Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C6] Po włożeniu kluczyka nie odblokowuje kierownicy
Autor Wiadomość
suchy998 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BLB
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 94
Skąd: ostrołęka
Wysłany: 2011-02-20, 19:21   [A6 C6] Po włożeniu kluczyka nie odblokowuje kierownicy

Witam
Mam oto taki problem, po 3 tyg. postoju samochodu w garażu postanowiłem sprawdzić jak się ma auto. Otwieram auto z pilota, wkładam kluczyk a tu ZONK, włączyło się tylko MMI, blokada kiery nie zwolniła się, po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłonu, cisza , żadne kontrolki się nie zapalają.
Pomyślałem że może słaby aku. ale naładowałem na max i dalej to samo, zero reakcji.
Nie wiem co dalej robić, może ktoś już takie coś miał, ale na forum nie znalazłem.
Nie wiem czy też podłączenie vaga coś da bo zapłonu nie można włączyć.
Może to wina blokady kiery , jak się nie zwolni to może nic nie startuje.

POMOCY!
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
alarec


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Cze 2009
Posty: 18
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2011-02-21, 11:57   

miałem to samo. Sytuacja wyglądała identycznie.
Rozwiązania w moim przypadku były dwa, bo jak pierwsze nie działało to drugie pomogło już na stałe.
Kluczyk wkładasz, przekręcasz i podłączasz VAGa, kasujesz wszystkie błędy, lub tylko ten od blokady rygla kierownicy, nie pamiętam gdzie on dokładnie jest.
Elektronika odcina zapłon samochodu i wszystko inne co jest możliwe, bo mały silniczek od blokady rygla, który się wsuwa i wysuwa został uszkodzony lub komputer odnotował błąd gdy chciał go ktoś ruszyć (gdy nie ma kluczyka w stacyjce poruszenie tym silniczkiem jest odbierane przez komputer jako kradzież i blokuje wszystko co jest możliwe).
Więc albo pomoże wcześniej wspomniane kasowanie błędów Vagiem, jeśli to była sytuacja jednorazowa, lub jeślo to nie pomoże to silniczek jest uszkodzony.
U mnie właśnie tak było. Silniczek był uszkodzony i nawet kiedy przylutowali w warsztacie zimne luty to pomogło na jakiś czas, a potem auto znów stanęło. Trzeba było wymienić cały ten silniczek, tylko problem, bo samego nie dało się kupić. Trzeba było kupować całą cześć, czyli silniczek razem z blokadą rygla kierownicy. Nowy kosztuje coś około 1500zł. Ja znalazłem używany ze szrotu za 600zł chyba, ten egzemplarz akurat okazał się dobry.
 
 
suchy998 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BLB
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 94
Skąd: ostrołęka
Wysłany: 2011-02-21, 15:14   

Dzięki alarec za pomoc, jak ręka wyzdrowieje zaraz się za to zabieram.
To jakiś absurd że w takim samochodzie dzieją się takie rzeczy, nie chodzi już o samą usterkę , tylko o to że auto unieruchomione na amen, ręcznego nie można wyłączyć co w moim przypadku sprawia że nie można zabrać auta na lawetę z garażu :[ .
Jak się z tym uporam to opiszę co i jak.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Arrni 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BLB
Pomógł: 14 razy
Wiek: 35
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 470
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2011-02-21, 16:04   

a niby dlaczego recznego niemozesz zwolnic ? wkladasz kluczyc bierzesz zaplon i luzujesz reczny .czy jak jest kierownica zablokowana to juz zaplonu nie da sie wziasc ? :/
 
 
neimaD 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Imię: Damian
Pomógł: 9 razy
Wiek: 32
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 1265
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-02-21, 16:51   

Arrni napisał/a:
a niby dlaczego recznego niemozesz zwolnic ? wkladasz kluczyc bierzesz zaplon i luzujesz reczny .czy jak jest kierownica zablokowana to juz zaplonu nie da sie wziasc ? :/


suchy998 napisał/a:
po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłonu, cisza , żadne kontrolki się nie zapalają.


Jeśli nie poda zapłonu to elektryka nie odpala, poza wspomnianym MMI które można włączyć bez użycia kluczyka.

?e tak zapytam... ręczny w garażu? <mysli>
Pamiętaj aby nie używać ręcznego swego na daremno! <lol>
_________________
Mody:
trwają ;-]
 
 
-=Rafal=- 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AJK
Imię: Rafał
Pomógł: 27 razy
Wiek: 28
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 1321
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2011-02-21, 16:59   

neimaD, ja tam też używam ręcznego zawsze i wszędzie. W garażu czy na postoju. Niby czemu ma to szkodzić? <mysli>
suchy998, zawsze możesz go na siłę na tą lawetę wciągnąć :D
_________________
- Leniwy Mechanik -
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
neimaD 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Imię: Damian
Pomógł: 9 razy
Wiek: 32
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 1265
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-02-21, 17:51   

heh nie powiedziałem, ze to szkodzi ale w garażu chyba niema możliwości aby auto się stoczyło etc.. :P Więc w tym przypadku użycie "niepotrzebnie" ręcznego spowodowało problem z wydostaniem auta :)
_________________
Mody:
trwają ;-]
 
 
suchy998 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BLB
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 94
Skąd: ostrołęka
Wysłany: 2011-02-21, 17:53   

Jak by dało radę to i na zablokowanych kołach by się wciągnęło z tym że do mnie pod garaż nie podjedzie laweta, ja niestety w garażu muszę zaciągać ręczny.
Najpierw skołuje kogoś z vagiem na laptopie, a póżniej się zobaczy.
 
 
neimaD 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Imię: Damian
Pomógł: 9 razy
Wiek: 32
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 1265
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-02-21, 17:57   

?yczę powodzenia! Informuj nas o Twoich osiągnięciach :D
_________________
Mody:
trwają ;-]
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Arrni 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BLB
Pomógł: 14 razy
Wiek: 35
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 470
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2011-02-21, 20:15   

nic nier zrobisz bez zaplonu nie zadziala vag radze wlozyc kluczyk serwisowy , zapewnie imo zadzialal. albo jakis bezpiecznik strzelil ? ale jak sie nie myle to juz taki sam temat byl poruszany ze auto stalo dluzszy czas a pozniej nic zero .

http://www.a6klub.pl/a6-c...zyk-vt27867.htm

z tego co pamietam jak rozmawialem z ta osoba to ze wstawil NOWY akumulator ladowanie starego nic nie dawalo dziwna sprawa. podepnji prostownik moze do akumulatora ktory jest wpiety w aucie :) po nitce do klebka moze zajdziemy :)
 
 
alarec


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Cze 2009
Posty: 18
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2011-02-22, 10:51   

-=Rafal=- napisał/a:
neimaD, ja tam też używam ręcznego zawsze i wszędzie. W garażu czy na postoju. Niby czemu ma to szkodzić? <mysli>
suchy998, zawsze możesz go na siłę na tą lawetę wciągnąć :D


No właśnie mój był na siłę wciągany na lawetę. Dobrze pamiętam, bo nikt nie chciał przyjechać z lawetą. Było to dokładnie w tego sylwestra 31.12.2010 o godzinie 20:15.
A auto trzeba było ściągnąć.
Dobrze że nie blokuje 4 kół bo dźwigu nie mogłem niestety załatwić. Okazało się że tylko 2 blokuje, tradycyjnie.

Co do VAGa to da się podłączyć go do auta które odcina zapłon w tym przypadku. Nie wiem jak to jest pzy podłączaniu laptopa, ale u mnie akurat był elektryk bo to niedaleko niego było i za drugim razem zrobił to za pomocą tego vaga ręcznego z rysikiem. Po tym auto odpaliło.

Lecz za następnym razem jak mieli go w warsztacie, to żeby podłączyć komputer musieli zapodać zewnętrzne zasilanie z osobnego źródła. Ale wtedy była jakaś płytka spalona która nie przepuszczała zasilania.


Może brzmi to niewiarygodnie, jak mowie jak było za pierwszym, drugim, czy trzecim razem. Ale prawda jest taka że samochód mi stanął chyba 4 razy przez to samo, ciągle był w warsztacie i niby wszystko zrobione a się okazywało że sytuacja się powtarza. Teraz nie ma już takich zajść, odkąd wymieniłem moduł blokady kierownicy który był uszkodzony.

Ale przeżyć z elektrykiem trochę było, i na pewno nie polecam elektryka w Tczewie na ul. ?wirki bo wydaje mu się że wszystko wie, a w praniu wychodzi że "wie gdzie się pali ale nie czuje dymu". Po ostatniej naprawie przyznał się że pierwszy raz miał tak nowy samochód.
 
 
suchy998 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BLB
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 94
Skąd: ostrołęka
Wysłany: 2011-03-14, 11:57   

Witam ponownie.
Do samochodu nie można podłączyć ani vcds ani innego urządzenia diagnostycznego, z powodu braku zapłonu. Auto unieruchomione na amen.
Dzisiaj po 2godzinej walce udało się wciągnąć auto na lawete i pojechało do elektronika w Mrągowie. Problemem dodatkowym jest znalezienie gościa który tej naprawy by się podjął , ponieważ nikt o takim przypadku nie słyszał i zazwyczaj nie wie o co chodzi.
W ASO problem znali, ale oczywiście najchętniej to by zaraz wymienili pół samochodu <szok>


c.d.n.....
_________________
Diesel kopci, diesel czadzi, diesel nigdy Cię nie zdradzi.

Przeróbki:
- Przyciemnienie szyb
- Panel Climatronic delux
- audio: DSP + Hifonics Bxi1206D + 2x Pb S-12
- pompa bez wałków wyrównoważających
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Arrni 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BLB
Pomógł: 14 razy
Wiek: 35
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 470
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2011-03-14, 16:29   

problem znali a ile Ci powiedzieli za naprawe tej usterki ?
 
 
suchy998 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BLB
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 94
Skąd: ostrołęka
Wysłany: 2011-03-14, 16:40   

wymiana kolumny razem z modułem blokady, ok3000zł przy zdaniu starej + robocizna.
Dostałem też informacje, że do wymiany może być też moduł komfortu, ale nie wiem co ma z tym wspólnego.
Konsultowałem się telefonicznie
Poz
_________________
Diesel kopci, diesel czadzi, diesel nigdy Cię nie zdradzi.

Przeróbki:
- Przyciemnienie szyb
- Panel Climatronic delux
- audio: DSP + Hifonics Bxi1206D + 2x Pb S-12
- pompa bez wałków wyrównoważających
 
 
Arrni 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BLB
Pomógł: 14 razy
Wiek: 35
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 470
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2011-03-15, 16:05   

a moze padla sama stacyjka ? :D bo jesli faktycznie padlo Ci to co pisales to chyba taniej bedzie szrot odwiedzic i dogadac sie :)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: