[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICÂĄ"
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1889
- Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
- Imię: MaTyS
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Iława
Może nie skasowali ci błędów...yukon pisze: 004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 4
Mileage: 180155 km
Time Indication: 0
Date: 2010.10.19
Time: 12:29:47
Ostatnio zmieniony 01 lis 2010, 20:06 przez MaTyS, łącznie zmieniany 1 raz.
wszyscy piszą, że bank2.... i że zawsze lecą po stronie kierowcy..... w serwisie powiedzieli mi, że oni wymieniają zawsze po stronie pasażera, a po stronie kierowcy błędy snie występują....... więc w Poznaniu w magazynie mają prawe a lewe muszą ciągnąć z Niemiec.... u mnie zapisuje się bank2 często i silnik staje.... a na wydruku w serwisie zaznaczyli do wymiany na rysunku prawy (pasażera).... chyba, że oznaczyli tylko umiejscowienie..... już nic nie rozumiem a im ie ufam.... :evil:
[ Dodano: 2010-11-01, 23:45 ]
[ Dodano: 2010-11-01, 23:45 ]
... mnie serwis oferował 2 lata gwarancji... więc to ich roblem, nie???!!!!? .... ale Twoj czas i nerwy!!!yukon pisze:ehh no to ten kolektor miałem wymieniany...i znowu coś;/
Michał
- yukon
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 369
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 18:58
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łódź
ważne żeby szedł w górach :mrgreen: auto kupiłem w marcu już z błędem więc nie wiem jak to było. dzisiaj zauważyłem, że nadal trzęsie mi się ta dźwigienka od strony pasażera. jest wyrobiona od środka i pewnie dlatego wcześniej mi spadła. na dniach pojadę do idczaka i spróbuje dokupić tylko tą cześć.
witam
dołączę się do tematu
ja mam do wymiany kolektor z prawej strony
kontrolka check świeci się rzadko
ale wole chuchać na zimne
czy ktoś z kolegów nie słyszał o jakimś mechaniku z okolic Lublina który by zregenerował to cięgiełko z luzami???
będę wdzięczny za pomoc
ps.
jeśli nie z Lublina to z innego miasta
dołączę się do tematu
ja mam do wymiany kolektor z prawej strony
kontrolka check świeci się rzadko
ale wole chuchać na zimne
czy ktoś z kolegów nie słyszał o jakimś mechaniku z okolic Lublina który by zregenerował to cięgiełko z luzami???
będę wdzięczny za pomoc
ps.
jeśli nie z Lublina to z innego miasta
DANDI
Jak jesteś pewien że to cięgło to mam w garażu 2szt takich, może ma mniejszy luz niż twoje, jak chcesz sprawdzić to zapraszam.Dandi703 pisze:witam
czy ktoś z kolegów nie słyszał o jakimś mechaniku z okolic Lublina który by zregenerował to cięgiełko z luzami???
Mam 2szt, co prawda od A4 ale numerki takie same, jak coś to mogę wysłać, jeśli będzie ok to sobie zostawisz, jak nie to odeślesz.carlos666 pisze:Ma ktoś na zbyciu silniczek od tych klap?
Używka, byle sprawny 100%.
Własnymi rencyma:
-elektryczna klapa bagażnika
-kolektory ssące
-hak automatyczny
-reflektory led
-elektryczna klapa bagażnika
-kolektory ssące
-hak automatyczny
-reflektory led
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 414
- Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
- Imię: Karol
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałbrzych
Czy ktoś próbował adaptować te silniczki?
dorwałem procedurę, ale coś nie działa.
Naciskam pedał hamulca,ale po jakimś czasie VCDS pisze że przerwano.
W tym czasie brak reakcji na pedał gazu czyli procedura startuje..
044 Basic setting: Intake manifold flap bank 1
1) Coolant temperature at least 80 °C
2) Switch off ignition briefly, then start engine
3) Start basic setting
4) Follow driver instructions
(pedals must be pressed)
5) Wait for the engine speed rise to approx. 2800 rpm
KNote:
The bank 1 intake manifold flaps are now alternately
opened and closed at intervals.
Specifications with "flap open":
Engine speed: approx. 2800 rpm
Activation: Flap open
Actual air mass: [mg/stroke]
Intake manifold flap bank 1 feedback: 3 ... 7 %
Specifications with "flap closed":
Engine speed: approx. 2800 rpm
Activation: Flap closed
Actual air mass: [mg/stroke]
Intake manifold flap bank 1 feedback: 93 ... 97 %
Air mass difference between "flap open/closed": min. 20 mg/stroke
055 Basic setting: Intake manifold flap bank 2
1) Coolant temperature at least 80 °C
2) Switch off ignition briefly, then start engine
3) Start basic setting
4) Follow driver instructions
(pedals must be pressed)
5) Wait for the engine speed rise to approx. 2800 rpm
KNote:
The bank 2 intake manifold flaps are now alternately
opened and closed at intervals.
Specifications with "flap open":
Engine speed: approx. 2800 rpm
Activation: Flap open
Actual air mass: [mg/stroke]
Intake manifold flap bank 2 feedback: 3 ... 7 %
Specifications with "flap closed":
Engine speed: approx. 2800 rpm
Activation: Flap closed
Actual air mass: [mg/stroke]
Intake manifold flap bank 2 feedback: 93 ... 97 %
Air mass difference between "flap open/closed": min. 20 mg/stroke
dorwałem procedurę, ale coś nie działa.
Naciskam pedał hamulca,ale po jakimś czasie VCDS pisze że przerwano.
W tym czasie brak reakcji na pedał gazu czyli procedura startuje..
044 Basic setting: Intake manifold flap bank 1
1) Coolant temperature at least 80 °C
2) Switch off ignition briefly, then start engine
3) Start basic setting
4) Follow driver instructions
(pedals must be pressed)
5) Wait for the engine speed rise to approx. 2800 rpm
KNote:
The bank 1 intake manifold flaps are now alternately
opened and closed at intervals.
Specifications with "flap open":
Engine speed: approx. 2800 rpm
Activation: Flap open
Actual air mass: [mg/stroke]
Intake manifold flap bank 1 feedback: 3 ... 7 %
Specifications with "flap closed":
Engine speed: approx. 2800 rpm
Activation: Flap closed
Actual air mass: [mg/stroke]
Intake manifold flap bank 1 feedback: 93 ... 97 %
Air mass difference between "flap open/closed": min. 20 mg/stroke
055 Basic setting: Intake manifold flap bank 2
1) Coolant temperature at least 80 °C
2) Switch off ignition briefly, then start engine
3) Start basic setting
4) Follow driver instructions
(pedals must be pressed)
5) Wait for the engine speed rise to approx. 2800 rpm
KNote:
The bank 2 intake manifold flaps are now alternately
opened and closed at intervals.
Specifications with "flap open":
Engine speed: approx. 2800 rpm
Activation: Flap open
Actual air mass: [mg/stroke]
Intake manifold flap bank 2 feedback: 3 ... 7 %
Specifications with "flap closed":
Engine speed: approx. 2800 rpm
Activation: Flap closed
Actual air mass: [mg/stroke]
Intake manifold flap bank 2 feedback: 93 ... 97 %
Air mass difference between "flap open/closed": min. 20 mg/stroke
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga