Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ ASB 3.0 232 KM] STP do czyszczenia wtryskiwaczy czy warto

Silniki wysokoprężne
Winsor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 06 kwie 2013, 19:06
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Winsor » 07 wrz 2013, 22:01

Też się nad tym zastanawiam ale na zimę jak coś

Awatar użytkownika
czeslaw555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 20 paź 2008, 18:59
Lokalizacja: GKA
Kontakt:

Post autor: czeslaw555 » 07 wrz 2013, 22:19

a co ma do tego marka auta ? Snobizm czy co ? Audi też miałem a zastosować środek możesz, nie musisz.
Producent ? dobre <lol> nawet nie raczyłeś przeczytać co napisałem , przeleciałeś pewnie po łebkach tekst bo i tak wiesz że do AUDI to takich spraw się nie zalewa, bo to AUDI a takie marki to miód-malina ,nic im nigdy nie dolega. <okok>. Jednak dolega miałem 2 szt. i wiem że niczym się nie różnią od innych marek jeżeli chodzi o awaryjność. Citroena zapewne nie znasz a szkoda. Byłbyś zaskoczony jak sprawuje się takie auto na "F"
Pozdrawiam :)

Auris1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 340
Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
Imię: Zbyszek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: Auris1986 » 07 wrz 2013, 23:02

czeslaw555, kolego przeczytałem i nie tylko Twój post, a więc nie podniecaj się i mimo wszysko proponuję wejść na Forum Citroena. <luzik>

Awatar użytkownika
czeslaw555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 20 paź 2008, 18:59
Lokalizacja: GKA
Kontakt:

Post autor: czeslaw555 » 07 wrz 2013, 23:21

No tak zapomnialem Audi jest idealnym autem. Mialem i nie wiedzialem
Pozdrawiam :)

irwonkas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 30 sie 2013, 14:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: irwonkas » 08 wrz 2013, 06:24

audi bardzo dobre auto ale tak samo awaryjne jak inne mialem okolo 40 aut bo nie przyzwyczajam sie i kazde trzeba robić jedne taniej drugie drożej mam tą a6 i po tygodniu używania coś nie halo <okok>

Kilt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 219
Rejestracja: 19 paź 2012, 13:25
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Kilt » 08 wrz 2013, 08:20

Koledzy ... nie ma o co się wykłócać. Tak jak napisał Kolega masud ... jak wtryski będą uwalone, to choćby się litrami lało specyfiku, to nic to nie pomoże. W zdrowym układzie, do przeczyszczenia ... i owszem, pewnie coś tam taki specyfik może dać, poprawić jakieś parametry, ale ile w tym będzie efektu placebo ...?
Z drugiej strony Kolego irwonkas ... piszesz, że już miałeś 40 aut w swoim życiu. Zakładając, że prawo jazdy masz od 17-go roku życia, średnio wychodzi jedno auto co 6 miesięcy. Jak można w tak krótkim okresie przekonać się o awaryjności auta? No dobra ... można, ale pod warunkiem, że:
- kupiło się padakę ... tzw. "igłę"
- kupiłeś padakę wiedząc o tym, ale pomyślałeś, że jakoś jeszcze pojeździsz zanim opchniesz auto dalej, a tu zonk ...
- kupujesz nowe auta i te faktycznie sypią się na potęgę w krókim czasie ...
Wydawanie opinii na temat konkretnej marki/producenta po zakupie używanego auta, nie wiedząc o tym jak traktował auto poprzedni właściciel (styl jazdy, warsztat ... zamienniki/oryginały ... druciarstwo itp.) w mojej opinii mija się z celem. O naszym rynku pojazdów używanych nawet nie wspomnę ;)
Jest wielu użytkowników tego forum, którzy kupowali auto z "głową" i cieszą się z jazdy. Zdrowy rozsądek i świadomość poczynionego zakupu/wyboru jest kluczem do sukcesu. Każdy przecież wie, że z biegiem lat części podlegają zużyciu. Od czasu do czasu coś tam trzeba wymienić :) ... no i czasem trafiają się modele "bardziej awaryjne" ;)
Sorki za OT. Peace :)

Auris1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 340
Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
Imię: Zbyszek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: Auris1986 » 08 wrz 2013, 09:03

Kilt, tu przyznam Ci rację dziś nie ma bezawaryjnych aut jak nie dwumasa, to wtryski i niezniszczalny na łańcuchu rozrzad. Tylko dla lejącego wtrysku ten specyfik pomoże jak umarłemu kadzidło. Ktoś kto pisze że po użyciu tego specyfiku spalanie spada prawie o litr ( to ile spalał przed) lub praca silnika jest cichsza od benzyniaka, to uważam że jest to herezja. Co na to powiedzą koncerny samochodowe, kogo oni zatrudniają samych nieuków, bo ,,Wiesiek wie lepiej" :|
pozdr <luzik>

Kilt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 219
Rejestracja: 19 paź 2012, 13:25
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Kilt » 08 wrz 2013, 17:13

Auris1986, Ty to wiesz, ja to wiem i pewnie inni też <okok>
Osobiście do takich rewelacji podchodzę bardzo ostrożnie, traktuję je jako subiektywne odczucie użytkownika. A skoro czuje się lepiej i uważa, że przez ten specyfik jego auta mają się lepiej ... a proszę bardzo ;)
Jest prawdopodobne, że regularne stosowanie podobnych preparatów może przedłużyć życie elementów układu paliwowego, ale stosowanie ich jako panaceum dla "pacjenta w stanie agonalnym" i lek na wszystko ... w to nie uwierzę.
Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że ostatnio (jakieś 5 kkm temu) zastosowałem podobny produkt LM ... bo przebieg spory i z czystej ciekawości. Ani spalanie nie spadło, ani silnik nie zaczął inaczej pracować. Chodzi tak jak chodził kilka lat wstecz. Może jakąś tam wodę z układu oczyściło, może coś jeszcze, ale "namacalnie" tego nie wiem. Brak jakichkolwiek zmian odczytałem jako ... "było dobrze i jest dobrze" ;)
A może zamiast lać specyfiki, które sporo kosztują (argument o zaoszczędzeniu na paliwie przez to jest słaby, no chyba, że ktoś ma je (specyfiki) za darmo), to lepiej raz na jakiś czas zatankować lepsze paliwo, które ma podobno właściwości czyszczące? Bujnąć się/przegonić auto na autostradzie (niemieckiej ;) ) tak jak onegdaj radzili szanowni Koledzy z tego forum, czyli 3000 - 3100 obr/min na ostatnim biegu przez 5-7 min., a tym samym dobrze mu (autku) zrobić :) I turbina podziękuje <okok> Piszę o 2.5 TDI, ale może w C6 i w C7 zakres obrotów będzie podobny, bądź trochę wyższy ... wiadomo.
Temat ogólnie jest szeroko omawiany na wielu forach, ale ... właśnie ... każdy ma swój rozum i zrobi jak uważa <okok>

irwonkas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 30 sie 2013, 14:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: irwonkas » 08 wrz 2013, 21:17

kolego normalniak bylo ze 4 w jednym roku niema auta igly tylko w salonie :]
audi tak samo awaryjne jak inne auta co do tych dodatków to nigdy nie stosowałem dlamnie szkoda kasy <lol>

Auris1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 340
Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
Imię: Zbyszek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: Auris1986 » 09 wrz 2013, 09:53

Nic dodać nic ująć <okok> przegonić porządnie 10-15 min., z dobrej stacji paliwo i dobry olej napewno da lepsze efekty.
pozdr <luzik>

Awatar użytkownika
jarek10
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 18 gru 2011, 17:09
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: jarek10 » 10 wrz 2013, 12:09

Auris1986 pisze:Nic dodać nic ująć <okok> przegonić porządnie 10-15 min., z dobrej stacji paliwo i dobry olej napewno da lepsze efekty.
pozdr <luzik>
Czytam Wasze wypowiedzi i w każdej odnajduję połowiczne prawdy.
Powyżej cytowana wypowiedż też ma sens. Oczywiście dobre paliwo, to podstawa.
Nie lejemy na stacjach "No name" szukając super okazji o 0,30/0,50zł taniej na litrze - bo cudów nie ma i dużo niższa
cena, może być spowodowana taką samą jakością (oczywiście nie musi ale może).

Moim zdaniem, lanie specyfików rozpuszczających syf do zbiornika który nie był od nowości czyszczony
nie ma sensu, bo może spowodować więcej złego niż dobrego. Rozpuści cały "gnój" odkładający się latami
w zakamarkach naszego baku, a póÂźniej poda tą mieszankę dalej, poprzez układ paliwowy, filtry
na końcu do delikatnych, skąd inąd i czułych na zanieczyszczone paliwo wtrysków. Efekt jaki może to wywołać
jest Wam pewnie znany z różnych forów, pewnie i z naszego ale (oby nie z autopsji).

Oczywiście możemy dokonać akcji bezpośredniego podpięcia środka czyszczącego z ominięciem zasilania z baku i pewnie
jest to bardziej bezpieczny i skuteczny sposób na przeczyszczenie wtryskiwaczy. Jednakże bez czyszczenia baku
i w przypadku mocno zanieczyszczonego zbiornika, efekt zwiększonych korekt na logach może się pojawić szybciej
niż myślicie. Zwłaszcza po zaaplikowaniu Cleanera bezpośrednio do paliwa.

Kolejna półprawda, to nadzieja, że dodanie "czyściciela" poprawi pracę uszkodzonych - niesprawnych (lejących) wtryskiwaczy.
Jak leją to należy je wymienić, unikając w ten sposób daleko bardziej kosztownych konsekwencji uszkodzenia
jednostki napędowej....To oczywiście tyczy się wyraÂźnych korekt ujemnych na logach (poza granicami specyfikacji norm dopuszczalnych.

Sensownym wyjściem jest odżałowanie kilkuset złotych i wykonanie kompleksowej usługi czyszczenia całego układu
paliwowego zaczynając od baku, poprzez całą linię a na wtryskiwaczach kończąc. Będąc po wykonaniu tego zabiegu,
z czystym sumieniem możecie co kilkanaście tysięcy zaaplikować zachowawczo środek uszlachetniająco - czyszczący
bez większego stresu i obaw o ewentualne skutki uboczne....

- ale to jest tylko moje zdanie i nie musicie się z nim zgadzać :-)

- pozdrawiam i życzę miliona kilometrów bezawaryjnej pracy Waszych aut....
pozdrawiam Jarek 10
-----------------------------

Auris1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 340
Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
Imię: Zbyszek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: Auris1986 » 10 wrz 2013, 22:02

jarek10, potwierdzasz większość myślenia nas tu obecnych na tym Forum <okok>

grzelus2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 26 cze 2012, 22:28
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: grzelus2 » 11 wrz 2013, 10:57

"Pro-tec Common Rail Diesel Clean & Protect " zakupiłem taki specyfik, w weekend zmieszamy z 1/2 stanu paliwa i zobaczymy czy będą jakieś zauważalne, mierzalne efekty.

Awatar użytkownika
czeslaw555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 20 paź 2008, 18:59
Lokalizacja: GKA
Kontakt:

Post autor: czeslaw555 » 13 wrz 2013, 09:50

Forte ja stosuję co ok 10 tys.km a że robię wiele ich, to mam bardzo dobre porównanie jak jest przed i po zastosowaniu. Jest duża różnica na plus :)
Pozdrawiam :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga