taki problem z systemem start stop, poprzedni wlasciciel powiedzial, ze w salonie mu wylaczyli to i ok, ale ja chcialbym wlaczyc to spowrotem, aby moc wedle uznania czasem w korku wlaczyc system przyciskiem. Przejrzalem juz wszystkie opcje jakie sa, mam odwrocone dzialanie przycisku itp, ale samochod po prostu nie wylacza silnika, wyglada mi to, ze moze zmienili jakis trigger uruchamiajacy wylaczenie silnika, jak np predkosc ustawiona na bardzo wysoka tak zeby sie nie wylaczyl nigdy, ale nie moge nic znalezc. Wiec pytani brzmi, gdzie serwis mogl to wylaczyc?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Duli_xxxx 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGQB
Imię: Adam
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2018
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-11-13, 16:18   

LukasG napisał/a:
Duli_xxxx napisał/a:
Witam,
Odnośnie kodowania. Mam światła full led przedlift i przy włączeniu guzikiem przeciwmgielnych (dodatkowe ledy doświetlające boki) gaśnie część ledów świecących do przodu. Jest to denerwujące bo co z tego że widzę pobocza jak słabiej przód. Byłaby to fajna opcja tym bardziej że one same gasną powyżej jakiejś prędkości i się zapalają jak zwolnię


Nie wiem, czy da się zrobić po Twojemu natomiast wiem, że byłoby to bez sensu.
Światła przeciwmgłowe (przeciwmgielne, nomenklatura dowolna ;) ) mają poprawić widoczność podczas występowania mgły. Im niżej są one umiejscowione i szerzej świecą tym lepiej.
Zrób sobie mały test, podczas mgły, włącz światła drogowe (długie) przekonasz się, że przestaniesz widzieć drogę ;)


Faktycznie masz rację. Właśnie wróciłem z trasy i jechałem w mega mgle. Jak przygasała część ledów do przodu znacznie więcej widziałem. Także nie kombinuję. W tym przypadku fabryki nie poprawię :)
 
 
Zbichu 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: S-tronik
Imię: Aftosmer
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Lis 2014
Posty: 219
Skąd: Bagdad
Wysłany: 2019-11-13, 21:56   

greatestsx napisał/a:
... Wiec pytani brzmi, gdzie serwis mogl to wylaczyc?

Start stop można wyłączyć w sterowniku silnika i wtedy żadne kodowania go nie uruchomią, ale ...nie podejrzewałbym o to serwis.
 
 
qujot 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Krzysztof
Pomógł: 7 razy
Wiek: 28
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 163
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2019-11-13, 22:21   

greatestsx napisał/a:
Hej, mam taki problem z systemem start stop, poprzedni wlasciciel powiedzial, ze w salonie mu wylaczyli to i ok, ale ja chcialbym wlaczyc to spowrotem, aby moc wedle uznania czasem w korku wlaczyc system przyciskiem. Przejrzalem juz wszystkie opcje jakie sa, mam odwrocone dzialanie przycisku itp, ale samochod po prostu nie wylacza silnika, wyglada mi to, ze moze zmienili jakis trigger uruchamiajacy wylaczenie silnika, jak np predkosc ustawiona na bardzo wysoka tak zeby sie nie wylaczyl nigdy, ale nie moge nic znalezc. Wiec pytani brzmi, gdzie serwis mogl to wylaczyc?


A próbowałeś włączać różnych warunkach? Z tego co kojarzę to tam dużo zależnych było, temperatura silnika, czy okna zamknięte, pasy, akumulator sprawny itp.
  
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
greatestsx 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUC
Imię: Wojtek
Dołączył: 17 Lip 2013
Posty: 36
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2019-11-14, 16:59   

qujot napisał/a:
greatestsx napisał/a:
Hej, mam taki problem z systemem start stop, poprzedni wlasciciel powiedzial, ze w salonie mu wylaczyli to i ok, ale ja chcialbym wlaczyc to spowrotem, aby moc wedle uznania czasem w korku wlaczyc system przyciskiem. Przejrzalem juz wszystkie opcje jakie sa, mam odwrocone dzialanie przycisku itp, ale samochod po prostu nie wylacza silnika, wyglada mi to, ze moze zmienili jakis trigger uruchamiajacy wylaczenie silnika, jak np predkosc ustawiona na bardzo wysoka tak zeby sie nie wylaczyl nigdy, ale nie moge nic znalezc. Wiec pytani brzmi, gdzie serwis mogl to wylaczyc?


A próbowałeś włączać różnych warunkach? Z tego co kojarzę to tam dużo zależnych było, temperatura silnika, czy okna zamknięte, pasy, akumulator sprawny itp.


Tak, testowalem wiele razy naprawde rozne warunki. Ogolnie w sterowniku modul wyglada na wlaczony i zadnych bledow nie wyrzuca, tak jakby po prostu sie nie wlacza. Wlasnie podobnie jakby jakis warunek nie byl spelniony, ale podejrzewam, ze moze wartosc ktoregos z warunkow jest ustawiona na jakis niemozliwy do osiagniecia stan...
Postaram sie dzis sprawdzic jaka mam wartosc aktualnie sterownika, ale z tego co pamietam, po prostu zmienilem aby przycisk mial odwrocone dzialanie i na start system byl wylaczony i moge wlaczyc przyciskiem i to jakby jest ok.
Jesli przyciskiem jest wylaczony i sie zatrzymam to pojawia sie przekreslone A, natomiast gdy wlacze przyciskiem to przekreslone A sie nie pojawia, ale samochod nie wylacza silnika.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: