Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BPJ 2.0 170 KM] Rozrząd do 2.0TFSI

Silniki benzynowe
Audi A7 3.0 BMK 224KM

Post autor: Audi A7 3.0 BMK 224KM » 30 wrz 2012, 12:47

Panowie moze głupie pytanie ja mam 88000km na budziku a rok auta to 2006 czy wytarczy sam pasek zmienić, czy robić cały rozrząd?

Awatar użytkownika
stinger
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 784
Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie

Post autor: stinger » 30 wrz 2012, 13:27

Nie radzę oszczędzać - lepiej mieć na lata z głowy jakiekolwiek wymiany.

Audi A7 3.0 BMK 224KM

Post autor: Audi A7 3.0 BMK 224KM » 30 wrz 2012, 14:40

chodzi mi tylko o to że przy moich obecnych przebiegach do 160000 dobije za jakieś 3 a moze 4 lata. Logicznie myśląc najsłabszym ogniwem rozrządu jest pasek bo sie najszybciej starzeje i wolałbym tylko jego wymienić niż nie potrzebnie wywalać kase na całość. Ale oczywiście mogę się mylić :|

Awatar użytkownika
stinger
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 784
Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie

Post autor: stinger » 30 wrz 2012, 15:13

Teoretycznie masz rację bo to pasek się starzeje. Lecz z drugiej strony trzeba rozebrać pół przodu żeby się do niego dobrać, a oszczędność kilkuset zł (200 euro) nie wiem czy jest zasadna. Na naszych autach raczej nie ma co oszczedzać.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 30 wrz 2012, 16:20

johntailor pisze:Logicznie myśląc najsłabszym ogniwem rozrządu jest pasek bo sie najszybciej starzeje i wolałbym tylko jego wymienić niż nie potrzebnie wywalać kase na całość
Jeśli pompa wody się 'położy', to także potrafi narobić szkód ;|

stinger pisze:Lecz z drugiej strony trzeba rozebrać pół przodu żeby się do niego dobrać


To i tak lepsze, niż wyjmowanie silnika/skrzyni <zalamka>

Audi A7 3.0 BMK 224KM

Post autor: Audi A7 3.0 BMK 224KM » 02 paź 2012, 15:43

ok przekonaliście mnie panowie rozbije swinke <lol> zrobie komplet i będę miał spokój na kolejne sześć lat. BTW jaki olej powinienem zalać 5W-40 czy jakiś inny?

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 02 paź 2012, 18:06

johntailor, ja bym lał 5W-30... czyli standard <okok>

Awatar użytkownika
stinger
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 784
Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie

Post autor: stinger » 02 paź 2012, 18:21

0x4B25A pisze:johntailor, ja bym lał 5W-30... czyli standard <okok>
tak jak prawi Krzysztof :]

Audi A7 3.0 BMK 224KM

Post autor: Audi A7 3.0 BMK 224KM » 02 paź 2012, 20:25

ok więc będzie 5w30 dzięki koledzy za pomoc i cierpliwość w SPAM do mojej osoby :>

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 02 paź 2012, 20:27

johntailor, nie ma sprawy... i polecamy się na przyszłość <lol>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga