Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICÂĄ"

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
yukon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 369
Rejestracja: 27 kwie 2010, 18:58
Imię: Grzegorz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódź

Post autor: yukon » 01 lis 2010, 20:00

ehh no to ten kolektor miałem wymieniany...i znowu coś;/

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 01 lis 2010, 20:04

yukon pisze: 004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 4
Mileage: 180155 km
Time Indication: 0
Date: 2010.10.19
Time: 12:29:47
Może nie skasowali ci błędów... ;-)
Ostatnio zmieniony 01 lis 2010, 20:06 przez MaTyS, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
yukon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 369
Rejestracja: 27 kwie 2010, 18:58
Imię: Grzegorz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódź

Post autor: yukon » 01 lis 2010, 20:13

ja właśnie usunąłem stare logi i też nie pamiętam. błąd był usunięty bo jeszcze sam sprawdzałem po nich. wymieniłem kolektor z silniczkiem.

mbrzez
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 16 lip 2010, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: mbrzez » 01 lis 2010, 23:38

wszyscy piszą, że bank2.... i że zawsze lecą po stronie kierowcy..... w serwisie powiedzieli mi, że oni wymieniają zawsze po stronie pasażera, a po stronie kierowcy błędy snie występują....... więc w Poznaniu w magazynie mają prawe a lewe muszą ciągnąć z Niemiec.... u mnie zapisuje się bank2 często i silnik staje.... a na wydruku w serwisie zaznaczyli do wymiany na rysunku prawy (pasażera).... chyba, że oznaczyli tylko umiejscowienie..... już nic nie rozumiem a im ie ufam.... :evil:

[ Dodano: 2010-11-01, 23:45 ]
yukon pisze:ehh no to ten kolektor miałem wymieniany...i znowu coś;/
... mnie serwis oferował 2 lata gwarancji... więc to ich roblem, nie???!!!!? .... ale Twoj czas i nerwy!!!
Michał

carlos666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 414
Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
Imię: Karol
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.6 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos666 » 02 lis 2010, 09:06

Też miałem ten błąd.
U mnie padł silniczek.
Zamieniałem je miejscami i błąd się przenosił wraz z silniczkiem.
Zakupiłem używkę ale była w jeszcze gorszym stanie niż mój oryginał...
A propos jak się to adaptuje?
jest jakiś login osobny na to?

Awatar użytkownika
yukon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 369
Rejestracja: 27 kwie 2010, 18:58
Imię: Grzegorz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódź

Post autor: yukon » 02 lis 2010, 15:23

hmm póki nie wywali kontrolki to dam sobie z tym spokój. jak wyskoczy to mechanik ma problem(niby dali mi rok gwarancji) :mrgreen: muszę wiedzieć dokładnie która to strona, żeby nie wyjść na kretyna.

Awatar użytkownika
yukon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 369
Rejestracja: 27 kwie 2010, 18:58
Imię: Grzegorz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódź

Post autor: yukon » 02 lis 2010, 17:16

nie brałem. przeskanowałem teraz auto jeszcze dwa razy i błędu nie ma :-/ chyba wyskakuje w zależności od pogody :-D za jakiś czas znów sprawdzę...nie ma to jak elektronika.

Awatar użytkownika
yukon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 369
Rejestracja: 27 kwie 2010, 18:58
Imię: Grzegorz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódź

Post autor: yukon » 02 lis 2010, 20:21

ważne żeby szedł w górach :mrgreen: auto kupiłem w marcu już z błędem więc nie wiem jak to było. dzisiaj zauważyłem, że nadal trzęsie mi się ta dźwigienka od strony pasażera. jest wyrobiona od środka i pewnie dlatego wcześniej mi spadła. na dniach pojadę do idczaka i spróbuje dokupić tylko tą cześć.

Dandi703
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 16 kwie 2010, 17:15
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: Dandi703 » 03 lis 2010, 00:26

witam

dołączę się do tematu
ja mam do wymiany kolektor z prawej strony
kontrolka check świeci się rzadko
ale wole chuchać na zimne

czy ktoś z kolegów nie słyszał o jakimś mechaniku z okolic Lublina który by zregenerował to cięgiełko z luzami???

będę wdzięczny za pomoc

ps.
jeśli nie z Lublina to z innego miasta :)
DANDI

carlos666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 414
Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
Imię: Karol
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.6 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos666 » 03 lis 2010, 08:13

Ma ktoś na zbyciu silniczek od tych klap?
Używka, byle sprawny 100%.

szynszyl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 26 sty 2010, 13:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szynszyl » 03 lis 2010, 10:17

Dandi703 pisze:witam

czy ktoś z kolegów nie słyszał o jakimś mechaniku z okolic Lublina który by zregenerował to cięgiełko z luzami???
Jak jesteś pewien że to cięgło to mam w garażu 2szt takich, może ma mniejszy luz niż twoje, jak chcesz sprawdzić to zapraszam.
carlos666 pisze:Ma ktoś na zbyciu silniczek od tych klap?
Używka, byle sprawny 100%.
Mam 2szt, co prawda od A4 ale numerki takie same, jak coś to mogę wysłać, jeśli będzie ok to sobie zostawisz, jak nie to odeślesz.
Własnymi rencyma:
-elektryczna klapa bagażnika
-kolektory ssące
-hak automatyczny
-reflektory led

carlos666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 414
Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
Imię: Karol
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.6 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos666 » 03 lis 2010, 10:24

OK.
Adres masz na PW.

szynszyl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 26 sty 2010, 13:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szynszyl » 03 lis 2010, 12:04

Wiem, to tak tylko informacyjnie napisałem, zresztą w moim kolektorki z tego samego motoru śmigają.

Pozdr
Własnymi rencyma:
-elektryczna klapa bagażnika
-kolektory ssące
-hak automatyczny
-reflektory led

Awatar użytkownika
yukon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 369
Rejestracja: 27 kwie 2010, 18:58
Imię: Grzegorz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódź

Post autor: yukon » 03 lis 2010, 16:18

Dandi703 z tego co wiem ze swoje doświadczenia to cięgno wymianie się tylko jeżeli spada z silniczka. jeżeli zapali ci się kontrolka to prawdopodobnie masz kolektor do wymiany.

carlos666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 414
Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
Imię: Karol
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.6 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos666 » 07 lis 2010, 19:01

Czy ktoś próbował adaptować te silniczki?
dorwałem procedurę, ale coś nie działa.
Naciskam pedał hamulca,ale po jakimś czasie VCDS pisze że przerwano.
W tym czasie brak reakcji na pedał gazu czyli procedura startuje..

044 Basic setting: Intake manifold flap bank 1

1) Coolant temperature at least 80 °C

2) Switch off ignition briefly, then start engine

3) Start basic setting

4) Follow driver instructions

(pedals must be pressed)

5) Wait for the engine speed rise to approx. 2800 rpm



KNote:

The bank 1 intake manifold flaps are now alternately

opened and closed at intervals.

Specifications with "flap open":

Engine speed: approx. 2800 rpm

Activation: Flap open

Actual air mass: [mg/stroke]

Intake manifold flap bank 1 feedback: 3 ... 7 %

Specifications with "flap closed":

Engine speed: approx. 2800 rpm

Activation: Flap closed

Actual air mass: [mg/stroke]

Intake manifold flap bank 1 feedback: 93 ... 97 %

Air mass difference between "flap open/closed": min. 20 mg/stroke



055 Basic setting: Intake manifold flap bank 2

1) Coolant temperature at least 80 °C

2) Switch off ignition briefly, then start engine

3) Start basic setting

4) Follow driver instructions

(pedals must be pressed)

5) Wait for the engine speed rise to approx. 2800 rpm



KNote:

The bank 2 intake manifold flaps are now alternately

opened and closed at intervals.

Specifications with "flap open":

Engine speed: approx. 2800 rpm

Activation: Flap open

Actual air mass: [mg/stroke]

Intake manifold flap bank 2 feedback: 3 ... 7 %

Specifications with "flap closed":

Engine speed: approx. 2800 rpm

Activation: Flap closed

Actual air mass: [mg/stroke]

Intake manifold flap bank 2 feedback: 93 ... 97 %

Air mass difference between "flap open/closed": min. 20 mg/stroke

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga