Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tomekkk1
2013-09-09, 01:19
[A6 C6] - ogrzewanie postojowe ... bo zima idzie
Autor Wiadomość
bigkaban 


Model: Q7
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: FWD
Rok: 2009
Skrzynia: Manual
Imię: Pawel
Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 46
Skąd: Swiebodzin
Wysłany: 2014-11-26, 20:42   

ktos wie jak podlaczyc ten klimatronik? bo reszta w miare opisana ale nie wiem jak sie wpiac do klimatronika
_________________
Mody:

MMI 2G + polski lektor
Klimatronik deluxe
Pompa oleju z TMASERWIS
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->


mane86 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASB
Imię: Piotr
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sty 2015
Posty: 61
Skąd: Sztokholm
Wysłany: 2015-04-21, 10:05   

Osobiście to widzę tańsze rozwiązanie ale niestety na prąd, to raczej dla tych co mieszkają na parterze, w domkach bez garażu lub jak ja mają miejsce parkingowe z gniazdkiem.
Firma DEFA oferuje grzałkę którą montuje się do miski olejowej: https://www.motointegrato...ka-silnika-defa
do tego wiązka przewodów i jakaś grzałka (farelka) do środka jeżeli ktoś nie chce mieć szronu na oknach.
Koszt całości razem z grzałką jakieś 700zł.
Ustawiamy czasomierz na 2 godziny przed jazdą i wsiadamy do ciepłego autka bez szronu.
Instrukcja montażu dla zainteresowanych: https://www.google.com/ur...dCThUVqyYrY_f8w
_________________
Diesel musi dymić :-D
 
 
ASV8 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Adam
Dołączył: 07 Lut 2014
Posty: 1
Skąd: Klucze/Rumia/Stockholm
Wysłany: 2015-10-04, 22:16   

Witam Panów i Panie.

Mam w swoim aucie fabryczne webasto z telestartem T91 i wszystko działa tak jak powinno jednak chciałbym zmienić pilota na taki


Mam w innym aucie webasto z telestartem t100 czyli pilot z wyświetlaczem i wiem jaka to wygoda :)

Domyślam się że należny wymienić sterownik (chyba) na taki który na początku ma 4Hxxxxxxx tak samo jak nowy pilot. W tym momencie moje pytania:

1. Czy to w ogolę da się zrobić??
2. Jeśli trzeba wymienić sterownik to czy trzeba to jakoś programować czy wystarczy wypiąć stary i wpiąć nowy i wszystko będzie śmigać po "nauczeniu" pilota.
3. Czy ten pilot z wyświetlaczem jest odpowiednikiem pilota T100 o zasiegu ok 1000m?

[ Dodano: 2015-10-14, 10:25 ]
Nikt nie pomoze? <zalamka>
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->


2x2=3.75 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Olo
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 187
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2015-10-14, 12:54   

ASV8,

Ad3 Wszystkie oryginalne piloty od Webasta mają taki duży zasięg. Ale zasięg to tez i dobra propagacja czyli zalezy i nawet czasami od pogody, terenu wokół itp. Ogólnie nie ma problemu aby z dobrych 300-400 metrów auto łapało sygnał.

Ad1 Tak jeżeli webasto i elektronika sa kompatybilne z sobą - ta sama firma/producent.
Ad2 Tutaj sie nie orientuje ale metoda P&P w Audi raczej sie nie sprawdza.
Sprawdź sobie wpierw ceny takich oryginałów - pilota i sterowników bo moga to byc kosmiczne pieniądze.
 
 
jaskulski154 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BRE
Imię: Andrzej
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 147
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2016-03-30, 20:16   

Witam. Jesli ktos kiedys montowal u siebie webasto tak jak w oryginale to niech sie odezwie bo u siebie tez mam plan zalozyc. pozdrawiam

[ Dodano: 2016-08-05, 12:36 ]
Potrzebuje dowiedziec sie jak odpalic klimatronika, wyczytalem ze trzeba podac napiecie na pin d11. Wedlug schematu przez przekaznik zasilania napieciowego zacisk 15, przkaznik musi byc 370 tak jak w oryginale tylko jak to podlaczyc? Zlacze "87" idzie wlasnie na pin d11 a co z reszta? Sa jeszcze "30" "85" "86" i jak to podpiac? pomoze ktos?
 
 
photokom 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKN 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Tom
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 93
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-09-29, 22:49   

jaskulski154
I jak? Udało Ci się to zainstalować? Ja Ci za dużo nie pomogę bo sam dopiero przymierzam się do instalacji. Też chcę założyć tak jak to jest oryginalnie - z zaworem odcinającym i sterowaniem z MMI oraz z pilota.

Czy webasto co C6 ma ochronę komponentu czy nie?
_________________
A6 quattro S-Line 2,5 TDI AKN 1999r
A6 C6 Allroad 3.0 TDI ASB 2008r
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->


jaskulski154 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BRE
Imię: Andrzej
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 147
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2016-09-30, 08:01   

Jeszcze nie w trakcie jestem. Z kolega z forum drazymy temat i podobno piec ma ochrone. To jest najwiekszy problem...

[ Dodano: 2016-11-02, 20:39 ]
Witam. Po dluzszym czasie wzialem sie w koncu za montaz tak jak fabryka przy silniku 2.0 tdi 140km. Dzisiaj zamontowalem piec i zawor odcinajacy. Czesci praktycznie wszystkie udalo mi sie zdobyc z jednego samochodu. Nie bede opisywal dokladnie co i jak bo w pierwszym poscie jest napisane w miare dokladnie ale cos tam napewno napisze. Do zalozenia pieca trzeba zdemontowac zderzak, lampe i intercooler, wtedy jest dosc miejsca zeby wszystko zalozyc. Zeby zdenontowac intercooler wystarczy odpiac weze i wtycze, potem tylko go wyciagnac bo jest zalozony na gumach.

Dodam klika zdjec z dzisiejszej operacji powinno cos byc widac:)



Zestaw co udalo mi sie wytargac.



Numery pieca



Zawor blokujacy




























Jak narazie to tyle zdjec. Jutro mam zamiar podpiac wszystkie rury i moze wezme sie za uklad paliwowy ale to zobacze jak z czasem wyjdzie. Jak bede mial wiecej czasu to powrzucam jakies schematy podlaczenia rur, ukladu paliwa i elektryczne.

[ Dodano: 2016-12-02, 17:37 ]
Z braku czasu idzie mi to wszystko jak krew z nosa.
Dzisiaj zalatwilem temat z paliwem, nie mam za wiele zdjec ale zawsze cos.

Na zdjeciu widac dzyndzla do ktorego wepniemy przewod paliwowy, tylko ze musimy miec rurke gumowa (kolanko) zeby z jednej strony zalozyc na tego dzyndzla a z drugiej strony wsadzic przewod paliwowy i skrecic opaskami bo przewod paliwowy jest zbyt twardy i nie da sie zalozyc na tego dzyndzla.



tutaj zalozony



Teraz podlaczenie do zbiornika:

Wykrecamy i wyciagamy pompke paliwa ze zbiornika odlaczajac przy tym kostke i przewody paliwowe. Na pompce jest trzeci nie uzywany dytek, trzeba go przewiercic na wylot ( ja uzywalem wiertla 4,5)









Przewod puszczamy w ta dziurke co widac do samego konca az poczujemy lekki opor i jak dojdzie do konca to podciagamy go jakie 2-3cm w gore i zostawiamy na dobre. Ja to jeszcze nacialem przewod na koncu po skosie( na kielbase :) )
Pompke dozujaca tez zalozylem ale nie zrobilem zadnego zdjecia ale jak bede mial chwile to zrobie zdjecia bo pomke nie zalozylem tam gdzie miala byc oryginalnie tylko przy pompce paliwa od gory. Wystarczy ze odkrece trzy srubki i mam wszystko na talerzu.

[ Dodano: 2016-12-02, 20:17 ]
Kilka przydatnych informacji

Podzespoły do poboru paliwa.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 306 raz(y) 96,26 KB

Części układu chłodzenia.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 315 raz(y) 74,76 KB

Przyporządkowanie podzespołów ogrzewania postojowego w samochodzie.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 1236 raz(y) 145,11 KB

Ułożenie przewodu paliwa.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 305 raz(y) 91,74 KB

Wymontowanie i zamontowanie ogrzewania postojowego.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 289 raz(y) 205,69 KB

Wymontowanie i zamontowanie pompy dozującej.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 484 raz(y) 109,88 KB

 
 
glosu88 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Dołączył: 13 Lis 2016
Posty: 1
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-08, 13:31   

jaskulski154 napisał/a:
Kilka przydatnych informacji
Podzespoły do poboru paliwa.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 9 raz(y) 96,26 KB

Części układu chłodzenia.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 6 raz(y) 74,76 KB

Przyporządkowanie podzespołów ogrzewania postojowego w samochodzie.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 6 raz(y) 145,11 KB

Ułożenie przewodu paliwa.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 5 raz(y) 91,74 KB

Wymontowanie i zamontowanie ogrzewania postojowego.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 6 raz(y) 205,69 KB

Wymontowanie i zamontowanie pompy dozującej.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 8 raz(y) 109,88 KB


Skąd brałeś teak dokładne instrukcje to jest z elsy???
 
 
jaskulski154 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BRE
Imię: Andrzej
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 147
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2016-12-08, 13:39   

Tak z elsy.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->


Punisher 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BRE
Imię: Przemek
Pomógł: 8 razy
Wiek: 26
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 207
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-01-10, 18:16   

Mam pytanie czysto teoretyczne. Co gdy włączymy webasto w czasie gdy silnik będzie odpalony? Będziemy mieli 2 pompy wody - nie będzie przez to jakichś problemów?
Druga sprawa - co gdy termostat będzie zamknięty a pompka wody od webasto będzie wymuszała obieg?
 
 
Pczester 


Model: A8 D3
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Kamil
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Wrz 2016
Posty: 109
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2017-01-10, 18:51   

Punisher,
Ad1 pompka webasto działa pulsacyjnie i będzie tylko wspomagala przepływ płynu dla głównej pompy wody.
Ad2 teoretycznie taka sytuacja będzie zawsze miała miejsce, ponieważ webasto wyłącza się przy temperaturze płynu 75'C a termostat otwiera przy ok 90'C :-) i w niczym to nie koliduje ponieważ jest obieg w małym układzie tj webasto-nagrzewnica-silnik. Mało tego zawór N279 w sytuacji kiedy silnik jest wyłączony, odcina od tego obiegu silnik i płyn krąży tylko między webasto a nagrzewnicą dzięki czemu np po nocy -10 po włączeniu pieca mamy ciepłe wnętrze w 7-10 minut.
 
 
Punisher 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BRE
Imię: Przemek
Pomógł: 8 razy
Wiek: 26
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 207
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-01-11, 07:34   

Pczester, Bardzo dziękuję za wyjaśnienie :)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->


mag1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Zenek
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 13
Skąd: Krakow
Wysłany: 2017-03-11, 23:58   

jaskulski154 udalo Ci sie rozwiazac problem z component protection pieca? Zastanwiam sie tez nad montazem webasto na uzywanych czesciach z allegrozy ale CP spedza mi sen z powiek jesli sie nie da to zostaje TT C ale o sterowanie z MMI warto powalczyc :)
 
 
jaskulski154 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BRE
Imię: Andrzej
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 147
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2017-03-12, 07:08   

Wszystko jest zrobione. Mialem lekki problem z tym ale aie udalo.
 
 
remont5 


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: DSG
Imię: Przemek
Pomógł: 6 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 438
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2017-09-18, 04:17   

Czy ktoś montował w 2.7 / 3.0 tdi?
może podpowiecie jak przełożyć tą dziką metalową rurę potrójną...?
I jak się dostać do tych połączeń w podszybiu?
Miejsca tam jest jak na lekarstwo...

Tmr napisał że to proste, ale ja mam inne zdanie :)
Może zdemontować zespół wentylatora nawiewu?

Btw, ma ktoś namiary na Tomasza (Tmr)? Ostatnio logował się w marcu....[/u]
_________________
Ochrona komponentu - potrzebujesz pomocy? zapraszam
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->


Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: