Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ MULTI] Multi, a przyczepa kempingowa... :)

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
duch-dziadka
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 23 gru 2012, 21:22
Imię: Tomasz
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Czarnków/Poznań

[ MULTI] Multi, a przyczepa kempingowa... :)

Post autor: duch-dziadka » 07 lip 2013, 17:30

W tym roku mam zamiar wybrać się z kempingiem do Włoch lub Chrowacji.
Jak wiadomo mam multi w swoim Audi.
Pytanie do tych co ciągneli campingi jak sobie skrzynia radzi z takim ciezarem i czy po takim wypadzie mieli jakieś kłopoty.
Pytanie do fachowców jak oni widzą taka wyprawe okolo 3-3,5 tys km...
Mam w zanadrzu jeszcze XC 90 którym moge pojechac, ale lubie Audi i jego spalanie...
Czekam na wasze sugestie, autopsje z doświadczenia oraz mądre wypowiedzi... :)

Awatar użytkownika
Bart-S
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 03 wrz 2011, 00:58
Imię: Damian
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Bart-S » 13 lip 2013, 17:23

Dziadku - naprawdę i szczerze... odradzam ciąganie czegokolwiek autem ze skrzynią Multi.

fresh2002
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 432
Rejestracja: 22 sty 2013, 16:19
Imię: Jacek
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: fresh2002 » 13 lip 2013, 22:18

duch-dziadka pisze:Mam w zanadrzu jeszcze XC 90 którym moge pojechac,
i to kolego będzie najlepszy wybór. Twój silnik plus multi, a do tego jeszcze przyczepa i spory kawał drogi do przebycia = kiepskie połączenie wszystkiego.

Ja dziś wiem, że tej klasy auto + hak to złe połączenie. Już mi się raz udało zmęczyć auto przez ciąganie balastu. Dostała skrzynia w manualu, sprzęgło, tylne zawieszenie...
CCCO marzenie zrealizowane - C6 by stinger

duch-dziadka
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 23 gru 2012, 21:22
Imię: Tomasz
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Czarnków/Poznań

Post autor: duch-dziadka » 14 lip 2013, 08:17

No tak, ale Volvo ma DMC 2600 a to daje przyczepę max 900 DMC.
W związku z tym muszę odpuścić i zrobić najpierw kategorię E.
W Audi dałbym radę jeszcze ogarnąć się z przyczepą 1200 DMC.
No nic pomyślę na przyszły rok... :)

Awatar użytkownika
Bart-S
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 03 wrz 2011, 00:58
Imię: Damian
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Bart-S » 14 lip 2013, 10:20

Tak, ale dając taki ciężar na Audi - prędzej czy później uszkodzisz skrzynię (a już na pewno przyśpieszysz jej zużycie). Moim zdaniem wyposażenie hak i Multitronic powinny się wzajemnie wykluczać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl