Korek spustowy w torsenie i przednim dyfrze.
Korek spustowy w torsenie i przednim dyfrze.
Witam mam pytanie odnośnie wymiany oleju w napedach w a6 c6 tiptronic quattro 6hp19. Nie widzę korka spustowego od torsena
(Skrzynia rozdzielcza z przekładni automatycznej) i od przedniego dyfra (Mechanizm różnicowy skrzyni automatycznej). Czy olej lej spuszcza się poprzez oddesanie go przez korek wlewu? Prosiłbym o info w tej sprawie. Pozrawiam
(Skrzynia rozdzielcza z przekładni automatycznej) i od przedniego dyfra (Mechanizm różnicowy skrzyni automatycznej). Czy olej lej spuszcza się poprzez oddesanie go przez korek wlewu? Prosiłbym o info w tej sprawie. Pozrawiam
Torsen
A tak spytam z ciekawosciInvio pisze:Ok dzieki liczyłem że jest jakiś tajemny patent ale cóż trzeba będzie użyć odsysarki a niech ktos jeszcze potwierdzi dyfry 75w90, torsen 75w140?
Ktoredy przez odsysanie z torsena ?
Bo u mnie jest korek przy torsenie po prawej stronie(strona pasazera)tam odkrecalem i wylewalem i wlewalem nowy-oczywiscie pompa.co do oleju to polecam org.z aso 420zl za litr
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 389
- Rejestracja: 23 gru 2018, 14:50
- Imię: Przemek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warmia
Ja też dzisiaj zmieniłem olej w torsenie i przednim dyfrze.
Mechanik odsysał strzykawką którą kupiłem mu w aptece, a wężyk dokupiłem w motoryzacyjnym. Jest z tym trochę zabawy ale wszystko poszło bez problemu.
Do torsena zalałem ORI z ASO G055145A2. Zostało mi więcej niż pół litra, jak coś mogę odsprzedać.
Mechanik odsysał strzykawką którą kupiłem mu w aptece, a wężyk dokupiłem w motoryzacyjnym. Jest z tym trochę zabawy ale wszystko poszło bez problemu.
Do torsena zalałem ORI z ASO G055145A2. Zostało mi więcej niż pół litra, jak coś mogę odsprzedać.