[ TIP] jaki olej ? tylko ori ?
ZF Lifeguardfluid 8 - G 060162A2 (zielony)
Olej ATF od ZFa i jego odpowiednik w Audi...
Procedura, do której dostałeś link od MaTySa, pasuje do tej, jaką miałem robioną przez Sopa Service.
P.S. Wiem, że masz mały przebieg, ale sugerował bym także próbę glikolowa, aby mieć pewność, że chłodnica dobrze trzyma...
Olej ATF od ZFa i jego odpowiednik w Audi...
Procedura, do której dostałeś link od MaTySa, pasuje do tej, jaką miałem robioną przez Sopa Service.
P.S. Wiem, że masz mały przebieg, ale sugerował bym także próbę glikolowa, aby mieć pewność, że chłodnica dobrze trzyma...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 706
- Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
może jakaś zrzutka- wspólne zamówienie?
http://midparts.com.pl/pl/p/Tester-do-s ... oleju/2645
http://midparts.com.pl/pl/p/Tester-do-s ... oleju/2645
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 706
- Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Powiem tak u Sopy ta cała wymiana dynamiczna jest lekko przesadzona
do skrzyni wchodzi 11 litrów oleju jak dodasz 5 litrów innego to masz go jedynie 50%
To nie jest dokładnie wymiana dynamiczna o której my myślimy ale onie maja maszyne która przepompowuje olej płucząc trochę skrzynię ale nie tykaja oleju w sprzęgle
mnie podwójna wymiana statyczna kosztowała tak
olej 10l - 800 zł
filtr+uszczelka - 280 zł ORI
wymiana - 200 zł
soft i adaptacja salon - 450 zł
razem 1730 zł
moim zdaniem jak by chodziło o dolewkę tego samego oleju to nie ma co kombinować
problem w tym że zmieniasz olej... a 50% to troche mało
do skrzyni wchodzi 11 litrów oleju jak dodasz 5 litrów innego to masz go jedynie 50%
To nie jest dokładnie wymiana dynamiczna o której my myślimy ale onie maja maszyne która przepompowuje olej płucząc trochę skrzynię ale nie tykaja oleju w sprzęgle
mnie podwójna wymiana statyczna kosztowała tak
olej 10l - 800 zł
filtr+uszczelka - 280 zł ORI
wymiana - 200 zł
soft i adaptacja salon - 450 zł
razem 1730 zł
moim zdaniem jak by chodziło o dolewkę tego samego oleju to nie ma co kombinować
problem w tym że zmieniasz olej... a 50% to troche mało
Tak czytam, czytam i myślę że trochę zbyt przejęcie wszyscy podchodzą do tej sprawy, wymiana oleju to nie jest żadna wielka filozofia i chyba nie ma sensu jeździć na drugi koniec polski żeby zmienić sobie olej na nowszy i wgrać nowy soft, wg mnie najlepszym rozwiązaniem jest 2krotna wymiana statyczna na ten sam olej i po krzyku... Jeszcze muszę się trochę zorientować w temacie bo na a8team sporo ludzi leje ravenol do swojej skrzyni i chwalą sobie, ciekawe czy to nie to samo co oryginalny olej zf tylko inna butelka.
Arek_, masz rację... filozofia nie jest wielka, ale jak czytałem posty kolegów (z innego tematu) związane z wymiana oleju w Warszawie i tego co tam proponowano do tipa 6-cio biegowego wlewać to zwątpiłem. Pojechałem te pół Polski, ale przynajmniej jestem zadowolony z serwisu... a o takiej rzeczy jak np. glikol w oleju to bym się sam nie dowiedział, robiąc sobie wymianę statyczną razy dwa... ale moje zdanie już znacie w tym temacie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
olej w tip
czyli lepiej jak zaleje taki olej jaki byl i bedzie mniej problemow...teraz wystarczy sie umowic na wizyte
kurde ciągle jakieś ostrzeżenia dostaje od moderatorów o co im chodzi ?
kurde ciągle jakieś ostrzeżenia dostaje od moderatorów o co im chodzi ?
MaciejTFSI pisze:czyli lepiej jak zaleje taki olej jaki byl i bedzie mniej problemow...teraz wystarczy sie umowic na wizyte?
Ja tak nie uważam... ale zrobisz jak chcesz.
O pisanie posta pod postem jak mniemam...MaciejTFSI pisze:kurde ciągle jakieś ostrzeżenia dostaje od moderatorów o co im chodzi ?
Arek_, proponuję przejrzeć jeszcze ten temat: a6-c6-tiptronik-wymiana-oleju-vt18346,90.htm
Może w nim znajdziesz odpowiedź na pytania...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga