Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AUK 3.2 256 KM] Nie chodzi na 3 cylindry

Silniki benzynowe
0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 25 lut 2014, 14:42

Smiszny, no to gratulacje <brawo>

krisczarny85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 06 sty 2014, 14:51
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: krisczarny85 » 26 lut 2014, 10:28

Witam.
Czy we wszystkich silnikach V6 dla audi a6 c6, rozrządy są na łańcuchu?

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 26 lut 2014, 10:49

krisczarny85, <tak>

krisczarny85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 06 sty 2014, 14:51
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: krisczarny85 » 26 lut 2014, 12:00

No to znaleźli się specjaliści od audi. Rozrząd na pasku przy odrobinie wiedzy można było wymienić samemu, a na łańcuchu nie dość że drogo to jeszcze ile kombinacji..

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 26 lut 2014, 12:11

krisczarny85, dokładnie tak... jeszcze żeby był dożywotni jak go reklamowali...

Smiszny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 10 lip 2012, 10:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Smiszny » 27 lut 2014, 19:51

No trochę nie wypał to jest, samych tych "dodatków" tzn. zaworków, elektrozaworów itp jest tyle że się pogubić można, ja miesiąc już walczę i ciągle jakiś błąd ale mam nadzieje że zwalczę do końca i będę się cieszył jazdą w pełni :)

[ Dodano: 2014-02-27, 19:51 ]
Hmm ciągle mam jakiś problem... Teraz mi obroty falują na ciepłym silniku ;/

Koledzy a do czego służy ten zaworek co dołączam zdjęcie w załączniku?
Bardzo proszę powiedzieć bo wydaje mi się że on raz pracuje a raz nie, wtedy jak go słychać że chodzi to tak jakby obroty są w porządku i nie falują a jak go nie słychać to tak jakby nie pracował i wtedy problem jest z obrotami? Czy on powinien pracować cały czas czy poprostu załącza się czasami?

Obrazek

MarcoPolandia
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 06 paź 2013, 16:27
Lokalizacja: SIEC

Post autor: MarcoPolandia » 01 mar 2014, 11:41

Smiszny, wyglada mi to na zawor odpowiedzialny za odpowietrzenie zbiornika paliwa ( Jak sie myle to niech mnie ktoś poprawi. )Mi on czasem cyka jakis czas pozniej przestaje, auto zachowuje sie normlanie, do dzis nie znalazlem rozwiazania dlaczego.

Smiszny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 10 lip 2012, 10:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Smiszny » 02 mar 2014, 12:23

MarcoPolandia, tak tak zgadza się to jest ten zawór. Doszedłem już do tego ale właśnie nie wiem czy on powinien pracować cały czas czy tylko czasami...
Kurcze a te problem z obrotami to chyba przepustnica, muszę ja wykręcić i wyczyścić tylko czy ktoś mógłby mi dać jakąś instrukcję jak później ją zaadoptować? Robił to już ktoś 3.2 fsi?

Karolczak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 141
Rejestracja: 12 lip 2012, 21:17
Imię: Marek
Moje auto: Inne
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 DKNA 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: Karolczak » 02 mar 2014, 13:23

Smiszny pisze:MarcoPolandia, tak tak zgadza się to jest ten zawór. Doszedłem już do tego ale właśnie nie wiem czy on powinien pracować cały czas czy tylko czasami...
Kurcze a te problem z obrotami to chyba przepustnica, muszę ja wykręcić i wyczyścić tylko czy ktoś mógłby mi dać jakąś instrukcję jak później ją zaadoptować? Robił to już ktoś 3.2 fsi?
Aby prawidłowo przeprowadzić procedurę adaptacji przepustnicy, muszą zostać spełnione następujące warunki:

Brak błędów a pamięci sterownika silnika.
Napięcie akumulatora przynajmniej 11.5 V
Przepustnica w pozycji: "Bieg jałowy" (noga z gazu).
Przepustnica czysta!
Wyłączone urządzenia elektryczne pobierające dużą ilość energii elektrycznej (ogrzewanie szyb, foteli, klimatyzacja, oświetlenie zewnętrzne)
Temperatura płynu chłodzącego pomiędzy 5 a 95oC
W niektórych "mniejszych" silnikach (1.0-1.4 ccm np. VW Lupo, Polo...) przed właściwą procedurą adaptacji przepustnicy, należy wykasować wcześniej wyuczone wartości zapisane w sterowniku silnika. Robi się to zapisując wartość "0" na "zerowym" kanale adaptacji (00).


----> PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNĄ LINKĄ GAZU (ale bez zaworu regulacji biegu jałowego):
Zapłon włączony, silnik nie pracuje!

[Wybór]

[01 - Silnik]

[Bloki pomiarowe - 08]

Wybierz grupę "098" (lub grupę "001" w niektórych pojazdach wyposażonych w sterowniki SIMOS
i Marelli np. silniki ADY i AEE).

[Idź!]

[Przełącz na Nastawy - 04]

Po przełączeniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja:
"Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji. Można będzie również usłyszeć pracę przepustnicy i zauważyć jak zmieniają się pewne wartości wyświetlane przez program VAG-COM.
System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym można ponownie przełączyć na :

[Bloki pomiarowe - 08]

...i gotowe.

PODCZAS WYKONYWANIA POWYŻSZEJ PROCEDURY NIE WOLNO DOTYKAĆ PEDAŁU GAZU I SILNIK NIE MOŻE BYĆ URUCHOMIONY.

---> PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z PRZEPUSTNICĄ DBW
(Sprawdź czy komunikacja z silnikiem jest realizowana przez protokół KWP-1281 - informacja widoczna w lewym, górnym rogu ekranu "Odczyt z sterownika"). Niektóre przykłady pojazdów, w których sterownik silnika wykorzystuje KWP-1281 ( rok prod. 2000 + ): Golf / GTi / Bora / Jetta / Nowy Beetle / Audi TT 1.8 T

Zapłon włączony, silnik nie pracuje!

[Wybór]

[01 - Silnik]

[Bloki pomiarowe - 08]

Wybierz grupę "060".

[Idź!]

[Przełącz na Nastawy - 04]

Po przełączeniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja:
"Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji. Można będzie również usłyszeć pracę przepustnicy i zauważyć jak zmieniają się pewne wartości wyświetlane przez program VAG-COM.
System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym można ponownie przełączyć na :

[Bloki pomiarowe - 08]

...i gotowe.

PODCZAS WYKONYWANIA POWYŻSZEJ PROCEDURY NIE WOLNO DOTYKAĆ PEDAŁU GAZU I SILNIK NIE MOŻE BYĆ URUCHOMIONY.

----> PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z PRZEPUSTNICĄ DBW (protokół KWP-2000 oraz CAN)

(Sprawdź czy komunikacja z silnikiem jest realizowana przez protokół KWP-2000 - informacja widoczna w lewym, górnym rogu ekranu "Odczyt z sterownika"). Niektóre przykłady pojazdów, w których sterownik silnika wykorzystuje KWP-2000 ( rok prod. 2002 + ): / A4 / Passat / Touareg.



Zapłon włączony, silnik nie pracuje!

[Wybór]

[01 - Silnik]

[Nastawy podst. - 04]

Wybierz grupę "060".

[Idź!]

Na górze ekranu powinna pojawić się informacja: Nastawy podstawowe: OFF. Kliknij przycisk:

[ON/OFF/Dalej]

Powinien pojawić się komunikat: Nastawy podstawowe: ON.

Po przełączeniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja:
"Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji. Można będzie również usłyszeć pracę przepustnicy i zauważyć jak zmieniają się pewne wartości wyświetlane przez program VAG-COM.
System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym ponownie kliknąć:

[ON/OFF/Dalej] wyłączając w ten sposób Nastawy podstawowe.

Na górze ekranu powinna pojawić się informacja: Nastawy podstawowe: OFF

Krzysztof1972
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 12 lut 2013, 18:41
Lokalizacja: Ahlen

Post autor: Krzysztof1972 » 03 mar 2014, 09:01

Smiszny pisze:MarcoPolandia, tak tak zgadza się to jest ten zawór. Doszedłem już do tego ale właśnie nie wiem czy on powinien pracować cały czas czy tylko czasami...
Kurcze a te problem z obrotami to chyba przepustnica, muszę ja wykręcić i wyczyścić tylko czy ktoś mógłby mi dać jakąś instrukcję jak później ją zaadoptować? Robił to już ktoś 3.2 fsi?
Zanim zaczniesz rozkrecac auto odkrec - popusc korek wlewowy paliwa i obczaj czy obroty tez faluja

Pisales ze obroty faluja gdy zawor nie stuka- pracuje , jezeli jest on uszkodzony to moga obroty falowac a w ekstremalnych przypadkach silnik zgasnie

Smiszny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 10 lip 2012, 10:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Smiszny » 12 mar 2014, 22:08

Już tak próbowałem, jeździłem nawet bez korka, jest troche lepiej ale i tak nie do końca jak powinno być, myśle że wyczyszczenie przepustnicy i zaadaptowanie na nowo nie zaszkodzi a zobaczymy czy pomoże, zrobie to pod koniec tygodnia bo bede miał vcds :)

[ Dodano: 2014-03-12, 22:08 ]
Po wymianie zaworka i wyczyszczeniu przepustnicy i zaadaptowaniu już nie ma problemu z obrotami. Wszystko chodzi jak powinno :)

Ale jest jeszcze mały problemik... Otóż wpada błąd:
P0430 Za mała skuteczność katalizatora Bank2

Ta strona co nie chodziła wczesniej i i katalizator dostawał paliwo w siebie i czy mógł ulec uszkodzeniu? Czy to może sonda? Jak sprawdzić dokładniej co może być przyczyną?

rene20
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 20 paź 2014, 21:54
Lokalizacja: Keflavik

Post autor: rene20 » 23 lis 2014, 16:53

Całość nie licząc groszy wyszła 5.656zł
Czytałem że części mają wyjść około 4 tysięcy.
Chcą mnie nabić w butelkę czy nie wszystko wymieniali?

Obrazek

Nie wiem jak to się stało ale to miała być odpowiedż w zupełni innym temacie. Teraz dopiero zauważyłem gdzie to poszło. Sorki to chyba przez wiele otwartych zakładek.
Ostatnio zmieniony 24 lis 2014, 08:20 przez rene20, łącznie zmieniany 1 raz.

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 23 lis 2014, 17:08

Moze dlatego ze masz tam wliczone koła, które praktycznie mało kto wymienia.
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga