Witam
Jestem tutaj nowy i nie stety nie odnalazlem interesujacego mnie tematu. Mianowicie chodzi o to ze gdy puszczam hamulec np na swiatlach on trzyma jeszcze przez jakby 3s posiadam hamulec reczny elektryczny. Slychac jakby to on sie zaciag i pozniej puszczal. Na rondzie np ja mu w gaz a on jezcze 3s trzyma i pozniej jest szarpniecie i zrey. Byc moze ktos ma taki sam objaw badz spotkal sie z tym? Czytalem ze byc moze jest to opcja HHC (Hill Hold Control) jazdy pod gorke.
[ MULTI] Dlugie trzymanie hamulca
[ MULTI] Dlugie trzymanie hamulca
Ostatnio zmieniony 28 gru 2013, 20:05 przez ozil, łącznie zmieniany 1 raz.
Byc moze to wlasnie problem skrzyni. Jest to CVT multitronik bezstopniowa. Jest tak ze zatrzymuje auto na prostej np na swiatlach, gdy puszcze hamulec by ruszyc auto stoi jeszcze z 3s mimo ze wcisnalem juz gaz i nastepuje gwaltowne zerwanie tak jakby hamulcow. Mam wrazenie ze to hamulce poniewaz slychac jak tyl jest elektronicznie zaciskany. A byc moze adaptacja skrzyni. Wiesz moze jak wykonac ta adaptacje skrzyni ? Wykonalbym ja i wtedy bedzie wiadomo czy to adaptacja czy problem z hamulcami.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 12 lut 2013, 18:41
- Lokalizacja: Ahlen
Odlacz na oklolo 10 minut akumlator
Po ponownym podlaczeniu aku wlaczasz d i jedziesz do przodu na 50% gazu 50m,zatrzymujesz sie i czekasz z wlaczonym d 10s , zalanczasz r i pokonujesz ten sam dystans i znowu czekasz 10s z zalaczonym r
Powtorz to 10 razy
Olej w skrzyni musi byc nagrzany do okolo 70 stopni
Jezeli masz vaga to wejdz w grupe 10 lub 11 tam zobaczysz temp i czy adaptacja jest ok czy run, grupa 10 - przod, grupa 11 -tyl
Adaptacja wskakuje na ok tylko jezeli olej w skrzyni ma temp okolo 70stopni
Jezeli nie masz vaga to po przejechaniu okolo 30 km skrzynia nabierze roboczej temp.
Jak cos niejasne to pisz
Po ponownym podlaczeniu aku wlaczasz d i jedziesz do przodu na 50% gazu 50m,zatrzymujesz sie i czekasz z wlaczonym d 10s , zalanczasz r i pokonujesz ten sam dystans i znowu czekasz 10s z zalaczonym r
Powtorz to 10 razy
Olej w skrzyni musi byc nagrzany do okolo 70 stopni
Jezeli masz vaga to wejdz w grupe 10 lub 11 tam zobaczysz temp i czy adaptacja jest ok czy run, grupa 10 - przod, grupa 11 -tyl
Adaptacja wskakuje na ok tylko jezeli olej w skrzyni ma temp okolo 70stopni
Jezeli nie masz vaga to po przejechaniu okolo 30 km skrzynia nabierze roboczej temp.
Jak cos niejasne to pisz
