[ TIP+Q] Stuki przy redukcji biegów
[ TIP+Q] Stuki przy redukcji biegów
Witam
Zauważyłem, że niemalże z dnia na dzień zaczęły dochodzić do kabiny stuki/uderzenia (podobne jak przy przy zmianie biegów na postoju). Dotyczy do redukcji zwłaszcza 6->5 oraz przy hamowaniu z 4->3. Redukcje mam na myśli nawet puszczając gaz i czekając na zmianę biegu, ale było też zauważalne przy redukcji przy wyprzedzaniu. Miał ktoś coś podobnego? Dodam, że biegi od 1 do 6 przy przyspieszaniu zmieniają się bezszelestnie
Zauważyłem, że niemalże z dnia na dzień zaczęły dochodzić do kabiny stuki/uderzenia (podobne jak przy przy zmianie biegów na postoju). Dotyczy do redukcji zwłaszcza 6->5 oraz przy hamowaniu z 4->3. Redukcje mam na myśli nawet puszczając gaz i czekając na zmianę biegu, ale było też zauważalne przy redukcji przy wyprzedzaniu. Miał ktoś coś podobnego? Dodam, że biegi od 1 do 6 przy przyspieszaniu zmieniają się bezszelestnie
Mechanik twierdził, że wszystko było oryginalne, więc zakładam, żę moja wymiana była pierwsza. Zaczynam się zastanawiać czy dobrze, że w ogóle to ruszałem. Podobno olej był w idealnym stanie, czysty bez opiłków
[ Dodano: 2018-04-04, 12:43 ]
[ Dodano: 2018-04-04, 12:43 ]
o tym coś mi się obiło, ale to chyba lepiej zlecić jakiemuś specjaliście prawda?mat1324 pisze: Możesz spróbować wykasować adaptację i wykonać jazdę przyuczającą.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Przecież adaptacja jest prosta
. Jazda ma na celu wstępne zaadaptowanie sprzęgieł, ale reszta robi się sama podczas normalnej jazdy. Jeśli po ok. 1000 km nic się nie zmieni, to będziesz myślał co dalej.
all-tiptronic-zf-zbior-wiedzy-wymiana-f ... htm#890502

all-tiptronic-zf-zbior-wiedzy-wymiana-f ... htm#890502
Wcale nie wygląda na prostą, do tego dochodzi podłączenie pod komputer pod VCDSa. Dzięki za trop. Dowiem się coś więcej o tym. Może jakieś namiary masz na kogoś co by zdiagnozował te stuki i może wykonał taką adaptację?mat1324 pisze:Przecież adaptacja jest prosta. Jazda ma na celu wstępne zaadaptowanie sprzęgieł, ale reszta robi się sama podczas normalnej jazdy. Jeśli po ok. 1000 km nic się nie zmieni, to będziesz myślał co dalej.
all-tiptronic-zf-zbior-wiedzy-wymiana-f ... htm#890502