[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
teraz mam z końcówką Q, 4 szt trzymają parametry fakt ze przy max wydajności sa na minimum no cóż ale ważne ze nie przeciekają i trzymają normy w zakresie biegu jałowego i średniego obciążenia.mat1324 pisze:Mogą, ale są to wtryski z początku produkcji, czyli najbardziej wadliwe.
niestety dwa kibel, jeden brak reakcji drugi przelew się urwał klejenie nie ma sensu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Dzięki ci.mat1324 pisze:Zamienny.
Znalazłem już jakieś.
[ Dodano: 2019-10-17, 21:29 ]
Trenuję do poniedziałku temat wtrysków. Korekty długoterminowe miałem ok lecz, poniżej 5 stopni coś ciężko palił,sruba50 pisze:Mat powiedz można jeździć z tymi wtryskami czy czeka mnie regeneracja
Rozmawiam z człowiekiem z Bosch Serwis jedyny autoryzowany w łodzi, na pytanie czy sie to regeneruje odpowiedział jednoznacznie NIE.
Wiec jak ktoś pisze ze regeneruje to sadze ze bierze bezpośrednio z Boscha części zamienne takie jak końcówki, piezo o bóg wie co.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Nie prosta praca lecz:
1. uważaj na przelewy przy odkręcaniu głównego zasilania wtrysku,
2. jeżeli podkładka nie dmuchnięta wyjdzie bez bólu, jeżeli dmuchnięta to zaopatrz sie w młotek bezwładnościowy z nakrętką M14
tyle
z lewej strony samochodu trochę ciasno ale do ogarnięcia,
do tego czyszczeniem gniazda wtrysku, jak bedzie dmuchnięta podkładka frez 17 x 17,5
Miłej pracy, jak będziesz testował szukaj warsztatu który testuje Piezo. najczęściej EPS 954 robią tez na EPS 205.
na EPS 954 zrobią nowe IMA, pod warunkiem ze wtrysk będzie mieścił sie w widełkach parametrów.
jak będziesz miał wydruk zapodaj zobaczę jak u cb to wygląda przy twoich korektach
1. uważaj na przelewy przy odkręcaniu głównego zasilania wtrysku,
2. jeżeli podkładka nie dmuchnięta wyjdzie bez bólu, jeżeli dmuchnięta to zaopatrz sie w młotek bezwładnościowy z nakrętką M14
tyle
z lewej strony samochodu trochę ciasno ale do ogarnięcia,
do tego czyszczeniem gniazda wtrysku, jak bedzie dmuchnięta podkładka frez 17 x 17,5
Miłej pracy, jak będziesz testował szukaj warsztatu który testuje Piezo. najczęściej EPS 954 robią tez na EPS 205.
na EPS 954 zrobią nowe IMA, pod warunkiem ze wtrysk będzie mieścił sie w widełkach parametrów.
jak będziesz miał wydruk zapodaj zobaczę jak u cb to wygląda przy twoich korektach
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Rzeczywista mniejsza dawka paliwa od założonej, zatem mniejszą moc,
Dodatkowo może szybsze zużycie stosów piezo we wtrysku, tutaj trzeba pogadać z tymi co ogarniają wtryski od podstaw.
Ogólnie parametry z bloków 71,77 coś pokazują. Ale żeby tak się nimi jarać i wnioskować stan wtrysków, to zbyt duże założenie.
Dodatkowo może szybsze zużycie stosów piezo we wtrysku, tutaj trzeba pogadać z tymi co ogarniają wtryski od podstaw.
Ogólnie parametry z bloków 71,77 coś pokazują. Ale żeby tak się nimi jarać i wnioskować stan wtrysków, to zbyt duże założenie.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga