[ TIP] jaki olej ? tylko ori ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 706
- Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Arek mi przy wymianie oleju razem z filtrem weszło około 5,5 litraArek_ pisze:Panowie wymieniłem olej w tipie statycznie, wlalismy zf lf 8 ale weszło tylko jakieś ok 3,5l nie za mało? olej przy 35stopniach się już ładnie przelewał korkiem także więcej nie dało się już wlać... Wcześniejszy olej był spuszczany korkiem i z miski po odkręceniu, filtr również zmieniłem. A i wszystko robiłem zgodnie z instrukcją zbioru wiedzy o tipie.
na wymianę bez filtra wchodzi około 4 -3,5 litra więc chyba wszystko ok
samochód na płaski i tak jak mówią koledzy czyli przed ostatecznym sprawdzeniem poziomu włączony silnik żeby pompa zassała
więc jeśli to druga wymiana to jest oki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 706
- Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
MaTyS pisze:Nic nie pisał o tym, że to druga wymiana ale o zmianie filtra i owszem
niejasno napisane... myślałem że to była pierwsza wymianaArek_ pisze:... Wcześniejszy olej był spuszczany korkiem i z miski po odkręceniu, filtr również zmieniłem. .
więc powtórzę
na wymianę oleju ze sciągnięciem miski i wymianą filtra wchodzi około 5,5 l
przy wymianie bez filtra- tylko z korka wchodzi około 3,5-4 l
Ostatnio zmieniony 07 sty 2012, 15:39 przez vonito, łącznie zmieniany 1 raz.
- M1A1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 166
- Rejestracja: 02 wrz 2011, 08:50
- Imię: Marian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Okolice Giżycka
- Kontakt:
vonito,
I jak u Ciebie po zmianie oleju jakaś poprawa czy stawiasz jednak na padnięty konwerter?
Ja już się tyle naczytałem o tych szarpnięciach ,zmianach biegów na dwa razy,wymianach oleju,padniętym konwerterze ,że dalej nic nie wiem a zrobić z auta królika doświadczalnego i wymieniać po kolei wszystko aż się trafi nie ma sensu.
Teraz czekam na kabelek i sczytanie błędów w skrzyni,jeżeli takie są.
Mój problem polega na zmianie biegu z 4/5 na dwa razy na innych biegach tego nie zauważyłem.
I jak u Ciebie po zmianie oleju jakaś poprawa czy stawiasz jednak na padnięty konwerter?
Ja już się tyle naczytałem o tych szarpnięciach ,zmianach biegów na dwa razy,wymianach oleju,padniętym konwerterze ,że dalej nic nie wiem a zrobić z auta królika doświadczalnego i wymieniać po kolei wszystko aż się trafi nie ma sensu.
Teraz czekam na kabelek i sczytanie błędów w skrzyni,jeżeli takie są.
Mój problem polega na zmianie biegu z 4/5 na dwa razy na innych biegach tego nie zauważyłem.
Wykonane
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 706
- Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Akurat mi na 4 biegu problem znikł po wymianie oleju i to drugiej
jednak pojawił się na 2ce a został na 3 biegu
nic jeszcze nie wyjaśniłem do koĂąca jednak stawiam że konwerter siada...
z uwagi na to że są to zmiany właściwie niepostepujące temat zawieszam
jak napisałem opiszę wszystkie obserwacje po zmianie oleju , softu i adaptacji może uda mi sie już w ten weekend
jednak pojawił się na 2ce a został na 3 biegu
nic jeszcze nie wyjaśniłem do koĂąca jednak stawiam że konwerter siada...
z uwagi na to że są to zmiany właściwie niepostepujące temat zawieszam
jak napisałem opiszę wszystkie obserwacje po zmianie oleju , softu i adaptacji może uda mi sie już w ten weekend
Widzę koledzy że walczycie z tipami i z ich różnymi objawami przy zmianie biegów. Mam nagrane kilka krótkich filmików z pracy skrzyni u mnie w aucie przy przebiegu lekko ponad 60 tyś km ( wiec zakładam że praca poprawna ) w różnych warunkach ( temperatura silnika,rodzaj przełożenia,stopieĂą przyspieszania ).Jeżeli któremuś z kolegów coś by to pomogło to chętnie wyślę.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga