Witam
Piszę do was z prośbą o pomoc gdyż mi ręce opadają. Mam problem ze skrzynią multitronic, od czasu do czasu blokował się drążek zmiany biegu w pozycji P gdzie nie mogłem zmienić na inna pozycje i zaświecił się znak EPC na tablicy zegarów ( nie odpuszczał elektromagnes przy wciśnięciu hamulca nożnego ) odblokowywałem go przy pomocy zapadki znajdującej się pod popielniczką, po czym zmieniałem pozycje drążka ruszyłem i wszystko było ok EPC znikneło elektromagnes zaczął pracować poprawnie. Następnie od czasu do czasu po wrzuceniu biegu na R samochód się ledwo toczył nie reagował na dodawanie gazu po prostu sie ślizgał. Dopiero po wrzuceniu drive i przejechaniu kilku metrów mogłem póÂźniej przełączyć na r i było już dobrze. po podłączeniu Vag pojawiły się błędy czasowe :
1119(0X045f) - Sygnal rozpoznania biegu
17090 - Czujnik zakresu jazdy niewiarygodny sygnał
Natomiast od paru dni za każdym razem muszę ręcznie odblokowywać skrzynie nie jak poprzednio raz było dobrze raz nie . Pojawił sie jeszcze jeden problem przy wolnej jeÂździe do przodu gdy chciałem przyhamować dojeżdżając do swiateł poczułem jakby szarpniecie dość spore jak by ktoś we mnie wjechał. Olej w skrzyni wymieniałem w zeszłym roku, samochód ma przebieg 146 tys. km. zastanawiam sie czy to może sterownik Może spotkał sie ktoś z was juz z czyms podobnym
Dziękuje z góry za pomoc Pozdrawiam serdecznie
[ MULTI] dziwne zachownie multitronic pomocy !!!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 06 maja 2013, 23:44
- Lokalizacja: Londyn