Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICÂĄ"

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
yukon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 369
Rejestracja: 27 kwie 2010, 18:58
Imię: Grzegorz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódź

Post autor: yukon » 11 paź 2010, 18:17

prawdopodobnie to tylko wina użytych materiałów. moim zdaniem styl jazdy nie ma nic do problemu. słyszałem o przypadkach po 50tyś. km

shaqattaq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 13 kwie 2010, 10:00
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: shaqattaq » 11 paź 2010, 20:01

też wydaje mi się że styl jazdy nie ma tu nic do tego.
Kolega zrobił już na tym silniku ok. 100tyś.km (od przebiegu 150tyś.km) i nie wymieniał przepustnic ani kolektorów a wolno nie jeździ.
Także bywa różnie.

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 12 paź 2010, 08:53

pytam, bo moze sa jakies przeciwskazania albo sposoby na unikniecie tego bledu.. :oops:

ale jak to w zyciu bywa.. nigdy nic nie wiadomo.. :-/

mam nadzieje, ze nie dosiegnie mnie ten problem.. :roll:

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 12 paź 2010, 10:41

Piotruś pisze: Kierowca - oprócz dbałosci o stan techniczny swojego auta - w przypadku C6 z "wyprzedzeniem faktów" - nie ma żadnego wpływu na zaistnienie awarii kalp kolektora ... .
ot, madrego dobrze posluchac:

no wlasnie.. z wyprzedzeniem faktow... to powinno sie sprzedac C6, zeby uniknac klopotow..

<ok>

Awatar użytkownika
maxon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 29 lip 2010, 11:35
Lokalizacja: Gdańsk-Warszawa

Post autor: maxon » 12 paź 2010, 11:10

Niedawno jeden z kolegów pisał, że rozebrał, złapał się za głowę, wyczyścił, przesmarował. Bez tulejowania przejeździ pewnie dłużej. Zamierzam zrobić to samo, może przy systematycznych zabiegach obędzie się bez przeróbki. Rozbiorę w jakiś zimowy wieczór to się dowiem.

BTW: Czym smarować takie połączenia ?
Czasami brak ludożerców
daje się boleśnie odczuć...

Awatar użytkownika
yukon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 369
Rejestracja: 27 kwie 2010, 18:58
Imię: Grzegorz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódź

Post autor: yukon » 12 paź 2010, 15:32

nie wiem czy jest sens rozbierać tylko do czyszczenia bo trochę tego jest :-P

Awatar użytkownika
maxon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 29 lip 2010, 11:35
Lokalizacja: Gdańsk-Warszawa

Post autor: maxon » 12 paź 2010, 16:17

Rozbiorę, żeby wiedzieć na czym stoję. Jak wystarczy przesmaruje jak nie to zobaczymy.
Nie zamierzam stać w polu w zimie, wolę chuchać na zimne. Tym bardziej, że kłopot wielce prawdopodobny.
Czasami brak ludożerców
daje się boleśnie odczuć...

Awatar użytkownika
yukon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 369
Rejestracja: 27 kwie 2010, 18:58
Imię: Grzegorz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódź

Post autor: yukon » 12 paź 2010, 17:55

można spróbować. nie masz się co martwić z błędem można jeździć więc nigdzie nie staniesz :-)

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 12 paź 2010, 18:12

yukon,

a z ciekawosci... czym sie objawia.. jakie sa konsekwencje bledu polozenia klapy przepustnicy..??
:-/ :oops:

Awatar użytkownika
maxon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 29 lip 2010, 11:35
Lokalizacja: Gdańsk-Warszawa

Post autor: maxon » 12 paź 2010, 19:21

Poza błędami np. brak mocy. Brak mocy, za niski Nm może np powodować tryb awaryjny skrzyni, problemy ze zmianą biegów. Takie ja mam doświadczenia z Opla.
To qrestwo ma chyba każdy nowy wózek. Na pewno Ople, mesie, BMW, grupa VW.

Czyścimy nim zacznie szaleć, może przetrwa dłużej.
Czasami brak ludożerców
daje się boleśnie odczuć...

shaqattaq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 13 kwie 2010, 10:00
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: shaqattaq » 12 paź 2010, 21:59

czasami nie ma żadnych objawów oprócz palącej się kontrolki.Tak było w moim przypadku

Awatar użytkownika
yukon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 369
Rejestracja: 27 kwie 2010, 18:58
Imię: Grzegorz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódź

Post autor: yukon » 12 paź 2010, 22:02

tak jak kolega napisał wyżej, brak mocy itp. podobno auto dostaje awaryjną dawkę paliwa czy coś takiego...powoduje to niszczenie komory silnika jakoś tak nie pamiętam dokładnie. chociaż ja po wymianie nie zauważyłem znacznej poprawy mocy to auto lepiej wchodzi na obroty i tak nie buczy ;-)

mbrzez
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 16 lip 2010, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: mbrzez » 13 paź 2010, 20:16

... u mnie niewielki spadek mocy..... bez stresu.... w serwisie błąd na wydulach ma priorytet "0" to też mówi o jego małej istotności, nie wiem jak z automatem ja mam skrzynię manualną, więc od tej strony bez zmian...
Michał

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 26 paź 2010, 11:14

ZelvaBOi,
Ja z bledem opedzilem ok. 80 tys km i nic sie nie stalo - to tylko potwierdza info z ASO - mialem przypadek niedomykania.
czyli VAG prawde powie...

:))
musze prewencyjnie swoj przeskanowac.. :oops:

ps. ZelvaBOi dawno Cie nei bylo.. :-D

Awatar użytkownika
yukon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 369
Rejestracja: 27 kwie 2010, 18:58
Imię: Grzegorz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódź

Post autor: yukon » 01 lis 2010, 16:24

panowie z nadmiaru wolnego czasu stwierdziłem, że przeskanuję sobie autko....hmm i tu zonk mam błąd silnika ;/ jestem 1000km po wymianie kolektora i znowu coś. autko nie straciło na mocy ani nie zapala mi się pomarańczowa kontrolka. ktoś podpowie która to strona? bo już ześwirowałem.

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4F0 910 402 E HW: 4F0 907 401 C
Component: 3.0L V6TDI G000AG 0030
Revision: --H03--- Serial number:
Coding: 0011372
Shop #: WSC 02334 785 00200

2 Faults Found:
012597 - Intake Manifold Runner Control: Lower Stop not Reached
P3135 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 179889 km
Time Indication: 0
Date: 2010.10.16
Time: 12:46:56

Freeze Frame:
RPM: 693 /min
Torque: 124.8 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 13.38 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 80.9 %
Duty Cycle: 80.9 %

004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 4
Mileage: 180155 km
Time Indication: 0
Date: 2010.10.19
Time: 12:29:47

Freeze Frame:
RPM: 756 /min
Torque: 140.4 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 13.98 V
Duty Cycle: 80.9 %
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 80.9 %

Readiness: 0 0 0 0 0

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga